Ez amúgy jó ötlet, nem tudtam, hogy az Olajdoki ilyen aktív. Írtam már pár ilyen dokinak (pl. TotalCar gumidokinak), általában semmilyen reakció nem jött soha.
De amúgy inkább nem keverem őket, ld. alant. Majd szerzek valahogy egy flakon régi olajat... :) Akár az XP-s flakont is elcserélném rá, mert ahogy írod, a régi is teljesen jó volt.
Most látom, összekevertem a 2 évet meg a 4 litert az előző válaszomban... De talán még 2 éve sem volt XP, tavaly hozták be ha jól emlékszem.
Tegnap este összevetettem a régi meg új olaj címkéjét, az alján lévő sárga csíkra ez van írva:
Régi: Ride__________4T
Új: Ride 4T_________XP
A hátoldalát megnézve meg kiderül, hogy az új XP-s olaj magasabb API kategóriát teljesít, a régi API-SG/SH/SJ, az új XP meg API-SL. Szóval döntöttem, nem fogom őket kevergetni.
Igaz. Sokkal előbb szedtem szét kézigránát és harckocsi aknát vagy légvédelmi (37-es gránátot) minthogy tudtam volna mi is az.Úgy tanul az ember,hogy próbálkozik.Motorom is volt sok-szét is kaptam,összeraktam őket.KAWASIT nem piszkálunk !Benzin,olaj kb ennyi.Hosszabb távon gumi,gyertya,lánc szett.
Légszűrőt kompresszorral tisztítom.Nem túl gyakran.Egyszer tettem be újat. Még egyet már nem biztos,hogy veszek.Az olajnál viszont nem ismerek tréfát.Igaz nem is ragozom .Csere intervallum legyen meg.(Nagyjából)Legtöbbször Castrol Actevo olajjjal használtam.Legutoljára Fuchs-ot töltöttem ha igaz.Először meg Motult próbáltam.Nem tudok külömbséget mondani az árukon kívül.
Akkor csak így bele a nagy világba: Nem bántásképp, de egy simson összerakása és szétszedéséhez nem elég egy harapófogó.
Simsonom volt elsőnek, ezért egy jó alap, már csak a tank leszedésénél se volt nagy különbség sőt.
Mivel engem nem az adatlapod érdekel, hanem az, hogy mennyire tudsz segíteni, ezért inkább a válaszaid elemzem, és nem az adatlapod, ne haragudj, ha én segítségért fordultam erre a fórumra és nem azért, hogy adatlapokat töltsek ki, de a kedvedért orvosoltam a problémát, és hátha már nem is leszek oly ismeretlen a számodra így ismeretlenül.
Tud valaki elado Gyujtas kapcsolot ER-5 hoz?az enyem nem mindig reagal. Forgatja a motort ha rajta a gyujtas de szikrat meg nem ad. neha 4-5 x kell ujra kapcsoljam. Esetleg valami megoldast tud valaki?
Ritka az amikor én haragszom valakire.
Nem baj, ha érkezik több tanács is, inkább legyen több is, mint egy sem :D
A legjobb alapul venni a legrosszabbat, mert vagy kellemeset csalódsz, vagy igazad lesz :D
Kedves Levi91 Nem tudom,vetted-e a fáradságot és megnézted esetleg a kitöltött adatlapom? Na ez az ami neked nincs! nem szoktam ismeretlen emberekkel vitatkozni, ezért részemről ez a téma be van fejezve! Utoljára még csak annyit fűznék hozzá,ha szerinted egy ER-5 semmivel nem bonyolultabb a mint egy simson,
akkor szerintem meg pont jó hozzá az harapófogó amivel az előző motorjaid szerelted! ( Ez egy automatikus levél kérem ne válaszoljon rá!)
Azért remélem nincs harag!
Ezek a "szemetek" engem is megszívattak, valami kipufogó befogós trükkel. Rengeteget agyaltam, hogy vajon ez mire jó és persze kiderült, hogy semmire, de marha vicces Azóta tartok a "kétes" és "érthetelen" tanácsoktól
Lehet, hogy nem tudom nevén nevezni a gyereket, de szét szedem s összerakom, cserélem amit kell. Igaz, kicsit félve nyúlok hozzá, mert számomra még ismeretlen még. Ezért kértem tanácsot, hogy nagyjából mire számíthatok.
Szerkezetileg meg nem sokban különbözik egy simsontól, csak kapott egy pár plussz dolgot.
Igen Tisztelt Ernősök! Négy éve már,hogy eladtam a motorom,mégis a Ti fórumotokat látogatom rendszeresen, igazán jó kis csapat vagytok! Ezúton kérek elnézést,ha valakit megsértettem ,de azt gondolom néha egy pici szarkazmus nem árthat a barátságnak!Szerintem sem baj ,ha nem rohangál valaki minden piti hibával szerelőhöz, (Bár én ebből élek) De bocsánatot kérek! A net tele van tucatnyi oldallal ahol szerelési és egyéb tanácsokat kaphatunk! Ráadásul pénzbe sem kerül! Ha nem használjuk ki ezt a lehetőséget, egy idő után a mi motorjainkon több lesz a drót, mint a csavar! Szóval, először megismerni,és csak utána szerelni, sohasem fordítva! (Szerintem!)
Ernős baráti Üdvözlettel: mac
A dolog egyszerű. Menj fel a Fuchs magyar oldalára és írj az olajdokinak! Két napon belül válaszol általában! Tőle jobban ezt senki sem tudja majd!
Fuchs. Hu
Amúgy szerintem keverhető mert full szint mindkettő. Max az új adalék csomag hatása lesz kissé gyengébb de mivel a régi is szuper volt semmi gondot nem fog okozni a dolog
Olajszűrőt tegnap vettem a Bárdi-ban, MANN-t, 3440-ért hirdették, de 3000 alatt megkaptam. Van valami követhetetelen kedvezmény rendszerük (pl 10% azonnal, meg telefonálni kell... nem tudom miért nem a tényleges árat írják)
Olaj szűrő gyári 3200-360 Ft kb. Levegő szűrő talán 8-9000. Gyári.
Vagy sokan veszik a hiflofiltro nevü krealmanyt az talán olajszuro meg legszuro fele énnekem. Azt hallottam szerelőmtől hogy a legszuro talán kissé ritkásabb mint a gyári. Innentől mindenkinek lelke rajta, melyiket veszi.
Amíg tudok maradok a gyárinal. Bár szégyenszemre már a gyári Denso olaj szűrők is kínában készülnek tavaly óta..
Szép Napot!