Na eltört az első indexem... Mi a trükkje első index leszerelésének? Kitapiztam, és a lyukon benézve látszik is valami csavarnak látszó tárgy, de nem csavar, mert fogásra valami műanyag/gumi. Talán alatta van a csavar. Ahogy elnézem a trükkje az hogy le kell venni a fényszórót, és utána lehet az indexhez hozzáférni.
Érdeklődöm, hogy van e valakinek Er5-höz a km óra és a fordulatszámláló között levő benzinszint mérő műszere? Adok érte vagy pénzt, vagy km óra első és hátsó krómdeklit kifogástalan állapotban. A közepe a fehér műanyag törött.
Erre az 50 környékén lévő árra, talán a Louisos katalógusbol emlékszem. De hála istennek akko sokkal olcsóbb. Lehet nézegettem a Zéhez kíváncsiságbol az árakat azt avval kevertem. A gyári viszont kb ennyi lehet szerintem.
Hiei!
Még jó hogy írtál!
Igen, Ernőre legjobb ár érték arányú szűrő a Mann. Jól kiment a fejemből
Gyakorlatilag 1500 Ft - on rugozunk... Ennyit csak megér egy jó állapotban lévő blokk!? Ha valami elszáll rossz kenés miatt, csak a dekli tömítés ennek a többszöröse lesz, a nem gyári meg pont ennyi...
Valamikor találtam egy oldalt, ahol szétszedtek és összevetettek pár olajszűrőt, melyik mennyire minőségi... Ez azért is érdekes, mert leginkább olyanok kerültek szétszedésre, amik az ER-5-höz is jók, mondjuk a legtöbb amerikai márka (ez egy amerikai ürge tesztje), de szerepel közte a HiFlo és a K&N is, ami ugye nálunk is viszonylag elterjedt.
Lényeg a lényeg, a legjobbak az OEM gyári szűrők (kivéve a Yamaha, érdekes módon), de a K&N és a HiFlo is jó alternatívák, a tesztelő végül erre jutott, ezt a két márkát használja ő is a motorjaihoz leginkább, és ezt a kettőt ajánlja, ha nem tudunk/akarunk gyárit venni.
De a legtöbb amúgy jó, nagy különbség nincs köztük, kivéve van pár szörnyű, ahol papírdarabok szakadtak le meg hasonlók... De azokat szerintem nálunk nem is lehet kapni.
Szóval igazából nem hiszem, hogy a HiFlo olajszűrőknek bármi hátrányuk lenne. A légszűrő meg más téma.
Üdv:A
Az egyik a hagyományos csak a vége rozsdamentes, a másik full saválló gyári.
Amúgy Fuchs Pro4 10w-40 XP
Ha jobban hajtod akkor Fuchs Pro 4 Plus 10w-50 .
4 liter kell bele.
van egy kawasaki z750-em (2011) hamarosan olajcserés lesz milyen olajat ajánlanátok?
Kawasaki ER-5 höz keresnék gyári kipufogó dobot bontottat vagy újat. Nincs valakinek eladó?
Hiei!
Még jó hogy írtál!
Igen, Ernőre legjobb ár érték arányú szűrő a Mann. Jól kiment a fejemből
Kuplung lamella szett a Lucastól
- Minőségi, tartós és megbízható termék
- A gyári alkatrésszel megegyező minőség.
- Méretek: A=átmérő fogakkal, B=átmérő, C=belső átmérő, D= vastagság. www.nagyvas.hu
154060 - 7db, A=158, B=146, C=123, D=3 18880 Ft / szett kérdés szállítás GLS költség kocsi
Amit mondani akartam, hogy ha valamiért mégsem jutunk hozzá a gyárihoz, de mégis muszáj valamit venni, akkor a HiFlo (meg a K&N) sem ördögtől való.
Lényeg a lényeg, a legjobbak az OEM gyári szűrők (kivéve a Yamaha, érdekes módon), de a K&N és a HiFlo is jó alternatívák, a tesztelő végül erre jutott, ezt a két márkát használja ő is a motorjaihoz leginkább, és ezt a kettőt ajánlja, ha nem tudunk/akarunk gyárit venni.
De a legtöbb amúgy jó, nagy különbség nincs köztük, kivéve van pár szörnyű, ahol papírdarabok szakadtak le meg hasonlók... De azokat szerintem nálunk nem is lehet kapni.
Szóval igazából nem hiszem, hogy a HiFlo olajszűrőknek bármi hátrányuk lenne. A légszűrő meg más téma.
Itt az oldal:
[url=http://www.tobycreek.org/oil_filters/hiflo303.shtml]http://www.tobycreek.org/oil_f...[/url]