Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Már megint elkapkodtam: Bocsi, barnazol neked jár a gratula a szép tiszta blokkért
Egyébként minek vetted ki? Amúgy gratula, szép tiszta a blokkod.
Üdv. Az olaj-rendszerhez tartozik a csavar. Magyarul olaj átvezető furatnak fordítanám talán. Konkrétan az olajnyomást lehet kell ott mérni a sm szerint. Elképzelésem sincs ,hogy mitől sérülhet egy ilyen. Amúgy szerintem az olajszintre is vess egy pillantást. A képen nem látom jól, de mintha épp az alsó határon lenne.
Amikor kivettema csavart akkor láttam, és belül a száron látszódik ugy mintha körbe lenne repedve (olyan mintha el lett volna törve és össze lenne ragasztva)
Nézd meg a műszaki könyvben mit tart. Nem tudom mitol repedhetett meg..
Nincs olyan fotod, amin látszik is?
Ezt a csavart nézte már valaki kiszedve?
Az enyém olyan mintha körbe lenne repedve :/
Lájkolom az ötletet Menyus!
Kéne egy like gomb erre a fórumra.
És hányan fújnak rá, meg fikazzak. Az irigység kiutkozik ugye
Szia Ivzo!
Oké, ha kell, akkor elviszem őket!
Bocsi benéztem, az a H2R
300 lóerő az utcai változat?Éééééédesapáááááááám!
Bár őszintén megmondom nekem az a Kawasaki 100-as is gyönyörű a reklámban.
Szerintem egyik más videón sem látszik, milyen gö nyörű ez a motor!
Kis Kawa-video Jay Leno-tól

http://youtu.be/vAo0LWQFxdE
Igen. Írja a szervizkönyv, hogy járatni kell a motort, meg enyhén nyomogatni a csöveket a hűtőnél. Arra figyelj, hogy ahogy melegszik, szépen tágulni fog és ha csurig öntötted, szépen végigfolyik a blokkon.
Igen, amíg nem tűnnek el a bubik.
Sziasztok!
Én is megjártam a benzincsap membránja alá került piszokkal, a benzintank kiszerelése, beszerelése után. Ez nemsokkal kb. 100km-rel olajcsere után történt, és természetesen telement a blokk benzinnel. Újbol olajcsere. Szóval, raktam bele üzemanyagszűrőt, és minden hasonló gond megoldódott. Rendeltem Kínából 20 db. szűrőt, ezt most itt felajánlom annak akinek kell. Megkérem fisit ha lesz Tiszakécskén a találkozó vigye el, és akinek kell az nyugodtan kérjen tőle.Nekem már nem kell a Versysbe.
de levett hűtősapkával?
Úgy rémlik, hogy be kell indítani.
Tankot nem volt nehéz leszedni, bár a csövek rögzítése eléggé érdekes
Végül nem szedtük szét a karbit, összeraktuk és nem folyik a benzin, remélem nem is fog
Hűtőrendszert kell légteleníteni? a szervizkönyvbe amit irnak én ugy értelmezem hogy amikor öntöm bele lassan akkor "légteleniti" magát.
Inkább ránézek néha a folyadékszintre, nekem nem probléma ha nem gondozásmentes, fejlődik a technika és az emberek is elkényelmesedtek. A boltban azt mondták indítóáramból ígértek többet, nem pedig élettartamból... még talán lehet kapni régivágású savas akksikat de már kihalóban vannak, pedig régen azokkal elmentem 5évet simán, volt egy Zastavám abban 6évet bírt egy őskövület Perion.
Hasonló.Az elmúlt pár akkum is így halt meg.Este beálltam a garázsba (még minden szép volt)Reggel meg meg se mozdította az indítót.Nem hagytam bekapcsolva semmit se.Ja és ez több autómon is megesett több akkuval.Kezedem azt hinni,hogy már így halnak meg az aksik minden előjel nélkül.A Yuasával is elmentem Kécskére ott meg meg megmekkent.Előjel semmi.