No akkor szépen sorjában .
Elől 110/80-as Conti Avenue van, ez gyári méretű. Hátul 140/80-as a Michelin. De a gyárija 130/80-as lenne. Mivel régen nagy volt a csóróság (nem mintha most felvetne a pénz), kénytelen voltam egy túltárolt 140/60-as Pirellit venni. No ez bekavart úgy az áttételbe, hogy csak pörgött a motor, de nem haladtam sehova. Ekkor a gyári 15-ös első lánckereket kicseréltem egy 16-osra, így majdnem gyári lett újra a sebesség-fordulat arány. 100-nál kb. 5000 lett a fordulat. Itt kicsit többet mutatott az óra mint a valós sebesség, de ez mindnél így van nagyjából. Most a szélesebb és magasabb hátsó gumival és a nagyobb első lánckerékkel még tovább csökkent a fordulat, amit nem is bánok. Igaz tompult a dinamizmus némiképpen, de én már nem járok lámpától lámpáig egykeréken. Tehát nagyjából ennyi a történet, lett egy kicsit lustább, de takarékosabb gépem. Abból a majdnem 60 lóból veszett egy kevés, de nem számít, remélem tartósságban nyerek helyettük.
Szia Fisi!
Hátulra került a Pilot street, elől Conti van. Sajnos én is olyan keveset megyek évente, hogy ezek a gumik valószínű a koruk miatt lesznek kukásak, nem a kopás miatt. Az óra GPS-szel mérve 1-2 km/h-val mutat kevesebbet.
A csavaros nem azért csavaros mert csavarral van fixálva hanem egy 8-as kulccsal kel rásajtolni a külső hevedert. Magyarul drága nittelő szerszám nélkül tudsz végteleníteni. A sima patent meg ne legyen úgy de akár el is repülhet eccő csak!
Én Exide-ot vettem a Hondába. Az is volt benne mikor hozzám került 2007-ben és bírta 2013-ig. De hogy mikor rakta bele a német (onnan jött a motor) azt nem tudom.
És persze picsa felesleges.De ha nem jó a patent ingyé akkor hadd szóljon.Mechanikát tanultatok?(Az erőhatás semmi nem indokolja csavaros bizbaszt.Nagyon biztos,hogy az ingyen patent pont annyit elvisel.Valsz még nem szakadt el lánc lerúgott bizt lemez miatt.
Ne túlozzunk kérem. 1271Km volt a 14-es esztendő.13-ban azért meg volt a kötelező.Most indul az aksi csereprojekt.Yuasa cirka 20 pénz de van Varta a feléért is.Még nem döntöttem el.Még tíz+ évet biztos nem bír ki egyik se.
Szép a gép de van bennem némi kavarodás. Pár képen mintha az új szériák tárcsája lenne rajta, utána meg mintha Goldfren. Már annyi mindenkinek írtam az utóbbi időben hogy nem tudom, lecserélted a tárcsát?
Soha nem evett 8-10 litert. Agyonkopott főfúvókával evett 6.2.
Kicserélt fúvókával+nyitott dob túratempóba 2 személlyel 4.3- 120-140 4.8-5l szemétkinyova tízezerféle pörgetve 5.5-5.8.
Elől 110/80-as Conti Avenue van, ez gyári méretű. Hátul 140/80-as a Michelin. De a gyárija 130/80-as lenne. Mivel régen nagy volt a csóróság (nem mintha most felvetne a pénz), kénytelen voltam egy túltárolt 140/60-as Pirellit venni. No ez bekavart úgy az áttételbe, hogy csak pörgött a motor, de nem haladtam sehova. Ekkor a gyári 15-ös első lánckereket kicseréltem egy 16-osra, így majdnem gyári lett újra a sebesség-fordulat arány. 100-nál kb. 5000 lett a fordulat. Itt kicsit többet mutatott az óra mint a valós sebesség, de ez mindnél így van nagyjából. Most a szélesebb és magasabb hátsó gumival és a nagyobb első lánckerékkel még tovább csökkent a fordulat, amit nem is bánok. Igaz tompult a dinamizmus némiképpen, de én már nem járok lámpától lámpáig egykeréken. Tehát nagyjából ennyi a történet, lett egy kicsit lustább, de takarékosabb gépem. Abból a majdnem 60 lóból veszett egy kevés, de nem számít, remélem tartósságban nyerek helyettük.
Hátulra került a Pilot street, elől Conti van. Sajnos én is olyan keveset megyek évente, hogy ezek a gumik valószínű a koruk miatt lesznek kukásak, nem a kopás miatt. Az óra GPS-szel mérve 1-2 km/h-val mutat kevesebbet.
Most bezséltem Sebivel, elfelejtettem kérdezni mi lett a gumi témával? Végül is elől hátul Pilot Streetet tettél? Hogy mér a km óra?
Akkuból EXIDE-t vegyél!
Akkor jól láttam ez Goldfren tárcsa?!