Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem röhög.Ez nem T9 volt hanem renszer kaki.
Ezt nem én tettem ide.A magazinban jelent meg.(Itt meg klónozta magát)
Jogsi nélküli és vagy ittas vezetésért javasolnék felfüggesztett karóba húzást.
Mármint ha az akasztás kevés akkor nyárs.
Az említettek mind szándékos,előre megfontolt és életveszélyt hordozó cselekmények.Nekem a fegyvertartás ugrik be.Aki vizsgázik és MEGINDOKOLJA az igen kis eséllyel kaphat papírt.Zsebtüzérséget
venni viszont a rosszak túl könnyen tudnak.
Üdv!
Cserélnem kell a gyertyapipámat, de visszaolvasva-keresgélve nem találtam hasznos infót.
Valaki tudja esetleg, hogy magát a pipát lehet e cserélni, vagy az egész kábelt kell?
Találtam hasonló pipákat a neten, de nemtudom a pontos típust.
A másik meg az,hogy a kábel másik végén lévő csatlakozót, ami felmegy az elektromos "dobozba",azt hogyan tudom lazítani?
Mert ránézésre nem tudom megmondani, hogy hogy jön le, gondolom menetes, de nem vagyok biztos a dologban,és nem csinálnék még több galibát magamnak, ha nem muszáj...
Előre is köszi a helpet!
Köszönöm a választ.
Vettem rá egy GPZ500s fesszabot a töltés 14-15v között van vele.
A héten leveszem a tekercselést a dekliből és keresek valakit aki terheléses szigetelésvizsgálatot végrehajtana rajta így kizárnám a többi problémát.
HA már lusták voltatok a keresőt használni..

"csövi65
[12] 2014. augusztus 4. 23:08
Szia !
Én is ugyan ebben a cipőben jártam, az eladó szerint meg lett szüntetve a fojtás, de én is erőtlennek éreztem a gépet. Nekem a szerelőm szólt karbi tisztitás után, hogy az egyik membránom meg van csipődve, nem ártana kicserélni. Mivel a membrán ára horrorisztikusnak bizonyult, ( 38.000 ft. a suberrel együtt darabja) itt a fórum segitségével vásároltam bontott karbit. Amikor kicseréltük a membránt a súberrel együtt, akkor vettük észre, hogy a kivett suberen két furat található, a vásártolton ez nem volt. Meg is "táltosodott a gép ezután." A főfúvóka is pár század mm-el nagyobb volt a vásárolt karbiban, de ezt nem cseréltem ki. Most 170 a végsebességem, nekem ez elég. Remélem tudtam segiteni.

válasz erre ugrás ehhez a hozzászóláshoz előzmény"
Ez engem is érdekelne hogy pontosan hogy néz ki a folytott meg a nem folytott súber

Köszi, nekem is szükségem lesz rá a robeszba.
Szia! Nekem van hozzá! Adatlap!
Működésileg biztos ugyanaz, a felfogatás és a csatlakozó már valószínűleg nem.
Hello!
Csak némi utánanézés után mondom, hogy nem ugyanaz a két alkatrész. Az ER5 feszszabályzója csak az ER500-as szériába került beépítésre. link
A KLE500 feszszabályzónak más a gyári cikkszáma is.
Ez persze nem azt jelenti feltétlenül, hogy reménytelen a dolog és nem csereszabatos a kettő, de sanszos.
Helló!

Valaki meg tudná nekem nézni h a fesszabján milyen felirat van.
SH530-12k (KLE) Meghalt a fesszabom és kérdés h az er5é jó-e hozzá?
Köszönöm!
ha nem megy feljebb, nincs töltés, 14,3-mal kéne töltenie, az akksi min feszültsége 12,8 úgy emlékszem. az enyém is leáll, ha leveszem a sarut, szóval ez nem hiteles teszt szerintem.
A SuperZone nem ruházati bolt? Ott van akku meg alkatrész is? Ez nekem új...
A SuperZone van ott.
Nincs itt kérdőjel, ez kuka.
Az 1-es villamos óbudai megállójánál van egy bolt. Nevét nem tudom, de ott volt a legolcsóbb a YUASA, de magadnak kell savazni.
Na most tele vagyok kérdőjellel. Feltöltöttem az akksit, indul minden szép és jó. Rámértem az akkufeszre, 12,8 V ez ha jár a motor sem megy feljebb(fordulaton sem). Indításkor leesik a feszültség 10,9-11,4-ig. Járó motornál levettem az akksi sarut egyből le is állt. Ha fordulaton tartom és leveszem a sarut ennek nem kellene tovább járnia ha jó a generátorom?
Náluk 22ezer.
Kb 1 hónapja futottam ezt a kört, itt a legolcsóbb:

http://www.akkugarancia.hu/pro...
Micronix KFT. Keress rájuk. Ők talán a hivatalos forgalmazók.
Sziasztok! Nem tudtok valami occsó beszerzési helyet Yuasa akksira? Egyik pillanatról a másikra nem indít. Igaz ha a lámpa fel volt kapcsolva és irányjelzőztem halványan villogott az üres visszajelző. Ha gyári akkor 98-tól jól bírta. Yuasa ytx12bs
Sziasztok!

Készítettem pár fotót a súberemről, és azt szeretném megtudni, hogy fojtott-e a motorom?
Visszaolvasva azt találtam, hogy a súberen lévő lyukkal oldották meg a fojtást. A súber alján találtam egy lyukat, de az szerintem szükséges oda... Mi a véleményetek?
Jaja!

Aki tud jöjjön már csütörtökön!
Akkor a dátum biztos,kérhetjük a szabit!