Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sajnos nem ilyen egyszerű, mert nem akkor emelkedik amikor tekerem ;) hanem utána, meg a következő gázadásnál.
Nagyon egyszerű! Megint elkezded tekergetni aztán amerre emelkedik, abba az irányba tekerd tovább, vagy fordítva.
Az alapjárat állító tekerő melyik irányba emeli, és csökkenti a fordulatszámot? Mindig próba alapon tekergetem, és mindig elfelejtem hogy merre melyik...
Befújtam a karbi és a motort összekötő cső közé féktisztítóval, a balnál emelkedett is egy ezrest a fordulatszám, a jobb oldalira fújva csak 3-400-at, úgyhogy úgy néz ki megvan a probléma, most már csak az a kérdés hogy hogy oldjam meg...
A mail címem nyilvános, a vasam meg épp eladósorba került. Írj egy mailt, ha érdekel a dolog. Akár tesztelni, akár komolyabb kapcsolatra....
Igen, nyugodtan!
Sziasztok!

Újra aktuális lett az olajcsere. Tavalyról van megmaradva kb fél liter olajam, szerintetek ezt fel tudom még használni, vagy inkább hagyjam? Sötét, száraz helyen, eredeti flakonban tároltam.

Előre is köszi+

Feri
ÉRDEMES!
Magyarul puffer.
Most csereltem akksit. A 12,8- nal feljebb kene mennie jaro motornal. Nálam asszem 13,4 a fordulatszamtol függetlenül. Szóval kezdj el visszaméregetni h hol a gebasz. Lehet akar erintkezesi hiba is, ne a legrosszabbra gondolj.
Járó motornál ne szedd le az akkusarut, mert van nem is kicsi feszültségstabilizáló szerepe is . Kinyírathatsz elektronikákat ezzel. Az akkut ha feltöltötted, és nem megy feljebb a feszültség akkor kezdj ijedezni.
Gondoltam itt teszem fel a kérdést,-ahol tapasztalatból tudnak beszélni az emberek...A vita távol áll tőlem!
Ezt a kérdést nem is hallottuk.
Jawa,igen.Bocs :) Világos mire gondolsz és jó jel,hogy imádod...Azt meg tudnátok-e nekem mondani,hogy érdemesebb volna-e,ha többet költenék a vásárlásra és egy Cagiva Raptort vennék?Szóval,hogy nyújt-e annyival nagyobb élményt,hogy érdemes legyen többet költeni rá és aztán kitartani,-mert úgy tudom,hogy drágábbak a hozzá való alkatrészek is...
Ya-wa-suki. JAWA az nem?
Én épp most szálltam le róla, és ismét úgy, hogy dekurváraszeretem ezt a motort.
Nem az a duruzsoló simaság, hanem ráz, röfög, vibrál, odabasz.
Remélem érthető volt a kritikám.

- Nekem a kormány kicsit kényelmetlen, fáj a csuklóm egy picit rajta, mert támaszkodom.
Üdv mindenkinek!Erős rokonszenvet érzek az er5-ösök iránt,bár ez a vonzalom részemről pusztán esztétikai... :) Az lenne a kérésem hozzátok,hogy írjatok a jó és rossz tulajdonságairól,hogy eldönthessem,rokonszenves-e nekem egyéb szemszögből is.Azt még hozzátenném,hogy csak egy `77-es Yawa Californiám volt idáig :D Jó kis old timer feeling,de már másra vágyom...
Így már érthető.

A lecserélt gyertyákat megnézegettem, az egyik szinte tökéletes állapotban volt, a másikon viszont volt egy enyhébb barnás elszíneződés. A tökéletes gyertyának pl nagyobb volt a hézagja is (felső határ alatt nem sokkal), a barnásnak viszont az alsó határhoz volt közelebb.
Köszönöm Menyus!
Köszönöm eryk!
Örülök hogy gondoltál rám!
A féktisztító alkohol származék...ég. Ha valahol falsol a rendszer a hengerfej, és a porlasztó között ahol már arányosan kevert benzin levegő elegy van, akkor plusz levegő jut a rendszerbe, elszegényítve a keveréket, de mivel állandóan változik a falsolásnál bejutó levegő mennyisége, ezért hullámzik, vagy nincs is használható alapjárat...ha viszont éghető anyagot spray-zel oda ahol a fals levegőt szívja (a féktisztító ilyen) akkor emelkedik az alapjárat, mert dúsul a keverék.

példa
Gondolom ez a spray nem sűrített levegő, mert akkor az lenne a neve. Biztos hogy jót tesz a motornak ha beszív egy ilyen anyagot?
Befújsz vele a szívócsonkokhoz. Ha megugrik a fordulat, akkor falsot szív. A ZR-en működött
Féktisztító? És azzal mit csinálsz? Most nézegettem, kicsit ráncos tényleg a karbi és a motor közötti a gumi, látszanak az elöregedés jelei.

Tud valaki valami megbízható, korrekt szervizt budapesten, vagy környékén? Mert ezen kívül nem ártana egy szelephézag ellenőrzés sem.