Mindig ott vizsgáztatok én is.A fékek legyenek rendben a többivel nem foglalkoztak sokat nálam.Volt,hogy be se lett indítva.Se lámpák se duda se semmi ellenőrizve.Lefotózzák párszor és kész.Ez persze csak a saját tapasztalat.
Pár hete vásároltam első nagymotoromat, egy ER-5-öst, külföldi okmányokkal.
Olyan kérdésem lenne, hogy mire ügyeljek ha viszem NKH-hoz (Győr) vizsgáztatni a gépet?
A motorról a hátsó kapaszkodót levették, egy doboztartó konzol található rajta, ezen kívül minden gyári. Ez nem fog problémát okozni a vizsgán?
Ha a papírozás végére érek, teszek fel képeket a mociról, és ha lesz valami közös gurulás szívesen csatlakoznék hozzátok!
Vennél használtat?Ha fizetnének se tenném fel.Nálam ez olyan mint használt kotont vagy ejtőernyőt venni.(Már a használt gumit se értem.Valaki kidobja "ok nélkül, "más meg megveszi)
Goldfren tarcsat ajánlom!
Olyan 28-30 ezer körül van. Én használtam, és jó!
Használt tárcsa felejtős, hacsak nem ismered az elő életét, vagy kimérik neked hogy nem üt!
Olvass vissza sokszor leírtam erről már a dolgokat! Goldfren S3- vagy S33 betétet vegyél hozzá!
Lehet valahogy állítani az első fék érzékenységén? Jobban érezném magam ha egy kicsit kevésbé lenne érzékeny, de úgy látom csak a kar holtjátékát lehet állítani.
Kicsit túltöltött (az előző tulaj által) fékfolyadék mennyire gáz? Milyen hatása lehet?
Erről egy megtörtént vicces eset jut eszembe mikor kollégák összetörték a Gaz66 -ot anno.( nekem is csak mesélték)
- főnök van egy kis gond
- mi a f....szt csináltatok
-összetört a bal oldali visszapillantó
- cseréljétek ki, minek zavartok ilyen marhaságokkal
- nem lehet
-miért nem lehet?
-mert rajta van a fülke.
Na szóval inkább ne döntögesd a motort, nem bicaj ez!
Nem arra gondoltam, hanem arra hogy ha a kettétört búrát összeragasztanám, akár átlátszó ragasztóval, abba is belekötnének.
Egyébként találtam gyári/utángyártott indexet, de azon gondolkodom, hogy ha van valami tipp inkább valami rugalmas hajlítható szárú indexlámpát tennék fel, aminél nem gond ha rádől.
Itt melyik index egyezik meg a gyárival IK-27, vagy IK-28-al jelölt? A 29 és 30 már túl hosszúnak tűnik :)
Pár hete vásároltam első nagymotoromat, egy ER-5-öst, külföldi okmányokkal.
Olyan kérdésem lenne, hogy mire ügyeljek ha viszem NKH-hoz (Győr) vizsgáztatni a gépet?
A motorról a hátsó kapaszkodót levették, egy doboztartó konzol található rajta, ezen kívül minden gyári. Ez nem fog problémát okozni a vizsgán?
Ha a papírozás végére érek, teszek fel képeket a mociról, és ha lesz valami közös gurulás szívesen csatlakoznék hozzátok!
Olyan 28-30 ezer körül van. Én használtam, és jó!
Használt tárcsa felejtős, hacsak nem ismered az elő életét, vagy kimérik neked hogy nem üt!
Olvass vissza sokszor leírtam erről már a dolgokat! Goldfren S3- vagy S33 betétet vegyél hozzá!
Kicsit túltöltött (az előző tulaj által) fékfolyadék mennyire gáz? Milyen hatása lehet?
- főnök van egy kis gond
- mi a f....szt csináltatok
-összetört a bal oldali visszapillantó
- cseréljétek ki, minek zavartok ilyen marhaságokkal
- nem lehet
-miért nem lehet?
-mert rajta van a fülke.
Na szóval inkább ne döntögesd a motort, nem bicaj ez!
joysika kukac gmail.com a mailcímem.
Né millen teszt van itt új a sportmotoron!
Egyébként találtam gyári/utángyártott indexet, de azon gondolkodom, hogy ha van valami tipp inkább valami rugalmas hajlítható szárú indexlámpát tennék fel, aminél nem gond ha rádől.