Jogsi nélküli és vagy ittas vezetésért javasolnék felfüggesztett karóba húzást.
Mármint ha az akasztás kevés akkor nyárs.
Az említettek mind szándékos,előre megfontolt és életveszélyt hordozó cselekmények.Nekem a fegyvertartás ugrik be.Aki vizsgázik és MEGINDOKOLJA az igen kis eséllyel kaphat papírt.Zsebtüzérséget
venni viszont a rosszak túl könnyen tudnak.
Üdv!
Cserélnem kell a gyertyapipámat, de visszaolvasva-keresgélve nem találtam hasznos infót.
Valaki tudja esetleg, hogy magát a pipát lehet e cserélni, vagy az egész kábelt kell?
Találtam hasonló pipákat a neten, de nemtudom a pontos típust.
A másik meg az,hogy a kábel másik végén lévő csatlakozót, ami felmegy az elektromos "dobozba",azt hogyan tudom lazítani?
Mert ránézésre nem tudom megmondani, hogy hogy jön le, gondolom menetes, de nem vagyok biztos a dologban,és nem csinálnék még több galibát magamnak, ha nem muszáj...
Előre is köszi a helpet!
Köszönöm a választ.
Vettem rá egy GPZ500s fesszabot a töltés 14-15v között van vele.
A héten leveszem a tekercselést a dekliből és keresek valakit aki terheléses szigetelésvizsgálatot végrehajtana rajta így kizárnám a többi problémát.
"csövi65
[12] 2014. augusztus 4. 23:08
Szia !
Én is ugyan ebben a cipőben jártam, az eladó szerint meg lett szüntetve a fojtás, de én is erőtlennek éreztem a gépet. Nekem a szerelőm szólt karbi tisztitás után, hogy az egyik membránom meg van csipődve, nem ártana kicserélni. Mivel a membrán ára horrorisztikusnak bizonyult, ( 38.000 ft. a suberrel együtt darabja) itt a fórum segitségével vásároltam bontott karbit. Amikor kicseréltük a membránt a súberrel együtt, akkor vettük észre, hogy a kivett suberen két furat található, a vásártolton ez nem volt. Meg is "táltosodott a gép ezután." A főfúvóka is pár század mm-el nagyobb volt a vásárolt karbiban, de ezt nem cseréltem ki. Most 170 a végsebességem, nekem ez elég. Remélem tudtam segiteni.
válasz erre ugrás ehhez a hozzászóláshoz előzmény"
Hello!
Csak némi utánanézés után mondom, hogy nem ugyanaz a két alkatrész. Az ER5 feszszabályzója csak az ER500-as szériába került beépítésre. link
A KLE500 feszszabályzónak más a gyári cikkszáma is.
Ez persze nem azt jelenti feltétlenül, hogy reménytelen a dolog és nem csereszabatos a kettő, de sanszos.
ha nem megy feljebb, nincs töltés, 14,3-mal kéne töltenie, az akksi min feszültsége 12,8 úgy emlékszem. az enyém is leáll, ha leveszem a sarut, szóval ez nem hiteles teszt szerintem.
Na most tele vagyok kérdőjellel. Feltöltöttem az akksit, indul minden szép és jó. Rámértem az akkufeszre, 12,8 V ez ha jár a motor sem megy feljebb(fordulaton sem). Indításkor leesik a feszültség 10,9-11,4-ig. Járó motornál levettem az akksi sarut egyből le is állt. Ha fordulaton tartom és leveszem a sarut ennek nem kellene tovább járnia ha jó a generátorom?
Sziasztok! Nem tudtok valami occsó beszerzési helyet Yuasa akksira? Egyik pillanatról a másikra nem indít. Igaz ha a lámpa fel volt kapcsolva és irányjelzőztem halványan villogott az üres visszajelző. Ha gyári akkor 98-tól jól bírta. Yuasa ytx12bs
Készítettem pár fotót a súberemről, és azt szeretném megtudni, hogy fojtott-e a motorom?
Visszaolvasva azt találtam, hogy a súberen lévő lyukkal oldották meg a fojtást. A súber alján találtam egy lyukat, de az szerintem szükséges oda... Mi a véleményetek?
Mármint ha az akasztás kevés akkor nyárs.
Az említettek mind szándékos,előre megfontolt és életveszélyt hordozó cselekmények.Nekem a fegyvertartás ugrik be.Aki vizsgázik és MEGINDOKOLJA az igen kis eséllyel kaphat papírt.Zsebtüzérséget
venni viszont a rosszak túl könnyen tudnak.
Cserélnem kell a gyertyapipámat, de visszaolvasva-keresgélve nem találtam hasznos infót.
Valaki tudja esetleg, hogy magát a pipát lehet e cserélni, vagy az egész kábelt kell?
Találtam hasonló pipákat a neten, de nemtudom a pontos típust.
A másik meg az,hogy a kábel másik végén lévő csatlakozót, ami felmegy az elektromos "dobozba",azt hogyan tudom lazítani?
Mert ránézésre nem tudom megmondani, hogy hogy jön le, gondolom menetes, de nem vagyok biztos a dologban,és nem csinálnék még több galibát magamnak, ha nem muszáj...
Előre is köszi a helpet!
Vettem rá egy GPZ500s fesszabot a töltés 14-15v között van vele.
A héten leveszem a tekercselést a dekliből és keresek valakit aki terheléses szigetelésvizsgálatot végrehajtana rajta így kizárnám a többi problémát.
"csövi65
[12] 2014. augusztus 4. 23:08
Szia !
Én is ugyan ebben a cipőben jártam, az eladó szerint meg lett szüntetve a fojtás, de én is erőtlennek éreztem a gépet. Nekem a szerelőm szólt karbi tisztitás után, hogy az egyik membránom meg van csipődve, nem ártana kicserélni. Mivel a membrán ára horrorisztikusnak bizonyult, ( 38.000 ft. a suberrel együtt darabja) itt a fórum segitségével vásároltam bontott karbit. Amikor kicseréltük a membránt a súberrel együtt, akkor vettük észre, hogy a kivett suberen két furat található, a vásártolton ez nem volt. Meg is "táltosodott a gép ezután." A főfúvóka is pár század mm-el nagyobb volt a vásárolt karbiban, de ezt nem cseréltem ki. Most 170 a végsebességem, nekem ez elég. Remélem tudtam segiteni.
válasz erre ugrás ehhez a hozzászóláshoz előzmény"
Köszi, nekem is szükségem lesz rá a robeszba.
Csak némi utánanézés után mondom, hogy nem ugyanaz a két alkatrész. Az ER5 feszszabályzója csak az ER500-as szériába került beépítésre. link
A KLE500 feszszabályzónak más a gyári cikkszáma is.
Ez persze nem azt jelenti feltétlenül, hogy reménytelen a dolog és nem csereszabatos a kettő, de sanszos.
Valaki meg tudná nekem nézni h a fesszabján milyen felirat van.
SH530-12k (KLE) Meghalt a fesszabom és kérdés h az er5é jó-e hozzá?
Köszönöm!
Kb 1 hónapja futottam ezt a kört, itt a legolcsóbb:
http://www.akkugarancia.hu/pro...
Készítettem pár fotót a súberemről, és azt szeretném megtudni, hogy fojtott-e a motorom?
Visszaolvasva azt találtam, hogy a súberen lévő lyukkal oldották meg a fojtást. A súber alján találtam egy lyukat, de az szerintem szükséges oda... Mi a véleményetek?
Aki tud jöjjön már csütörtökön!