Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hol lehet venni Er5-höz hátsó fékpofákat, és milyen márkát? Köszi a válaszokat!
Igaz Kawán még nem bowdeneztem, de a Derbin már zsíroztam, simán kihúztam a tokból a szálat, zsírral bekentem és vissza. Nem a külső tokozást próbáltam meg feltölteni.
Neten kerestek rá, pl emlékeim szerint a Louis-nál van külön bovdenhez kenöanyag...az valószinüleg kompatibilis kell legyen a belsö bevonattal...pl gerecsemotornál van bovden jav készlet...

Köszi, ép most délután készül haza motorral a hétvégére...A magyar frsz.os 1400 itt van kint, a német frsz 1100 meg otthon már egy éve...vissza kell cserélnem öket, mert augusztusban mindegyik müszakija lejár...Szép esös idön van , ideális a motorzáshoz...nincsek bogarak, meg menetes a tavaszi megkergült motorosoktól a ca. 630km -es út!

Üdv
István
Köszi István a tippeket!
Mi a helyzet Deutschlandban?
Majd valamelyikre lenezek már. Amúgy hígul ez is már nem csak Kawás mehet stb...
Bocs nem egy hanem három nap...
Hát azt ugyan nem tudom hogy zsírzod, mikor úgy le van tokozva hogy a Zén kellett egy nap tölcséres áztatás mire végig folyt az olaj rajta. Van ilyen befogo kütyü hogy ra birsz csatlakozni egy sprevel azt nyomod neki. Hát nem tudom
Ez mondjuk tényleg logikus. Köszi az infókat!
Lehet tévedek, de a gáz, es talán a kuplungbovden tokja belülröl egy teflonos csövel van behúzva, ez adja neki a jóval hosszabb élettartamot, és kiszálkásodni is ott szokott, ahol a tokból kilép, és esetleg a az acélspirál tokkal dörzsölözik...
Viszont pont a teflonos vagy a jo silási tulajdonságokkal rendelkezö müanyag belsö miatt vigyázni kell a kenöanyagokkal, mert azok megdagaszthatják a müanyagok, és még jobban fog szorulni...
Valószinüleg a szivató bovden a pont a kisebb igénybevétel miatt nem rendelkezik ilyen extra müanyag belsövel, így könnyebben össze vagy berohad, és szakad...meg a keresztmetszete is kisebb...

#A bajbajutottnak:
Szerintem egy jól felszerelt bringaboltban kapsz profi teflonos tokot, meg bovdent... a váltókhoz való boztos jó lesz...
Univer javítószem...
A vez. tech. tréninget ki is hagytam, az is tök olcsó...
Amúgy megőrülök, olvasom a Kawás programokat, LimeRide, Kawa Kanyar, Kawa Kanyar Prémium, most meg Kawa Kakucs...
[url=http://www.kawasaki.hu/hu/news/kawasaki_kakucs_ring_p%C3%A1lyamotoroz%C3%A1s?Uid=0803WV9bW1BcCVFbWl0LXApYDApfUFpQW1pQClhbUFAJClA]http://www.kawasaki.hu/hu/news...[/url]

Ráadásul olyan nevetséges árakon, egy pályanap 2000 Ft... Szerintem Európa szerte nincs még egy ilyen közösségépítő jó fej importőr, mint a magyar. Miért vagytok olyan kiszabott messze?

Úgy mennék mindenhova...
Komolyan van ilyen, hogy tönkrement akksikat felvásárolnak? Én hülye meg önköltségen szoktam elvinni valami veszélyes hulladék gyűjtőbe...

Ha megadod az ismerősöd címét, küldenék neki egy zacskó sz@rrá ment ceruza elemet. Olcsón megszámítom, darabjáért 1000 Ft-ot kérek.
Én amúgy úgy tudom, hogy a bowdeneket nem is olajozni, hanem zsírozni kell. Egy híg olaj, mint pl. a WD-40 nem marad meg rajta hosszú távon, nem nyújt elég kenést.
Amúgy ja, furcsa, hogy a szívató hamarabb szakad el, mint mondjuk a gázbowden, holott utóbbi sokkal többet van húzgálva, vagy egyáltalán terhelés alatt...
Hát fene tudja. Én régi Ernőm 70 ezer környékén jár most de az olajt szerintem még bowdenileg nem látott..
Ellenben a Zén mocskos kemény volt már a kuplung az szívesen fogadta az áldást, mást nem olajoztam rajta..
A bowdeneket illik olajozni... Az enyém úgy siklik, mint a ...
Akksi ügyben meg minden OK!
Hát, jó lenne , ha így működne..de mivel elszakadt kb 40cm-nél(legalábbis nálam), ezért ki is húztam felül a bowden felső részét,de úgy nem érek el a csövön keresztül a bowden még ép részéhez, ezért most amíg nem szerzek hozzá másik bowdent a jobb oldali idomot levéve, egy csavarhúzóval kézzel nyomom a szivatót(szerencsére pont be lehet érni vele arra a fél percre amíg hidegen indul)... a gázkar húzása nem elég,arra nem indul sajnos,nem véletlenül van rajta a szivató..de szerintem bármely méretben megfelelő bowden jó hozzá,nem hiszem,hogy kell a gyári, mivel azért nem kell olyan nagy terhelést elviselnie,mint mondjuk egy kuplung bowdennek.
De ez csak az én nem szakértői véleményem, kíváncsi vagyok rá, mit mond egy hozzáértő :)
minek? Arra fél percre fogod kézbe a bowdent és húzod :D
Vagy csak az elején húzod aztán inkább a gázkart húzod :)
Valoszínűleg a lámpa alatt ahogy visszahajlik a tank alá ott megtört és elpatant. :/

Bowden javítókészleten gondolkoztam a cseréjét illetően :)
Hogy tud egy szivato bowden elszakadni?!?
Úgy látom nem csak én jártam így..ket napja ugyanígy elszakadt nálam is... :)
Köszi szépen, de úgytünik hogy vecsésen megtudják csinálni. Nekem meg elszakadt a szivató bowdwnem ( ugyan ugy ER5) állító kartól kb 20 cmre :(
Azért is tettem idézőjelbe. A webáruházak is így hívják az AMG akksikat, ami ugye gyapotban felitatott elektrolitot jelent.
Nem fog megharagudni. Ez nem zselés akku hanem csak sima zárt de tökéletesen jó lesz bele
Éjszaka rajta volt a töltőn az akksi, vagy fordítva.
13,79 V-ra töltötte. Levettem róla és 5 mp alatt lement 10 V-ra, így eladtam 400 Ft-ért.
Felhívtam egy kollégámat, aki (amit nem tud szerezni, az nincs is) felhívta a tesóját, aki szalonvezető a szuzukinál és intézett egy "zselés" Vartát a tőlünk 300 m-re lévő akksiboltból 7000 Ft-ért, a régit bevették 400-ért, így ugye 6600-ban van. Az nagyjából a kisker ár fele. Így ez lett. De legalább nem kínai. Remélem nem haragszik meg a Kawa a német akksi miatt...