Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm!
Nekem második, a feleségemnek harmadik. :) Szóval 3 gyerek van a háztartásban. Most már a kocsival se tudunk vendégeket vinni, ha kirándulunk valahova. :)
Ma sikerült összehegeszteni két crovát és nagy nehézség árán kicseréltem az egyik gyertyát. Azonnal beindult a gép, így elmentem vele itt Érden egy szervizbe, ahol 8 perc alat kicserélték a másikat és meghúzták azt amelyiket én cseréltem. Ám, ha neked nincs rá szükséged, mert már nincs meg a hozzá való motor, akkor megvenném Tőled, mert sohasem lehet tudni, hogy mikor van rá szükség! A telefonom: 70/ 3602915. Ha megcsörgetsz, visszahívlak!
Nekem van. Ha bejössz a Bornemissza térre akár most is oda tudom adni.
Gratulálok, sok boldogságot! :)
Második gyermek?
Igen, megtaláltam hogy hova vezet a három cső, le van dugózva a légszűrőház, és a benzin túlfolyó.
Újabb probléma jelentkezett a motornál, a tank alatt valahol elkezdte köpni a hűtőfolyadékot, remélhetőleg megtaláltam a problémát, és kijavítottam, de ez a hűtőfolyadék újratöltésénél derül ki.
Szia Fisi! bocs azt hittem, hogy a Kawa fórumról a Lacibácsi írta...
Bocs Lacibácsi, hol lakik KZ, én csak a Standby címét tudom.
Köszönöm Miki! Várom majd a képeket!
Első sorban a gyári alkatrészeket javaslom!
Ez lehet bármelyik márkakereskedés, vagy forgalmazó. Pl Ivanics, vagy Steelhorse motor Pécs. Kawazsoltival az élen. Hátha ide ír!?
Másod sorban meg pl Euromotor, Nagyvas stb, millió motoros Webáruház és bolt van akiknek nem tart semeddig ezeket a cuccokat beszerezni.
Harmadrészt pedig, valszeg nem te fogod cserélni, bár ha igen akkor bocs. Szal Harmadrészt a szerelő aki csinálja, is beszerezheti.
Lacibácsi!

Kz - nak nincs ilyenje véletlenül? Ugorj át hozzá!
Persze hogy fényképezd le, írd le a tapasztalatokat meg a műveleteket!
Ebből lehet okosodni!
Most vetem ezt a motort, ami Németországból került az előző tulajdonoshoz, és ő azt mondta, hogy nem volt hozzá. Nem értem, hogy nincs egy Pest környéki Kawa ER5-ös túrázó, akitől elkérhetném 10 percre, amíg kicserélem a gyertyákat?
Szia. Bocsánat ha nagyon hülye a kérdés, de a gyári szerszámkészleted nincs meg? Abban van 18-as csőkülcs, lehet h jó a gyertyához. Tényleg bocs, csak magamból indultam ki és tuti eszembe sem jutott volna
Ami a webáruházakból rendelhető, az pedig 1 hét múlva érkezik meg.
Sajnos képtelenség találni záros időn belül egy er5-ös gyertyakulcsot. Amit vettem csőkulcsot az nem fér el a henger és a gyertya között. Nincs Érd és térségében a Kawasakis cimbora, aki kölcsönadná az eredetijét 10 percre?
Üdv! Engedd meg, hogy én is gratuláljak az új jövevényhez!
Igen, a színkód mindenképp fisi érdeme! Sőt, tulajdonképpen az is, hogy leírogattam ezeket a tapasztalatokat, mert én úgy voltam vele, hogy kit érdekelhet ez? Alapvetően szeretem mindennek az alapjait is megérteni annak, ami épp foglalkoztat és ezért keresem a logikus, de egyszerű megoldásokat és teszek fel hülye kérdéseket, de lehet, hogy ez másokat esetleg untat.

Nagyon örülök, hogy hasznos volt az írás, de azt mindenképp javaslom, hogy először ne élesben teszteljétek, hanem valami próba ABS-en, hogy kitapasztaljátok a dolgot.

Más: Hátralévő projekteim az ernővel (valszeg júniusban):

Első lámpa összeszerelése foncsoroztatás után
Hátsó kerék teljes csapágyazás cseréje
Első teló szimering csere és olaj csere
karbibeállítás/ellenőrzés üveggyertyával

Ha gondoljátok és érdekel valakit megörökítem valami írás és kép/videó formátumban.
Esetleg tudtok ajánlani olyan helyet, ahol lehet ilyet kapni?
Köszi! A neve Nimród, hím nemű, 50 cm, 4055 g, meghatározhatatlan színű szem, ritkás haj. :) Legalábbis születéskor ennyi volt, azóta nőtt, a védőnő le is tolt, hogy nem előírásszerűen nő a testsúlya, jobban hízik mint kell. Javasoltam, a babával beszéljék meg az előírásokat...

