Ez biztos a génekben van , mert most enduro keresés közben se került a látókörömbe kawasaki, és ha a divit lecserélném másik utcai motorra.. hát egyelőre azon a listán se nagyon van kawa, vagy csak nagyon halványan. Nem tudom, mitől van az hogy akárhányszor eljátszok a motorcsere gondolatával, az esélyes típusok többsége (függetlenül a felhasználástól és a stílustól) valahogy mindig yamaha lesz.. amit magam se értek, mert nem gondolnám magam hívőnek, egyik márka irányába sem.
Megvan az minimum 5 másodperc is, a 34 lovas meg 7-8 körül lehet. Persze átlagos tömegű pilótával.
A 3-4 sec közötti tartomány az a sokkal erősebb gépekre jellemző.. (még ha a szubjektív élmény esetleg ilyen intenzívnek is tűnik)
Egyébként nem egy nagy teljesítmény ilyen jellegű adatokat a googleval kikeresni...
Igen, meg is kerestem 5,3 a gyári adat.
A 3-4 sec közötti tartomány az a sokkal erősebb gépekre jellemző.. (még ha a szubjektív élmény esetleg ilyen intenzívnek is tűnik)
Egyébként nem egy nagy teljesítmény ilyen jellegű adatokat a googleval kikeresni...
11.500 körül tilt..
90nél kb 4300at, 110nél kb 5400at forog.
végét még nem volt alkalmam megnézni.
Milyen fordulaton kell hogy tiltson?