Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nézegetem neked a szerelési könyvet itt van egy rajz mint látod itt is csak egy dugó van!
Ennek pedig ez a neve:
Air Cleaner Drain Hose

Tehát a légszűrőház leeresztője lenne...
Amúgy mi van Er tulajok, én osztom a tanácsokat, lassan már másfél éve nincs Ernőm...
Pedig hejj de fincsi motor az!
Hali. Tényleg fontos lenne, hogy a tapasztaltabbak is írjanak valamit, mert az enyém is most darabokban van, de 4-4 mm az rengeteg. Az a gumi csak lengéscsillapító, nem a lánckerék rögzítése a feladata. Illetve ha megnézed a rajzot, azon is látszik, hogy csapágyazva van a lánckerék is, a csapágy pedig rendesen bele van szorítva (nemrég szedtem szét az enyémet is , mert cserélem a csapágyakat). A csapágyban meg fut a tengely, szintén viszonylag szorosan (tehát nem kotyog benne) Szóval az a határozott véleményem, hogy a csillapító gumi nélkül is fixnek kell maradnia a lánckeréknek, ha minden más a helyén van. Szerintem a probléma a csapággyal lehet, vagy az O gyűrű hiánya miatt tud mozogni, amennyit a tengely és a csapágy enged neki. Alaposan nézd át a rajzot, nem maradt e ki valami esetleg. Vagy várj, hátha a hozzáértőbbek is tudnak valami okosságot.
A zsírzását a kerékre rá rakva kívülről értem...
Szilikon is jó de csak vékonyan, nem kell rá fél kiló! Vagy gumi ápoló vagy amit még használok vékonyan a szilikonzsír...
HA veszélyesen lötyögne akkor az azt jelentené hogy a fogaskerék csapágyazása teljesen kikopott. Ez amit te mondasz nem le fel lötyög hanem ahogy írtad a lánc vagy a kerék forgásával egyezően előre hátra. A többit a csapágy tartja nem tud lötyögni!
O- gyűrű téma- marha nehéz úgy elviszed a kereket aztán rápróbálsz a peremre a boltban, vagy mérd meg a vájatot tolómérővel. Másik legkönnyebb dolog a régi maradványait kissé összerakva máris hozzá tudtok nézni egyet. De legjobban a kerékre próbálással jársz. Az azon levő O gyűrű szakadt el ugye?
igen arra gondolok, csak nemtudom a méretét, mert valamikor szétszakadt, és egy kb 2cmes darabot találtam csak meg belőle....:)
Szakadást nem látok, csak azt,hogy a fogaskerék rész egy vájút csinált bele körben a sík felületen,de annak semmi jelentősége..
Milyen gumiápolóra gondolsz? (szilikon?)
Akkor ezek szerint csak O gyűrűt kell vennem hozzá, de arról fogalmam sincs, hogy milyen...
Azt hittem hogy ez a lötyögés veszélyes is lehet, mármint nem az oldalirányú,hanem a láncra merőleges..de a legjobb, ha nem kerül pénzbe:)
Szívesen átutalom a pénzt, de akkor te meccseled le az asszonnyal, hogy hova lett XD
Amúgy a gyári a nyerő- de mint mondtam, nem kell venned!
Gondolom a peremen belül levő nagy O- gyűrűre gondolsz? Csapágy boltokban lehet venni fillérekért. Összerakáskor vékonyan zsírozd be- sokkal tovább bírja majd!
Semmi baja a gépednek- ah mindenképp meg akarsz szabadulni 10- 15 ezer ft- tól küldd el nekem légyszi, úgyis új fényképezőt kell vennem!
Jól sejted- a gumi csillag kisit összeült- de semmi baj, kicsit kend be gumi ápolóval összerakás előtt és használd nyugodtan tovább míg szét nem megy! Mindegyik Ernő fogaskereke kottyan- ez ilyen!
Megnyugtatásodra közlöm, ha megveszed az újat 100 km múlva az is ugyanúgy fog lötyögni! Páran már bele szaladtak ebbe a csapdába!
Ha nincs semmi szakadás stb szemmel látható az akkor teljesen jó darab!
Nincs mit- priviben elküldöm a számla számom!
