Szerintem meg épp hogy jó a show! Most értünk haza jó csajok is voltak.
Szép a Vulcan S, nekem nagyon tetszett. Kidolgozásban is. Nekem méretben is megfelelt.
Jó a H2, szép az új Versys is. Gtr egy kurta jó gép, kell!
Era a kis Z250 el barátkozott. Kipróbáltam pár konkurens márkát is ülésileg. Erről lett volna pár kompromittáló fotó ha az a szájbakúrt ratyi g.. így fos fényképezőgép épp nem a 400- ik kép után nem cseszte volna kukába az összes tartalmat. Csak azért nem ba.. tam földhöz mert hülyének néztek volna..
Kurta életbe már..
Október elején állítottam le Rosinantét.Halott akksi kiszed.Most megjött az új.Savaz,töllt,pri.És ennyi állás után elsőre beugrott de leállt,másodikra GO.
Kell jobb a Japán technikánál?
Na ha valakinek ingerenciája támadna kimenni a motor show-ra és nem sikerülne ne bánkódjon.Szarabb mint a tavalyi, nem is van kinn minden gyártó(jó a kawa kinn van) és a hostessek se nagy durranások.(testfestett pucér meg nincs is ) Arra volt jó hogy megnézzem a mostani motorokat tényleg l-es méretben gyártják.A vn 650 meg elég gagyi mint méretben mint kidolgozásban. A gtr 1400-at meg a versys 1000-et meg minek nézzem? Nem is értem hogy találták ki hogy nincs versys lime green-be. Igaz autók között vannak szépek.
350 € lenne 32 ezer km-rel az órában, öninditó, vagy szabadonfutó hibal...és alkuképes... http://i.ebayimg.com/00/s/NzY4...$_72.JPG
De gondolom ez már vizes blokk, az meg kényes a hosszú állásra...
Igen- mondjuk ebben is van valami, kell hozzá egy nagy adag kalandvágy, sok kitartás, nem kevés bátorság.
89- es GPZ?
Azt hiszem annak a kerekeit kapta az Ernő- elől egy tárcsa hátul dob?
Amúgy nem hinném, hogy különösebb gebasz lenne vele..
Számomra egyértelmü következtetés vonható le a tesztböl.
A benzincsapod még jó, üzemszerüen müködik. Az porlasztók valamelyike viszont túl tud folyni, mert a csöben a feltöltés után nem stabilan tartani kéne a folyadékszinett az "idök végezetéiig".
Mindenképpen javaslom, hogy járj utána, mert a túl dús üzemanyag lemossa a kenést a hengerfalról, és felgyorsul a kopásuk, kokszosodás miatt lerakodások lesznek, melyek a égötér csökkenése miatt nagyobb süritést, és detonációs égést okoznak, mely pillanatok alatt kilyukasztja a dugót, és szétveri a siklócsapágyakat.
Szia!
Levettem ma az üzemanyagcsövet a csapról és ON állásba nem folyik csak ha szívogatom a vákuumcsövet, tehát a csapom szerintem jó. Leengedtem a karbikból a benzint, átlátszó csőbe 20 ml-es fecskendővel nyomkodtam a benzint és a 4. fecskendőnél megálltam vele mert megtelt a cső teljesen, szépen lassan csökkent a szint a csőben de nagyon nagyon lassan.Kezd gyanússá válni a tűszelep.
"Ha tű szelep akkor valahol jelentkezik a benzin-vagy a légszűrő házból folyik,vagy a blokkba szerintem."
Ha a benzincsap rendesen zár, akkor nem feltétlen, mert csak a motor üzemelésekor van utánpótlás, és addig még "megeszi" a felesleget, addig nem áraszt el semmit. Miután beledöglik a túldusulásba, és leáll, a csap-membrán elzár, és nincs utánpótlás.
