Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nagyon jó hogy megosztod a tapasztalataidat!
Én csak azért vitázom evvel amit írtál, mert ugye ahogy tegnap mondtuk a fogaskerék csapágya kell ,hogy helyén tartsa a dolgokat, és ezt meg is teszi. Szerintem csak apró mozgást érzéklehettél , de teljesne jól csináltad, hogy kicserélted az O- gyűrűt. Vékonyan megzsíroztad a fogaskerékház felé eső oldalát? Magyarul a külsejét?
A vizszintes iranyu kottyanas termeszetesen megmaradt,
de a fuggoleges iranyu kotyogas ami a bajom volt az megszunt.
Az O gyuru teteje kilog,es amikor osszerakod felfekszik a fogaskerekresz belso peremere.
A 3,5mm-es O gyuru csak 5tizeddel vastagabb,de mar ossze sem birod tenni,mert nem tudod a helyere tolni a fogaskereket.
Persze nem ez tartja a helyen,de ez is megtamasztja valamennyire.
Nem gondoltam volna,hogy ez lesz a baj,de megis.
Hatha mas is beleszalad majd hasonloba..
Hát porvedelem szempontjából biztosan, de azért nem hinném hogy távtartó szerepet játszana...
Azt nem gumibol szokták csinálni..
Megoldódott a lánckerék lötyögés probléma, a hiányzó O gyűrű volt a probléma forrása!
Szerencsére ez csak 90ft volt:)
3mm es megy bele, a 3,5 mm essel össze se lehet rakni,szóval bőven van szerepe a kis vacaknak..:)
igy fest a gep jelenleg
Sziasztok ;) kicsit elvoltam veszve az elmult honapokban.. munka stb.. de azert rendszeresen olvasgattam a forumot meg ha nem is szoltam hozza lassan elkeszul a moci a szezonra.. mar csak a tabla hianyzik es semmi akadalya a csapatasnak
Köszönöm a rengeteg segítséget, holnap megpróbálom beszerezni az O gyűrűt, és meglátjuk mi lesz a végeredmény:)
Remélem megoldja a problémát..
Üdv mindenki!:)
Hát olyan szépen darabokban van a kerék, javítás új fényezés az ismert okok miatt. És úgy döntöttem, hogy ha már ilyen szépen szét van szedve és a többi rész is patentra lepucolva, akkor legyen totál felújítva. Meg fene tudja mit kaphatott az ütközésnél. Szóval csak ennyi az ok. És mert Éééééén vagyok Menyuuus!
Vagyis az már sajna nem az enyém...
Minek kellettek új csapágyak? Enyém most 68 ezer felé jár - köszöni szépen eredeti csapágyakkal, nem kéyneztetve, egyedül a kormánycsapágyat kellett cserélnie Bitunak- azaz az új tulajnak!
Azt is valszeg a régi taka verte bé...
Látod- pár dologra csak jól emlékszem! Bár most kábel lett a rengetegben- bele kavarodtam a leeresztő csövekbe
Hopp ezen rajz szerint akkor mégis két ledugózot cső lenne? Nézzen már valaki alá
No lényeg a lényeg a hűtőnek nem szabadna ledugózott csőnek lennie!
Jéééé tényleg! Pedig gyári rajz innen. Hmmmmm
És tessék itt a tuti rajz megtaláltam neked..
Íme az csövek fránya helyzetje é.
Mint látod nincs gyugó csak ahol mondtam!
Értem a célzást, de a többiek meg félreértik, szóval csak a tisztánlátás végett: Nem azér lenne rózsaszín, mert valami Barbi ER5- öt kreálok
Az enyémmel most nem sokra mennénk, mert totál ki van herélve. Szép tisztán várja, hogy megkapja vadiúj csapágyait.
Holnap KRESZ vizsga, aztán retteghetnek a Fehérváriak
Jó ez az ábrád, épp fordítva rajzolja befelé a tengelyt mint ahogy a gyárban össze rakják- a sasszeges rész a motoron ülve bal oldalon van az oldaltámasz felőli oldalon, bár láttam már fordítva is összerakva Ernőt..
Az O gyűrű ha megnézed majd ha odaérsz egy bő fél millit áll ki a síkból, összességében nem oszt- nem szoroz ilyen téren semmit...
Kawasaki 671B2550 a cikkszáma. Ez véleményem szerint egy 50 mm -es O gyűrű. Ebayen keress rá. (csak a tájékozódás végett)
Ha össszerakod a kereket rendesen akkor nem igazán mozoghat, de most már felcsigáztál kérünk róla videjót, közben Menyus is készíthetne az övéről azt összevetjük! :)
Amúgy már csak azért sem mozoghat igazán mert oldalirányból ugye a tengely és ennek csavarja meg egyéb apjafaxák szorítják össze- hacsak neked is nem hiányzik gey távtartód mint szerencsétlen IVZO- nak anno a pikkpakk állapotba eladott aztán mégis hiányzott a távtartó hátulrólköcsög kereskedés- es Versysnek!?
No azé! Ne feledj el sosem mikor mész a motoroddal! Ha nem lennék akkor valami rózsaszínű lenne! :)
Nem rengeteg! Gumi- összeül, azt ennyi! Semmi jelentősége neki amúgy, csak egy dolga van az indításkor fellépő erőket csillapítani...

Igen fixen kell maradnia Menyus- és mint látod írtak a tapasztaltabbak alant é..

És ÉÉn vagyok Menyus most!
Igen egyrészt oldalirányban a lánc forgásirányával megegyezően lötyög előre hátra, de ami jobban aggaszt az az, hogy a keréktengellyel megegyező irányban, tehát ha mondjuk hátulról nézed akkor balra-jobbra is kotyog legalább ennyit..ez az ami jobban aggaszt..
Nem baj, én speciel szeretem a tanácsaid
Na tessék. Itt a tuti.
Szóval fel-le és oldalra nem térhet ki, ha síkban nézed, vagy ha igen, akkor valami más gebasz van.