Konkrétan arra lennék kíváncsi ,hogy volt-e valakinek hasonló szituációja,mert akkor esetleg közelebb lennék a célhoz.Azt hogy szerelőhöz vigyem az utolsó megoldás.Előre is köszönöm.
Sziasztok .
Volna nekem egy olyan gondom hogy az er5-ösömnek alig akar feléledni az egyik henger.Nemrég kipucoltattam de ugyan olyan rossz ,van hogy megyek vele 3-4 km-t és utánna indul csak be a másik henger. Gyakorlatilag egyre rosszabb a helyzet.
A nagy össze-vissza rendelgetésnek az lett a vége, hogy most van egy darab plusz porvédőm a teló szimering fölé. Gyári Kawa, jutányos áron átadom annak, akinek szüksége van rá.
Bár én nem vagyok márkatárs, de egy ligában játszunk, ezért bátorkodok hozzászólni a gumis problémádhoz. Az én motoromon is Pilot Street van és bár sokat nem mentem vele, de az előző gumihoz képest nagyon jó. Ár-érték arányban szerintem verhetetlen. A cipőd védelmére pedig van egy ilyen lehetőség, vagy egy másik is.
Nem tudom, mit számítana, én soha nem próbáltam gumi nélkül. :) Lehet, hogy semmit, de lehet, hogy váltáskor idegesíteni fog, jobban, mint az, hogy hozzá tapad a cipőd (azt is csak akkor érzed, mikor váltasz, mégis épp elég ahhoz, hogy le akard vágni a gumit).
Szóval szerintem ne vágd le. Egyetértek Zoli32-vel, vegyél egy normális csizmát, az biztonságos is, meg a váltó sem fog idegesíteni, és nincs ez a kínlódás sem.
Lehet, hogy drága, de szerintem megéri.
Nem megyek földúton egyáltalán. Természedben is betonon.
Nem tudom ez a motoroscipő mit segítene borulásnál, annyi különbség egy sima cipőhöz képest, hogy magasabb a szára, de puha, semmi protektor nincs benne... viszont hülye fűzője és hülye íves teteje van, állandóan lazítgatni kell hogy be tudjam tolni a lábam, ráadásul hátul van egy bevágás is rajta, aminek értelmét nem látom, viszont gyönyörűen beleakad a sarkamba felvételkor, és begyűrődik, ezért újra ki kell húznom a lábam...
Váltókar rezonálás? Az mit számítana? Én csak akkor érek a karhoz ha váltok.
Mit jelent a természetben motorozás? Sokat mész földúton? Csak mert a gumi repedés amúgy lehet mondjuk egy nagy éles kőtől is, nem? Nem úgy hangzik, mintha normál közúti használat okozta volna.
Talán a diagonál merevebb szerkezete ellenállóbb, ha sokat motorozol természetben, és nem aszfalton vadászod a kanyarokat.
Amúgy az előző cipős váltókaros problémádhoz én is ezt akartam írni, hogy durva egy cipőd van, ha 5 percig kell felhúzni, az én motoros csizmámat szerintem nem tart 5 MÁSODpercig felvenni. :)
Viszont ha - ne adja az ég - egyszer esel, örülni fogsz, hogy rászántad azt a plusz 5 percet és nem utcai cipő van rajtad.
A váltógumiról meg az a véleményem, hogy szerintem ne a váltót barmold, nem lehet inkább a cipőn reszelni/szigszalagozni/stb. valamit? Egy dolog hogy milyen igényesen néz ki :), de ezeknek a gumibetéteknek jobbára rezgéscsillapító szerepük (is) van, ha leveszed, lehet jobban fog zavarni, hogy bizsergeti a talpadat.
Meg ha egyszer pl. eladod a motort váltógumi nélkül, tuti azt fogják gondolni, hogy akkorát borultál, hogy leszakadt a váltókar...
Valami olyasmi lesz... bár lehet az elsőt is kéne cserélni, megnéztem, és 2008-as gyártású az is. De a hátsó viszont 2003-as volt, így nem meglepő hogy meghasadt :D
Fantasztikus, most veszem észre hogy a hátsó gumi keresztben meg hasadva, és ugyanitt egy kicsit be is van horpadva... csere, pedig még nem is volt elkopva sem.
Van valami javaslat egy jó ár/teljesítményű er-5-re bevált hátsógumira? Nem pályázom, nem őrültködöm, csak városban és természetben motorozom. Mennyivel jobb a radiál a diagonálnál így motoron?
Hát ez elég hurka fagyállónak néz ki. Inkább szánd rá a pénzt egy Liqui Molyra igaz annak literje 2800 pénz de Ernőhöz elég egy liter is, úgyis felesbe kevered...
KB 6 éves a hűtő víz.Szerintem cserélni kellene. Motor szervizbe vettem hűtő folyadékot.Tegee márkájú,ők ezt használják.Aluminium motorok számára is megfelel. Valaki használt már ilyet?
Volna nekem egy olyan gondom hogy az er5-ösömnek alig akar feléledni az egyik henger.Nemrég kipucoltattam de ugyan olyan rossz ,van hogy megyek vele 3-4 km-t és utánna indul csak be a másik henger. Gyakorlatilag egyre rosszabb a helyzet.
Fékkart akarok venni, mert a régi erősen meghajlott egy borulásnál.
Használtan nem nagyon találtam még, ha valakinek van, ne tartsa vissza.
1999-es motorra keresek.
Szóval szerintem ne vágd le. Egyetértek Zoli32-vel, vegyél egy normális csizmát, az biztonságos is, meg a váltó sem fog idegesíteni, és nincs ez a kínlódás sem.
Lehet, hogy drága, de szerintem megéri.
Nem tudom ez a motoroscipő mit segítene borulásnál, annyi különbség egy sima cipőhöz képest, hogy magasabb a szára, de puha, semmi protektor nincs benne... viszont hülye fűzője és hülye íves teteje van, állandóan lazítgatni kell hogy be tudjam tolni a lábam, ráadásul hátul van egy bevágás is rajta, aminek értelmét nem látom, viszont gyönyörűen beleakad a sarkamba felvételkor, és begyűrődik, ezért újra ki kell húznom a lábam...
Váltókar rezonálás? Az mit számítana? Én csak akkor érek a karhoz ha váltok.
Talán a diagonál merevebb szerkezete ellenállóbb, ha sokat motorozol természetben, és nem aszfalton vadászod a kanyarokat.
Amúgy az előző cipős váltókaros problémádhoz én is ezt akartam írni, hogy durva egy cipőd van, ha 5 percig kell felhúzni, az én motoros csizmámat szerintem nem tart 5 MÁSODpercig felvenni. :)
Viszont ha - ne adja az ég - egyszer esel, örülni fogsz, hogy rászántad azt a plusz 5 percet és nem utcai cipő van rajtad.
A váltógumiról meg az a véleményem, hogy szerintem ne a váltót barmold, nem lehet inkább a cipőn reszelni/szigszalagozni/stb. valamit? Egy dolog hogy milyen igényesen néz ki :), de ezeknek a gumibetéteknek jobbára rezgéscsillapító szerepük (is) van, ha leveszed, lehet jobban fog zavarni, hogy bizsergeti a talpadat.
Meg ha egyszer pl. eladod a motort váltógumi nélkül, tuti azt fogják gondolni, hogy akkorát borultál, hogy leszakadt a váltókar...
Van valami javaslat egy jó ár/teljesítményű er-5-re bevált hátsógumira? Nem pályázom, nem őrültködöm, csak városban és természetben motorozom. Mennyivel jobb a radiál a diagonálnál így motoron?
A robeszba jó lessz.