Ha már úgyse értesz hozzá akkor megkérdezlek.Bizonyos (alacsony)fordulatszám tartományban valami berezonál a motor elején.Úgy fülezem,hogy a műszeregységből jön a zaj.Lehet,hogy széjjel van a bele?Amúgy működik rendesen.
Őöőö Parabellum tezsvírem, ez úgy lett kérdés, hogy egyrészt nem értek az ER 5 höz, másrészt, meg elfelejtettem egy pillanatra, hogy az Ernőn a váltó rudazat nélkül direktben jön. Zénél már rudazat van, ahol csuklókon mozog a dolog, ahol is minden csiklónál, azaz órát mit is beszélek, csuklónál gumi borítás van.
Aztán itt el is tévedtem ebben a csúnya világban!
Kibebaszott igényes, és szép megoldás lesz az is ha levágod, meg az is ha le szigszalagozod....
Rendes motoros cipő, csizma, acelbetetes bakancs aztán nem akad ott semmi semmibe...
nem cserélni akarom, hanem leszedni és kipróbálni anélkül. Nagyon unom hogy csak egy olyan motoros cipővel használhatom, amit 5 perc kínszenvedés felvenni, az egyik hagyományos utcai cipőm azért tapad hozzá mert annak is ilyen gumi szerű anyaga van, a másik meg azért, mert van egy kiálló varrás rajta, és a váltókar gumiján meg ilyen bevágások, és abba beleakad... de lehet hogy csak körbe fogom tekerni szigetelőszalaggal.
Igen- vagy ha jól emlékszem 24 ezer km- ként. Amúgy tuti észre vennéd, mert az új olajjal sokkal feszesebb, pontosabb lenne a teló. Abban már szép szmöttyös olaj lehet- 11 éves..
Hát épp kötelező lenne ez is, 2 évente ...
Amúgy ha jó a rendszer akkor lofasz az egész mert csak kiboritod a régi olajat azt ha kicsurgott bele az újat azt csá..
Csak szimmering cserehez kell szet szedni..
Jah, a porvédő mérete. Nem tudom, mert nem méregettem a gyárit, de a belső átmérője 37 mm mint a szimeringnek, a külső (ami beficcen a telóba szintén akkora, mint a szimering, azaz 50 mm. (mivel ha kisebb lenne csúszkálna, ha nagyobb akkor meg nem menne a helyére ) a mélységét nem tudom.
Csapágyboltban nem kapsz porvédőt, vagy legalábbis ilyet nem. (mondjuk én is csak egy helyen próbáltam, de ha ott nem tudták megoldani, akkor szerintem máshol sem)
A gyárit Székesfehérváron vettem az Ivanicsnál. kb 4-5 munkanap, a beszerzése. (hétfőn megrendeltem emailben, péntekre megvolt). Alvázszámot, típust kell megadni meg esetleg a gyári cikkszámot, amit simán lelesel innen. Javaslom a gyárit. Viszonylag drága két darab gumiért 8000 párszáz pénz, de nem kell sűrűn cserélgetni. A szimeringet csapágyboltban vettem, de nincs nagy különbség a gyári és a más jóféle gyártó terméke között, ugyhogy ebből is javaslom a gyárit. Ha van kérdésed nyugodtan írj.
Szia! Egy kis segítségre lenne szükségem. Én is szimering csere előtt állok és a porvédőt is cserélni akarom, mert meg vannak repedezve keresztirányban (lehet e miatt ment tropára a szimering is). A probléma mindössze annyi, hogy nem tudok pervédőt szerezni. Megrendeltem a gyárit, de 3 hét alatt még nem jött meg és nem is biztatnak. Utángyártottat sehol nem találok. Szóval két kérdés lenne. Az első,hogy te hol és mennyi idő alatt tudtad beszerezni a porvédőt? A másik lehetőség, hogy csapágyboltban veszem meg, ott viszont tudnom kéne a pontos méreteit/típust. A service manualban nem találtam. Van erre valami infód?
Nem írtam, hogy Budapesten.
Itt vidéken kb a számokat összenézték, megmérték a féket. Bevitték a papírt, 5 perc múlva kezemben volt a forgalmi.
Igaz, az én motorom patika.
A mozaik utcában? Mennyire macerás a dolog? Még van az a nyomtatnak papírt, vidd át másik épületbe ahol scannelik majd nyomtatnak egy másik papírt, vissza, scannelik majd megint nyomtatnak dolog? :D
Mennyire kötekedősek? Az egyik indexem ragasztott, és a kipufogó dob fedőlemez ragasztása picit elengedett pár centin és enyhén kifúj a résen.
Aztán itt el is tévedtem ebben a csúnya világban!
Rendes motoros cipő, csizma, acelbetetes bakancs aztán nem akad ott semmi semmibe...
Amire taposol váltáskor?
Le kell vágni fektisztitoval befujni az újat aztán hirtelen ra tolni!
Mondtam én, hogy nem értek az ER 5 höz!
Amúgy jól emlékszeik Fisi, 2 év vagy 24e km.
Amúgy ha jó a rendszer akkor lofasz az egész mert csak kiboritod a régi olajat azt ha kicsurgott bele az újat azt csá..
Csak szimmering cserehez kell szet szedni..
Én is az eredeti gyári cuccokat ajánlom. Ivaniccsal hozasd meg.
Csapágyboltban nem kapsz porvédőt, vagy legalábbis ilyet nem. (mondjuk én is csak egy helyen próbáltam, de ha ott nem tudták megoldani, akkor szerintem máshol sem)
A gyárit Székesfehérváron vettem az Ivanicsnál. kb 4-5 munkanap, a beszerzése. (hétfőn megrendeltem emailben, péntekre megvolt). Alvázszámot, típust kell megadni meg esetleg a gyári cikkszámot, amit simán lelesel innen. Javaslom a gyárit. Viszonylag drága két darab gumiért 8000 párszáz pénz, de nem kell sűrűn cserélgetni. A szimeringet csapágyboltban vettem, de nincs nagy különbség a gyári és a más jóféle gyártó terméke között, ugyhogy ebből is javaslom a gyárit. Ha van kérdésed nyugodtan írj.
Itt vidéken kb a számokat összenézték, megmérték a féket. Bevitték a papírt, 5 perc múlva kezemben volt a forgalmi.
Igaz, az én motorom patika.
Mennyire kötekedősek? Az egyik indexem ragasztott, és a kipufogó dob fedőlemez ragasztása picit elengedett pár centin és enyhén kifúj a résen.