Nagyon jó hogy megosztod a tapasztalataidat!
Én csak azért vitázom evvel amit írtál, mert ugye ahogy tegnap mondtuk a fogaskerék csapágya kell ,hogy helyén tartsa a dolgokat, és ezt meg is teszi. Szerintem csak apró mozgást érzéklehettél , de teljesne jól csináltad, hogy kicserélted az O- gyűrűt. Vékonyan megzsíroztad a fogaskerékház felé eső oldalát? Magyarul a külsejét?
A vizszintes iranyu kottyanas termeszetesen megmaradt,
de a fuggoleges iranyu kotyogas ami a bajom volt az megszunt.
Az O gyuru teteje kilog,es amikor osszerakod felfekszik a fogaskerekresz belso peremere.
A 3,5mm-es O gyuru csak 5tizeddel vastagabb,de mar ossze sem birod tenni,mert nem tudod a helyere tolni a fogaskereket.
Persze nem ez tartja a helyen,de ez is megtamasztja valamennyire.
Nem gondoltam volna,hogy ez lesz a baj,de megis.
Hatha mas is beleszalad majd hasonloba..
Megoldódott a lánckerék lötyögés probléma, a hiányzó O gyűrű volt a probléma forrása!
Szerencsére ez csak 90ft volt:)
3mm es megy bele, a 3,5 mm essel össze se lehet rakni,szóval bőven van szerepe a kis vacaknak..:)
Sziasztok ;) kicsit elvoltam veszve az elmult honapokban.. munka stb.. de azert rendszeresen olvasgattam a forumot meg ha nem is szoltam hozza lassan elkeszul a moci a szezonra.. mar csak a tabla hianyzik es semmi akadalya a csapatasnak
Köszönöm a rengeteg segítséget, holnap megpróbálom beszerezni az O gyűrűt, és meglátjuk mi lesz a végeredmény:)
Remélem megoldja a problémát..
Üdv mindenki!:)
Hát olyan szépen darabokban van a kerék, javítás új fényezés az ismert okok miatt. És úgy döntöttem, hogy ha már ilyen szépen szét van szedve és a többi rész is patentra lepucolva, akkor legyen totál felújítva. Meg fene tudja mit kaphatott az ütközésnél. Szóval csak ennyi az ok. És mert Éééééén vagyok Menyuuus!
Minek kellettek új csapágyak? Enyém most 68 ezer felé jár - köszöni szépen eredeti csapágyakkal, nem kéyneztetve, egyedül a kormánycsapágyat kellett cserélnie Bitunak- azaz az új tulajnak!
Azt is valszeg a régi taka verte bé...
Értem a célzást, de a többiek meg félreértik, szóval csak a tisztánlátás végett: Nem azér lenne rózsaszín, mert valami Barbi ER5- öt kreálok
Az enyémmel most nem sokra mennénk, mert totál ki van herélve. Szép tisztán várja, hogy megkapja vadiúj csapágyait.
Holnap KRESZ vizsga, aztán retteghetnek a Fehérváriak
Jó ez az ábrád, épp fordítva rajzolja befelé a tengelyt mint ahogy a gyárban össze rakják- a sasszeges rész a motoron ülve bal oldalon van az oldaltámasz felőli oldalon, bár láttam már fordítva is összerakva Ernőt..
Ha össszerakod a kereket rendesen akkor nem igazán mozoghat, de most már felcsigáztál kérünk róla videjót, közben Menyus is készíthetne az övéről azt összevetjük! :)
Amúgy már csak azért sem mozoghat igazán mert oldalirányból ugye a tengely és ennek csavarja meg egyéb apjafaxák szorítják össze- hacsak neked is nem hiányzik gey távtartód mint szerencsétlen IVZO- nak anno a pikkpakk állapotba eladott aztán mégis hiányzott a távtartó hátulrólköcsög kereskedés- es Versysnek!?
Igen egyrészt oldalirányban a lánc forgásirányával megegyezően lötyög előre hátra, de ami jobban aggaszt az az, hogy a keréktengellyel megegyező irányban, tehát ha mondjuk hátulról nézed akkor balra-jobbra is kotyog legalább ennyit..ez az ami jobban aggaszt..
Én csak azért vitázom evvel amit írtál, mert ugye ahogy tegnap mondtuk a fogaskerék csapágya kell ,hogy helyén tartsa a dolgokat, és ezt meg is teszi. Szerintem csak apró mozgást érzéklehettél , de teljesne jól csináltad, hogy kicserélted az O- gyűrűt. Vékonyan megzsíroztad a fogaskerékház felé eső oldalát? Magyarul a külsejét?