Erre gondolok, hogy ez kopott.
Az o gyűrű a másik, mert annak egy darabját megtaláltam, de a többi részé sehol...szóval azt is be kell szereznem :)
Helló!
Most hirtelen nincs előttem a szerkezet, de mintha úgy rémlene, hogy a lánckerék csapágyazva van a tengelyre, sőt, még egy O gyűrű is van, amivel együtt tolod be a helyére. Szóval elvileg nem szabadna kotyognia a gumi nélkül sem. Persze lehet, hogy tévedek.
KLE-be 10e ftért vettem gyárit.
Ivanicséktól.
Sziasztok!
Kis problémám lenne a kis kedvenc extreme race 5-el :)
Most kapott két új gumit, és a gumicsere után feltűnt, hogy a hátsó láncfogaskerék lötyög..elrakás előtt tuti nem lötyögött, mert mindent átnéztem.vagy legalábbis nem ennyire...aztán ma szétszedtem, kivettem a kereket,újra összeraktam,hátha valami nincs a helyén, de a lötyögés megmaradt..szétszedett állapotban beraktam a kerékagyba a fogaskereket, és oldalirányba(a lánc haladási irányával megegyezően) kb 4-4 mm tud kottyanni, de a nagyobb baj, hogy "függőleges"(a lánc haladási irányára merőlegesen) irányban is kotyog legalább ennyit...gondolom a gumi ami a kerékben van elöregedett,és ezért kotyog..
Nem néztem még körül a konkrét árak után, de azt tudom, hogy kb 15 körül mozog..
Viszont rengeteget vásárolok ebayről, de ezt nem szeretném onnan venni, mert a motoromnak a minőség az első..
Valakinek van ilyen tapasztalat, honnan érdemes, avagy az utángyártott is jó, vagy csak a gyári?
Előre is köszi a válaszokat! :)
Hát már rég volt Er 5-om de úgy emlékszem mintha csak egy csövön lett volna rajta dugó. Sajnos a leírás közelébe nem jutottam még. De lehet már nem is fogok ma
Ez a három cső a jobb oldali lábtartó mögött található.
Nekem ebből csak kettő van dugózva.
Ha a hűtőfolyadék felmelegszik ebbe a csőbe tud még tovább tágulni, ha a vége le van dugózva akkor az összesűrített levegő vissza tudja nyomni a tartályba a folyadékot ha már lentebb hűlt, ha már a dugó nem bírja el a nyomást ki lő.
Én ezt az elméletet tudom elképzelni.
Vagy, hogy egyáltalán nem kell rá dugó.
Elméletileg egy cső lehet ledugozva ez pedig a légszűrő házból jövő. A többiben nincs dugó!
Másrészt ha bele gondolsz, a hűtőrendszert nem dugozhatod le különben nem tudna a túlnyomás távozni. Bár igazából, a hűtőn lévő sapkának lenne ez legfőképp a feladata..
A csővezeték a hűtőfolyadék tartályából jön, a felső részéből.
Én azt tartom lehetségesnek, hogy el lett hagyva a végéről a dugó.
Szia!
Gratulálok a géphez!
A hűtőhöz viszont nem.. Annak semmit sem szabadna eregetni! Később ránézek a gepkonyvben mit látni, aztán majd még írok. A jelenség viszont hibára utal, úgyhogy amint lehet keress fel egy szerelőt, főleg ha nem vagy jártas a szerelésben!
Üdv!

Nem rég vettem egy ER-5-t, és a hűtőfolyadékot engedi a három lelógó vezeték egyikén. A kérdésem az volna, hogy ez jó vagy sem?
A háromból kettő le van dugózva, csak ez az egyen nincs, ezen is kellene lennie dugónak?

Segítséget előre is köszönöm!
Esetleg valakit érdekel?
Elérhetőség a hirdetésemben.
És hol vannak a képek?
Ez a szín elég jó
Az új versys olyan lett mint a többi tucat motor.Ráadásul sárgába még ronda is.(zöld meg nincs) A vn 650 kisebb mint a 900-as pedig az se nagy.(a 800-as intruder nagyobb,hát még a drag star) A moto guzzis csaj meg kimondottan rémísztő
Azért, mert nem mindenki rendel katalógusból motort, mint egyesek!