Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Ott kezdeném a történetet hogy már elég régóta szenvedek a hátsó lengéscsillapítóimmal. Nekem még a régi szériás (98-as) Ernőm van. Sokat motorozunk az Oldalbordámmal, de amióta megvan a gép egyre rosszabb és rosszabb lett a csillapítása. Fisi segítségével rendeltem a Louistól egy pár univerzális lengéscsillapítót. https://www.louis.de/artikel/s... Ha valakinek ilyen problémája van merem ajánlani ezt a terméket, egy az egyben illik a régi helyére. A szett tartalmaz perselyeket amikkel beépíthető a cucc (a gyáriban is van alul egy persely akár az is átrakható bele).
Ráültünk ketten a garázsban és érezhetően keményebb a hátulja a mocinak, nem ül le a földre mint eddig. Kipróbáltam, igaz csak 3-4 kilométert mentem vele mert szakadt az eső. Teljesen más lett az úttartása, igaz érzésre ez sokkal keményebb mint a gyári, nem annyira popóbarát . Pattogósabb lett rossz úton (alap álláson van) de sokkal jobban tart! És ha sikerül be is rakok néhány képet:
Ha mind ez kevés,akkor lefeszítettek egy zsanért és kapott még két lángost.
Tényleg.Ilyet is hallani. Mondjuk az egész gumit szorítóstul,foltostul pörgették meggyújtás után.Ha azzal kap valaki egy nyakast az fáj neki.
Hát itt akit nyakon akartak vágni, arra mondták hogy kapsz egy sallert mindjárt.
Akit a régészet érdekel keressen rá a saller folt keresőszóra!Felesleges tudással bővül az adattára.De attól még sokáig ez volt a mód defekt esetén.A gumiszervizek még ugye nem voltak mindenhol.
Ezt most írd körül lécci!Salleron vágva az nálad mit jelent?Mert ha azt amit nálam akkor a közeledbe se megyek többet.VAZZE
Tesókám szerinted mikor nézek monnyuk én service manualt?Vagy megy a régi anyagból vagy viszem szerelőhöz.(Szerelőnél kétszer járt:hűtő és félfolyadék cs+a vicces gyújtáskapcsoló.)Mivel Rigán,Pannonián,Jawán,Warjún,Skodán nevelkedtem ez nem érdekes.
A mostani autóimnak nem is nézek a gépházfedél alá.Mert úgyse tudnék vele semmit csinálni.Max ha kifogy az ablakmosó lötyi.De az éves szervizen azt is nyakig töltik Q drágán.
Aki nem jól viselkedik, jól salleron lesz vágva!
Értem
Ne csináld!Ártani tudsz az ok nélküli megnézésekkel. Pölö a tömítéseket egyszeri alkalomra tervezik.(Bevallom a leeresztő réz tömítését köbö harmadik cserénél váltom le.Spórolok minimum egy százast ciklusonként )Vicc nélkül azt a gyűrűt visszarakhatod ha nincs otthon új.De tapasztalatból mondom a három ciklust szolgáló tömítés se engedett át semmit.
Nem, csak megnéztem
Minek vetted ki?Mértél?
Háát? Inkább röhejes.Volt még olyan motor alattam aminek a váznyakon alapból ott figyelt a sallerszorító.Meggyújtani,Rászorítani és mindenestül pörgetni,hogy legyen huzata.Ez kábé hegesztés de nem értek hozzá.
Az a csavar amelyik helyére elvileg olajnyomásméröt lehet tenni
A képeden nem egyértelmű melyik csavar.Ha leeresztő csavar amiben a mágnes van az csak nem lehet ilyen drága.Ha igen akkor mást kell keresni.A mágnes nem fontos.Az akkor fog valamit ha már nagy a baj.Ha nem a leeresztő akkor meg minek piszkálod?A betöltőn és a leeresztőn kívül nem nyútam a többihez.
Izgalmas lehet
Láttál már sallerozást?Nem semmi játék.Hajlott korom miatt volt szerencsém élőben látni a produkciót.Saját kerekeimen már nem kellett mert mert már volt Palmatex.
A csavarra gondoltam, nem az olajra
Milyen lenne?Ronda és nem jó szagú.Nem hasonlít arra amit betöltünk.De persze vannak fokozatok itt is.Láttam már szinte sárga sár állagú fáradtat is.
Valószínüleg aki ilyenre vetemedik annak a felmenői sallerozott kotont használtak...
De majd teszek fel képet és akkor mondotok valamit a csavarra.
Épeszű ember nem ragaszt össze egy törött csavart.A kotont se sallerozzák.
Ha valaki msotanság olajat cserél megnézheti, hogy milyen, majd teszek fel képet az enyémről, mert nem tudom hogy milyen a normális...
6200Ft egy uj csavar