Igen, Facebook-ot nem nagyon nézem... Igazából nem hiányzik még egy időrabló az életembe. Meg annyira nem vagyok ennek az egész szociális média őrületnek a híve. Még okostelefonom sincs. :) De azért majd igyekszek ott is válaszolgatni.
Hát igen, ha lehet választani, nem a kamionossal mennék... :D De már a feleségem is felvetette, hogy ha már mi nem tudunk menni, mi lenne, ha ide szerveznénk egy "TKB prémium"-ot a kertbe (a Kawa Kanyar Prémium után szabadon...), hátha lenne egy pár ember akinek van kedve egy külföldi túrához (meg kb. egy hét szabadsága). Útközben is tudunk jó motoros szállásokat ajánlani Németországban, Ausztriában... Itt is ismerek már pár jó útvonalat...
De igazából amíg a gyerekek kicsik, addig nem vállaljuk a vendéglátást, úgyhogy elvetettük. De egyszer vagy így, vagy úgy, remélem összehozzuk a talit. Csak addig még a feleségemet is vissza kell szokatni az ER-5-re, szegény a gyerekvállalás miatt nem nagyon motorozott az utóbbi 2 évben... :(
(Amúgy mentem már megállás nélkül haza, igaz kocsival, nem volt az 14 óra se, este indultam, reggelre Nyíregyen voltam; a németeknél megnyomtam a tempót... :) De motorral azért nem biztos, hogy bevállalnám, a vége már elég bóbiskolós volt.)
Én gyárit vettem az e-bay-en. Ki lehet fogni, eredeti Stanley izzóval (ami nem feltétlenül jó) volt 15 Euro a 4db.
Itt a kép, a hosszát nem tudom, mert fent van már a motoron. De ha ragaszkodsz hozzá, megmérem valamelyik nap.
Ma már megint éreztem pár pirosnál állásnál azt, hogy olyan mintha valaki ott állna mellettem és nem túl erősen de érezhetően lökdösné/rúgdosná a motort, ilyen 1-5 másodperc közötti véletlenszerű szünetekkel.
Ez a dolog már jó ideje előjön néha néha, de csak akkor amikor már 100+ km-et gurultam a motorral, de mindig olyan helyen jön elő, ahol nem tudok leugrani és megfogdosni/megnézni hogy mi ez, és csak alapjáraton érzékelhető, ami nagyjából stabil 1300 rpm, és akkor sem mindig, pl az egyik lámpánál érezni, a következő pirosnál meg nem.
Valami tipp hogy mitől lehet ez? Nekem 2 tippem van, a jobbik az hogy szinkronizálni kéne a karbikat, a rémkép pedig az, hogy döglődik a főtengely csapágya.
Igen, boldog születésnapot Miki!
Azt látom, hogy a FB profilodban nem vagy valami aktív, ezért inkább oda nem is írok.
Egyszer talán megérjük, hogy pont akkor jössz/jöttök haza, amikor valamelyik TKB buli van, mindenesetre, ha május 22-23-24-én lesz egy kamionos, aki elhoz, gyere!
De a legjobb lenne, ha motoroznál egy cirka 1500 km-t, megállás nélkül 14 óra, legjobb esetben.
Akkor ott valami nem faca.Bőven nyakig lehet tankolni és nem folyhat semmi.A betöltő csonk alsó pereme fölé tankolom mindig.Nézd át mert drága a benya !
Milyen hülye túlfolyója van ennek a motornak? A töltőnyílás közelébe sincs a benzin, de már csorog a túlfolyóból... Kb 3/4-ig lehet megtölteni a szintmérő mutatója szerint.
Para kicsit üldözési mániás- de javasolm amíg össze nem melegedtek üzleti értelemben csináljatok egy fake- azaz egy sima freemailes accountot ahol megbezsélitek a részleteket- aztán viszont nem tudom az átadás hogy fog lezajlani- egy másik országban, városban, galaxysban?
Ezt már csak Parabellum tudja!
Oké érthető, viszont akkor javasolnál valami csatornát ahol a részleteket meg tudjuk beszélni? (kezdő vagyok ezen a fórumon és eddig még nem találtam meg a privát üzenetküldés funkciót) pl.: milyen állapotban van, helyileg hol van, hogyan juthatok hozzá, mennyibe kerül ilyesmi
Igen, Facebook-ot nem nagyon nézem... Igazából nem hiányzik még egy időrabló az életembe. Meg annyira nem vagyok ennek az egész szociális média őrületnek a híve. Még okostelefonom sincs. :) De azért majd igyekszek ott is válaszolgatni.
Hát igen, ha lehet választani, nem a kamionossal mennék... :D De már a feleségem is felvetette, hogy ha már mi nem tudunk menni, mi lenne, ha ide szerveznénk egy "TKB prémium"-ot a kertbe (a Kawa Kanyar Prémium után szabadon...), hátha lenne egy pár ember akinek van kedve egy külföldi túrához (meg kb. egy hét szabadsága). Útközben is tudunk jó motoros szállásokat ajánlani Németországban, Ausztriában... Itt is ismerek már pár jó útvonalat...
De igazából amíg a gyerekek kicsik, addig nem vállaljuk a vendéglátást, úgyhogy elvetettük. De egyszer vagy így, vagy úgy, remélem összehozzuk a talit. Csak addig még a feleségemet is vissza kell szokatni az ER-5-re, szegény a gyerekvállalás miatt nem nagyon motorozott az utóbbi 2 évben... :(
(Amúgy mentem már megállás nélkül haza, igaz kocsival, nem volt az 14 óra se, este indultam, reggelre Nyíregyen voltam; a németeknél megnyomtam a tempót... :) De motorral azért nem biztos, hogy bevállalnám, a vége már elég bóbiskolós volt.)
Itt a kép, a hosszát nem tudom, mert fent van már a motoron. De ha ragaszkodsz hozzá, megmérem valamelyik nap.
Ez a dolog már jó ideje előjön néha néha, de csak akkor amikor már 100+ km-et gurultam a motorral, de mindig olyan helyen jön elő, ahol nem tudok leugrani és megfogdosni/megnézni hogy mi ez, és csak alapjáraton érzékelhető, ami nagyjából stabil 1300 rpm, és akkor sem mindig, pl az egyik lámpánál érezni, a következő pirosnál meg nem.
Valami tipp hogy mitől lehet ez? Nekem 2 tippem van, a jobbik az hogy szinkronizálni kéne a karbikat, a rémkép pedig az, hogy döglődik a főtengely csapágya.
Hátsó teleszkóp helyettesíthető másik teleszkóppal?
Azt látom, hogy a FB profilodban nem vagy valami aktív, ezért inkább oda nem is írok.
Egyszer talán megérjük, hogy pont akkor jössz/jöttök haza, amikor valamelyik TKB buli van, mindenesetre, ha május 22-23-24-én lesz egy kamionos, aki elhoz, gyere!
De a legjobb lenne, ha motoroznál egy cirka 1500 km-t, megállás nélkül 14 óra, legjobb esetben.
Ezt már csak Parabellum tudja!