Egyébként megcsináltam Neked a láncolajzós képet ("torinói lepel"), majd idővel feltöltöm. Meg kipróbáltam, hogy nekem mennyi a max. folyása, egy darabig 9-esre állítva közlekedtem, hát nemsokára a láncvédőn is folyt az olaj, szóval nekem lehet "túl sok"-ra állítani. Mondjuk zömében alacsonyabb sebességgel megyek, mint Te, még mindig. :) De legalább most viszonylag jó idő van, tegnap kicsit kipróbáltam az ER-5-ről leszedett Michelin Pilot Activ gumik határait, hát igen jók, sokkal jobbak, mint ami előzőleg volt fent.
Gratulálok Miki az új csemetéhez!
Mik a műszaki paraméterei?
Ahogy Fisi írta, csak egy csőnek kéne ledugózva lennie (a légszűrőház csövének). A hűtőrendszer tágulását a tágulási tartálynak kéne felvennie, nem a csőnek, az már régen rossz, ha kifolyik. (Amúgy meg nem fog visszanyomódni a tartályba a folyadék.) A harmadik cső meg ha jól tudom benzin túlfolyó, azon sem kéne dugónak lennie.
Amúgy az akkukat általában szárazan töltve tárolják, vagyis töltés van benne, csak sav nincs, így minimálisan veszít a töltésből. Ezért múködik a durr bele, mert alapból van benne töltés, de azért én is feltölteném első használat előtt. Hogy pontosan hogy, nem tudom, automata töltőm van, tudja mennyivel kell, és kijelzi, ha megtelt. :)
Ezért a leírásért meg a festékkódért meg még egy pirospont. :) (Fisinek is, ha jól értem, a kód az ő érdeme.)
Ez a leírás is nagyon jó és hasznos, köszi Neked is!
Kicsit el vagyok maradva a fórumolvasással, március 5-én ismét bővült a családom plusz egy fővel, öröm és boldogság , viszont nem nagyon volt időm gép elé ülni se.

Közben jül felpörgött a fórum, sok érdekes téma volt az elmúlt 1 hónapban... Idő hiánya miatt megfogadtam, nem szólok mindenhez hozzá, már úgyis késő - viszont ez az acetonos "hegesztés" annyira kiszabott jó dolog, hogy muszáj megköszönnöm: köszi, hogy kikísérletezted, és megosztottad, nagy királyság.
(Én eddig amúgy a kétkomponensű epoxi-műgyantára esküdtem idomragasztás terén, nagyjából bevált, de miután leginkább éleket ragaszt az ember, tehát kis felületeket, ugye a törések mentén, hát nem mindig tartós az sem, akármilyen erős...)

Két apró megjegyzés:
Tiszta acetont lehet a gyógyszertárban is kapni, illetve festék-/háztartási boltban, mert higítóként is használják; de a legfurcsább, hogy élelmiszerkiegészítő boltban is találkoztam vele. Szóval beszerezni tényleg nem nehéz, mondjuk az árakról fogalmam sincs. A körömlakklemosó viszont nem tiszta aceton, ellenben úgy látszik, a célnak megfelel (illetve egyes körömlakklemosók direkt acetonmentesek, úgyhogy jól nézzük meg, mielőtt veszünk egyet idomjavításhoz).

A másik, hogy ugye nem minden műanyag egyforma, hiába ABS, azt még adalékolják, illetve a polimerláncokat módosítgathatják, kopolimereket alkalmazhatnak stb. Így érik el pl. az UV állóságot, fokozzák a rugalmasságot (vagy épp a merevséget) stb., és ezért a kínai gagyi motorral ha belemész egy kátyúba, az ütéstől már széttörik az idom, míg egy normális motor gyári idomja meg akkor sem törik el, ha eldől a motor és ráesik az oldalára motorostól.
Na szóval ABS és ABS közt is van különbség, bár a walkman is jó :), de legjobb lenne saját anyagával ragasztani - én konkrétan azon gondolkodom, hogy bemegyek egy markaszervízbe, és kérek pár törött idomot, ott szerintem úgyis csak kidobálják.
Köszönöm!