Arra azért figyelj, hogy egyforma-e a két olaj. 4 éve még nem volt az XP-s, ez nem olyan rég jött be, szóval valószínű a régi olaj nem XP-s, az új meg az, hogy ha most vetted. Vesd össze a címkéjüket. És nem tudom, mennyire szabad őket keverni...
Én ugyanebben a dilemmában vagyok, bár nekem csak két flakon kell egy cseréhez... De van egy bontatlan flakon régi fajta Fuchs-om, és amikor legutóbb vettem olajat, akkor már csak az új fajtát tudtam venni; és összekeverni meg nem nagyon akaródzik...
Levi, ne nyomd az ujjaddal, told el egy szerelőhöz, vagy kérd meg egy haverodat, hogy segítsen, bár ha a tankot le tudtad venni, valószínűleg ez is menni fog. Na joccakáát
Üdv. Mit nyomjon erősen az ujjával? Ebben vagy szar a tömítés, vagy nincs meghúzva (már ha meg lehet, ezt nem vettem még le a rajzról)
Mindenképp ki kell deríteni, hogy miért köpi a vizet!
Szia. Az ott a termosztátod, és így látatlanban arra tippelek, hogy elfosta magát az O gyűrű, ami ott tömítene. A csatolt képen a 92055- ös alkatrész. Én leengedném a fagyállót, levenném a komplett termosztát házat és ellenőrizném. Ha már így szét van kapva kb 15 perces meló.
Ahogy Parabellum is leírta, esés után így világít minden visszajelző.
Illik kicsit 5-10 percet várni legfőképpen azért is, mert esetleg kis levegőt is felszippanthat ilyenkor az olaj rendszer. Nem hiába többek között, hogy komolyabb motorokon már dőlés érzékelő van beépítve, ami bizonyos szög felett le is veszi a gyújtást.
Szóval, ezt a nyomkodok mindent össze vissza dolgokat hamar felejtsd el
Olvasni, vissza olvasni a fórumot.
Ha ezt tetted volna akkor nem lett volna újdonság az eset!
No para.Ezt csinálják feldőlés után.Nem kell vele foglalkozni.Elindítod és pár perc járatás után kialszik mindkettő.Már többször teszteltem sajnos.Az elsőnél még én is majréztam persze.
Ma egy nagyon furcsa esetem. Épphogy elindultam, majd elcsúszott az első kerék (jött balról egy autó, lehet hogy kicsit erősebben rámarkoltam, bár valahogy nem rémlik olyan erősnek (lehetséges hogy túl van töltve a fékfolyadék és a melegben máshogy reagál?), de ma volt az olajcsere, és a gumi egyik oldalán még volt valami fényesség is, igaz hogy dél körül már mentem 20 km-et... Igaz az is hogy ahol elcsúsztam az a tükörsima, napfényben csillogó anyagú út volt.
Mindegy, szinte állva dőltem el. Aztán felállítottam a gépet, beindítottam, és mentem tovább, és a napfényben azt látom hogy mintha világítana a fordulatszámmérőn mind2 visszajelző, az olajnyomásé és a hűtővízé is, beárnyékolva már láttam hogy tényleg világít mind2. Megálltam, levettem a gyújtást, vissza, indítom és még még mindig világít. Levettem az ülést(van egy kis bukócső szóval nem sérülhetett meg semmi a motorblokkon), végig néztem az összes biztosítékot, mind jó volt, többször elindítottam, és mindig ugyan az volt.
Már kezdtem nagyon ideges lenni, de még mentő ötletnek fogtam magam, és lehúztam a kábeleket a motorvezérlőről, majd vissza, összenyomkodtam a váz és az oldal idom közötti csatlakozókat, majd megint indítottam, és már kialudtak a jelző lámpák ahogy kell...
Ebben az a fura, hogy eddig nem volt olyan rázkódásnál sem hogy felvillant volna bármelyik, és ez után, a hazaúton sem volt probléma, és amikor volt a probléma, akkor is minden elektronika a jelzőlámpákon kívül működött, lámpák, index, féklámpa, önindító, minden.
Üdv!
A tank alatt a hűtőkörnek egy alkatrésze már másodszor lazul fel, és mozog.
Első szétszedésnél egy csavart láttam, ami rögzíti.
Azt a nehezen hozzáférhetőség mellett a legszorosabbra meghúztam utána már nem mozgott, de egy húszperces motorozás után megint fellazult.
Elég ha még szorosabbra húzom?
Esetleg valami tömítést is kell cserélni?
Volt már másnak is hasonló problémája?
A képért bocsi, első fordulóban nem lett lefotózva, ezért van az ami.
Tett fel valaki ledes indexeket,vagy ledes hátsó lámpát? Kíváncsi lennék,hogyan áll rajta, mert azt még szeretném lecserélni az enyémen, és késznek érezném a kis méregzsákot..
Raktam fel a galériámba egy képet a jelenlegi állapotról, kíváncsi vagyok a véleményetekre, mit gondoltok róla.
Sziasztok!
Érdekel esetleg valakit plexi?
Van egy füst színűm, amit fel akartam tenni,de felrakva nem tetszett, elrontotta az összképet..
De attól még másnak lehet hogy bejön.. :)
Ha érdekel valakit tudok több képet is küldeni róla...
Én ugyanebben a dilemmában vagyok, bár nekem csak két flakon kell egy cseréhez... De van egy bontatlan flakon régi fajta Fuchs-om, és amikor legutóbb vettem olajat, akkor már csak az új fajtát tudtam venni; és összekeverni meg nem nagyon akaródzik...