Kitekered a gyertyát, aztán rögtön látod, hogy fekete vagy nem. Szerintem túlfolyik a porlasztó, rá kéne nézni, mielött nem okoz nagyobb gondot! Ha PRI állás a csapon gyorsan ki lehet deríteni, hogy elzár -e mindkét tüszelep vagy nem. De jobb úgy elvégezni a kisérletet, hogy lehúzod a benzincsövet a csapról, és egy átlátszó falkonból töltöd a benzit a csöbe. A porlasztókban kb 50ml üzemanyag van úszóházanként, ha már a második deci csúszik bele, akkor arra rá kéne nézni. Ìgy nem árasztod el a légszüröházat, meg a hengereket, mert az esetleges fogyást látva, felfüggeszted az utántöltést.
A dirr.durr- fekete füst, az nem gyújtás kihagyás?Lehet valami vezeték meglazult.Ha tű szelep akkor valahol jelentkezik a benzin-vagy a légszűrő házból folyik,vagy a blokkba szerintem.
Találkozott már valaki olyan hibával hogy a motor alapjárata elkezd csökkenni, majd odahúzom neki a gázt van egy kis dirr-durr köp egy nagy fekete füstöt majd felpörög? (valamiért túldúsul)Mozgattam hétvégén a tankot igaz csak hátrahúztam fagyálló cseréhez, bekaphatott valami szmötyit? Esetleg lehetséges a tűszelep hiba nálam is? :(
Szép a Vulcan S, nekem nagyon tetszett. Kidolgozásban is. Nekem méretben is megfelelt.
Jó a H2, szép az új Versys is. Gtr egy kurta jó gép, kell!
Era a kis Z250 el barátkozott. Kipróbáltam pár konkurens márkát is ülésileg. Erről lett volna pár kompromittáló fotó ha az a szájbakúrt ratyi g.. így fos fényképezőgép épp nem a 400- ik kép után nem cseszte volna kukába az összes tartalmat. Csak azért nem ba.. tam földhöz mert hülyének néztek volna..
Kurta életbe már..
Kell jobb a Japán technikánál?
http://i.ebayimg.com/00/s/NzY4...$_72.JPG
De gondolom ez már vizes blokk, az meg kényes a hosszú állásra...
89- es GPZ?
Azt hiszem annak a kerekeit kapta az Ernő- elől egy tárcsa hátul dob?
Amúgy nem hinném, hogy különösebb gebasz lenne vele..
Más:
A 89-es GPZ 500-asokról milyen legendák keringenek?
A benzincsapod még jó, üzemszerüen müködik. Az porlasztók valamelyike viszont túl tud folyni, mert a csöben a feltöltés után nem stabilan tartani kéne a folyadékszinett az "idök végezetéiig".
Mindenképpen javaslom, hogy járj utána, mert a túl dús üzemanyag lemossa a kenést a hengerfalról, és felgyorsul a kopásuk, kokszosodás miatt lerakodások lesznek, melyek a égötér csökkenése miatt nagyobb süritést, és detonációs égést okoznak, mely pillanatok alatt kilyukasztja a dugót, és szétveri a siklócsapágyakat.
No meg az Ernő előtt is!
http://youtu.be/bAQYPGtjKSo
Levettem ma az üzemanyagcsövet a csapról és ON állásba nem folyik csak ha szívogatom a vákuumcsövet, tehát a csapom szerintem jó. Leengedtem a karbikból a benzint, átlátszó csőbe 20 ml-es fecskendővel nyomkodtam a benzint és a 4. fecskendőnél megálltam vele mert megtelt a cső teljesen, szépen lassan csökkent a szint a csőben de nagyon nagyon lassan.Kezd gyanússá válni a tűszelep.
Ha a benzincsap rendesen zár, akkor nem feltétlen, mert csak a motor üzemelésekor van utánpótlás, és addig még "megeszi" a felesleget, addig nem áraszt el semmit. Miután beledöglik a túldusulásba, és leáll, a csap-membrán elzár, és nincs utánpótlás.
Találkozott már valaki olyan hibával hogy a motor alapjárata elkezd csökkenni, majd odahúzom neki a gázt van egy kis dirr-durr köp egy nagy fekete füstöt majd felpörög? (valamiért túldúsul)Mozgattam hétvégén a tankot igaz csak hátrahúztam fagyálló cseréhez, bekaphatott valami szmötyit? Esetleg lehetséges a tűszelep hiba nálam is? :(