Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Konkrétan arra lennék kíváncsi ,hogy volt-e valakinek hasonló szituációja,mert akkor esetleg közelebb lennék a célhoz.Azt hogy szerelőhöz vigyem az utolsó megoldás.Előre is köszönöm.
Irány a szerelő vele!
Sziasztok .
Volna nekem egy olyan gondom hogy az er5-ösömnek alig akar feléledni az egyik henger.Nemrég kipucoltattam de ugyan olyan rossz ,van hogy megyek vele 3-4 km-t és utánna indul csak be a másik henger. Gyakorlatilag egyre rosszabb a helyzet.
A nagy össze-vissza rendelgetésnek az lett a vége, hogy most van egy darab plusz porvédőm a teló szimering fölé. Gyári Kawa, jutányos áron átadom annak, akinek szüksége van rá.
Sikeresen eltörtem. Azért keresek újat :D
A City Bike-nál aprópénzért tudsz venni.Tavaly én is velük hozattam.
egyik ismerősöm az apjával nagyon ügyesen vissza hajtotta. Ja]vaslom próbáld meg te is!
Üdv

Fékkart akarok venni, mert a régi erősen meghajlott egy borulásnál.

Használtan nem nagyon találtam még, ha valakinek van, ne tartsa vissza.
1999-es motorra keresek.
Bár én nem vagyok márkatárs, de egy ligában játszunk, ezért bátorkodok hozzászólni a gumis problémádhoz. Az én motoromon is Pilot Street van és bár sokat nem mentem vele, de az előző gumihoz képest nagyon jó. Ár-érték arányban szerintem verhetetlen. A cipőd védelmére pedig van egy ilyen lehetőség, vagy egy másik is.
Nem tudom, mit számítana, én soha nem próbáltam gumi nélkül. :) Lehet, hogy semmit, de lehet, hogy váltáskor idegesíteni fog, jobban, mint az, hogy hozzá tapad a cipőd (azt is csak akkor érzed, mikor váltasz, mégis épp elég ahhoz, hogy le akard vágni a gumit).

Szóval szerintem ne vágd le. Egyetértek Zoli32-vel, vegyél egy normális csizmát, az biztonságos is, meg a váltó sem fog idegesíteni, és nincs ez a kínlódás sem.
Lehet, hogy drága, de szerintem megéri.
Vegyél egy normális motoros csizmát.Megoldódnak a gondok.
Nem megyek földúton egyáltalán. Természedben is betonon.

Nem tudom ez a motoroscipő mit segítene borulásnál, annyi különbség egy sima cipőhöz képest, hogy magasabb a szára, de puha, semmi protektor nincs benne... viszont hülye fűzője és hülye íves teteje van, állandóan lazítgatni kell hogy be tudjam tolni a lábam, ráadásul hátul van egy bevágás is rajta, aminek értelmét nem látom, viszont gyönyörűen beleakad a sarkamba felvételkor, és begyűrődik, ezért újra ki kell húznom a lábam...
Váltókar rezonálás? Az mit számítana? Én csak akkor érek a karhoz ha váltok.
Mit jelent a természetben motorozás? Sokat mész földúton? Csak mert a gumi repedés amúgy lehet mondjuk egy nagy éles kőtől is, nem? Nem úgy hangzik, mintha normál közúti használat okozta volna.
Talán a diagonál merevebb szerkezete ellenállóbb, ha sokat motorozol természetben, és nem aszfalton vadászod a kanyarokat.

Amúgy az előző cipős váltókaros problémádhoz én is ezt akartam írni, hogy durva egy cipőd van, ha 5 percig kell felhúzni, az én motoros csizmámat szerintem nem tart 5 MÁSODpercig felvenni. :)

Viszont ha - ne adja az ég - egyszer esel, örülni fogsz, hogy rászántad azt a plusz 5 percet és nem utcai cipő van rajtad.

A váltógumiról meg az a véleményem, hogy szerintem ne a váltót barmold, nem lehet inkább a cipőn reszelni/szigszalagozni/stb. valamit? Egy dolog hogy milyen igényesen néz ki :), de ezeknek a gumibetéteknek jobbára rezgéscsillapító szerepük (is) van, ha leveszed, lehet jobban fog zavarni, hogy bizsergeti a talpadat.

Meg ha egyszer pl. eladod a motort váltógumi nélkül, tuti azt fogják gondolni, hogy akkorát borultál, hogy leszakadt a váltókar...
Valami olyasmi lesz... bár lehet az elsőt is kéne cserélni, megnéztem, és 2008-as gyártású az is. De a hátsó viszont 2003-as volt, így nem meglepő hogy meghasadt :D
Michelin Pilot Street! Nem kell más! Radialt vegyél. Jobb. Jobban lehet kanyarogni vele a többiek állítása szerint.
Fantasztikus, most veszem észre hogy a hátsó gumi keresztben meg hasadva, és ugyanitt egy kicsit be is van horpadva... csere, pedig még nem is volt elkopva sem.

Van valami javaslat egy jó ár/teljesítményű er-5-re bevált hátsógumira? Nem pályázom, nem őrültködöm, csak városban és természetben motorozom. Mennyivel jobb a radiál a diagonálnál így motoron?
No ezért is kérdeztem,mert én is kételkedek benne.
A robeszba jó lessz.
Egész pontosan ERRE gondoltam, de rá kell keresni mert ettől sok helyen emberibb ára van. Én tavaly előtt télen vettem 2800 - ért literjet.
Hát ez elég hurka fagyállónak néz ki. Inkább szánd rá a pénzt egy Liqui Molyra igaz annak literje 2800 pénz de Ernőhöz elég egy liter is, úgyis felesbe kevered...
KB 6 éves a hűtő víz.Szerintem cserélni kellene. Motor szervizbe vettem hűtő folyadékot.Tegee márkájú,ők ezt használják.Aluminium motorok számára is megfelel. Valaki használt már ilyet?
Ugyanaz volt nálam is.Az alsó állító csavar alá tettem egy vízcsap tömítést.Most nem rezonál viszont állíthatom újra a fényszórót.
Nekem a lámpatartó gumibaktól jön valami rezonálós búgás alapjáraton.Ha mefogom a lámpát elmulik.
Lehet,hogy mégsem a műszeregység a bűnös.A lámpafej magasság beállítója rezonált.Tettem alá egy gumialátétet és most tesztelgetem.
Akkor az nem egy sikeres cipő lehet.A csizmámat seperc alatt felhúzom és az elég masszívan protektoros.