Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát eléggé ideges lettem amikor szembesültem a tényekkel, hogy hoppá ez nem fog beférni... de valami megoldást muszáj lesz találnom
Nem hiába ajánlottam neked a Louisos rugókat. Azok simán bele mentek volna. Ezzel meg vagy kendacsolsz, vagy nem biztos hogy bele bírod rakni...
Leginkább karbi lesz az!
Üdv. Érdeklődni szeretnék hogy a 25kw-os folytást hogy lehet kiiktatni? Karbi? Kipufogó?
A válaszokat előreis köszönöm.
Sziasztok.
Megérkeztek a mocihoz az új hátsó telók. csak van egy "kis porbléma.." a kipufogó felőle nem fér be a dobtól illetve a hátsó lábtartó konzoljátol.. mivel nagyobb az átmérője mint a gyárinak.. nem sok kellene h beférjen de mégse kb fél centi.. esetleg valmi okos ötlet hogy miként lehetne megoldani? ezek volnának azok link
és egy kép a mociról is
Sziasztok!

Ígértem, hogy teszek fel képet az új paripámról, ha rendbe vannak a papírjai....
Nos, szerencsére sikerült mindent elintéznem az NKH műszaki vizsga, reg adó befizetés és okmányirodázás után végre megkaptam a rendszámot a motorra.

A műszaki vizsgát kissé túlizgultam... Körbefotózták a gépet, majd felkerült a fékpadra, közben kitöltötték a papírokat, és ennyi volt, ezen kívül semmit nem néztek, beindítva is addig volt, míg elgurultak vele a fékpadig.

A műszaki előtti hétvégén rengeteg hasznos ismerettel gazdagodtam Parabellum jóvoltából. Említettem neki is, hogy a fékeimmel nem vagyok megelégedve. Fékfolyadék csere megvolt, a fékbetétek jók, a tárcsa sem kopott... szerintem később nézek bele valami jobb fékbetétet.

Pár tennivalóm van még a motoron, szeretném mihamarabb lecserélni benne az olajat. Kicsit visszaolvasva láttam, hogy Silkolene comp 4 10W40es olajat javasoltok bele. 3 liter elég lesz az olajcseréhez? Olajszűrőből van valami bevált márka?
Cserélném a gyertyákat is, biztos ami biztos alapon... az NGK DR9EA mehet bele?

Végül pár szó a motorról: Mikor először megláttam, azt mondtam: Úristen, ez lila! De aztán a szép állapota meggyőzött arról, hogy megvegyem. Ahogy elnéztem, a csomagtartón kívül minden teljesen gyári rajta, az olajcseréken kívül máshoz szerintem nemigen nyúltak még. Megkaptam hozzá a végig vezetett szervízkönyvét, kezelési útmutatóját, és a gyári szerszámkészletét is. Azt meg se merem írni, hogy mennyit futott, mert úgyse hinnétek el
Hát sajnos, nekem pont fordítva.
15 éves gázos Picassom van, tavaly 300 ezret, idén már 110 ezret kellett ráköltenem. Napi használatban van a városban, 5-en négyfelé megyünk, nem tudjuk megoldani tömegközlekedéssel, mert Kecskeméten félóránként járnak a buszok. Évi 20 ezret biztosan megyünk.
Szóval, amíg égető lenne a kocsicsere, szóba sem jöhet a motor.

Na mindegy, ez nem panasz, egyszerűen csak a motor az utolsó a sorban.
Persze nem adtam fel , hogy lesz, de csak akkor veszek, ha újszerűt tudok. Soha többet nem veszek "öreg" motort.
Én is ott élek, viszont nem autózunk és buszozunk, és ez elég nagy plusz.
Én és a gyerekek 3 percre "dolgozunk", az asszony meg ötre. Mindez gyalog.
Ha van pénzem benzinre, akkor a gyerekekkel csinálok programot.
Az évi 1 találkozóra meg elgurulok öcsém motorjával.
A robogó meg szinte napi használatban van, arra sokkal jobban szükségem volt.
Ez a bérből és fizetésből létminimumom élő realitás.
Én meg a harmadik után vettem.
Ez nem jó hozzáállás, Én sem megyek sokkal többet, de az az ezer kilométer legyen OLYAN. Bár ettől nagyobbat nem fogok venni.
Az er5-öst én a 2. előtt 2 évvel vettem, azóta egyre kevesebb időm van. Ma már nem tartok fenn egy nagymotort, évi 1000 km-ért?
Én a második után vettem.
Nem, csak ha majd a 3. gyerek érkezik, mint nálam...
Mondom én, hogy kéne egy like gomb a fórumra.
...aztán eladó lesz a motor...
Igen, a biblia nélkül egy tapodtat se! Most jegelem a témát, mert sürgős nősülni valóm van, de aztán......
Jaaa... Akkor egyetértünk. Nem szóltam. :)
Látom, ott a sarokban a biblia!
Örülök!
A többit elmondtam telóban! Kevés olaj van benne illetve volt de majd pótolod!
Amúgy mint mondtam a 8 éves olaj nekem csissz tiszta volt csak a viszkozitasa fáradt el a végére!
Mondtam én hogy gyári az a cső! Épp még időben kaptad szét a telót!
Na lenyugodtam, jót tett a beszélgetés Fisi .
A másik olaj is sötétszürke. A távtartókkal kapcsolatban elhamarkodottan jelentettem ki, hogy kókány, mert a másikban is pontosan ugyanaz volt. Egy marha könnyű, kis falvastagságú rozsdamentes csődarab gyakorlatilag. ( fene sem gondolta volna, valami vastagabb anyagra gondoltam) A hiányzó alátétet is megleltem, az olajjal leöntöttem a rugóról. És közben rájöttem, hogy 2 dl-es a pohár, amibe kiöntögettem az olajat, szóval így szemre jónak tűnik a mennyiség. Szóval bocs a hirtelen felindulásért Viszont így kimerem jelenteni, hogy egy 10 éve gyárilag összerakott telót szedtem szét. Azt nem tudom milyen színű volt a gyári olaja, de úgy vélem nem ilyen Viszont eddig szépen bírták a gyári szimeringek (78 e km). Ami a rugókat illeti, gyári méretűek még mindig szóval nem kell aggódni, hogy 430 mm-es cserehatárt valaha is elérik.
Hajrá Menyus!
Bocs de nem fogalmaztam egyértelműen.Nálam a kanyargászás rutinpálya szerű kerülgetést jelent.
Szerpentinen persze,hogy mindent a lehető maximumig használok.(Még horgonyt is kivetek ha kell.)
Üdv. Ezen a szép estén gondoltam marhára ráérek és kicserélem az első telók szimeringjeit, meg az olajat. Nos nem biztos, hogy erre számítottam volna, de amellett, hogy frankón be volt rohadva felül a kupak ez a szép sötétszürke lötty jött ki belőle. Ráadásul több is, mint amennyi olajnak elvileg benne kéne lennie. A távtartó cső pedig szemmel láthatóan egy utólag beleszabott saválló cső. Ráadásul1 db alátét tuti hogy már most hiányzik. Marhára elkenődtem és most szétszedem a másikat is mert rohadt kíváncsi vagyok. Arról is teszek fel képet.
Szerintem úgy értette, hogy a hátsó féket maximum korrigálása használjuk de igazából csak avval fékezni nem lehet ahhoz ez túl hurka. Meg úgy átlag az összes... És ehhez jönnek még az általad vázolt problémák..