Nyomatékkulcsot mindenhez érdemes használni!
Nagyon jó árban és használható a néha a Lidliben vagy Aldiban kapható nyomatékkulcs. Egyetlen hátránya az hogy 28- 210 nm -os tehát ami alatta van ahhoz kell venni megint egy kisebbet. A Louisnál van olyan készlet ami épp átfedi egymást. Én Lidliset vettem, alá meg egy King Tonyt- de az 14.500 ft volt anno. Van belőle nagyobb is de a kettő így már horror árú.
JAvaslom vegyél egy olyat, és ha lesz pénzed később egy kisebbet, vagy esetleg nézz körül olcsóbb szerszámgyártó cégek kínálatában.
A japó motorok azért már erősen igénylik az ilyet, könnyen meg lehet szakítani bennük egy két csavart, meg nem hiába találták ki az értékeket a gyárba, ráadásul a service manualban minden szépen meg is van adva.
Kérdésre válasz. Fontos is meg nem is. Épp a lánckerék csavar az egyetlen szinte ami a használattól egyre jobban ráspanolja magát a tengely véger, azért is fogod leszopni magad mikor le kell szedni.
Olvass vissza ínno leírtam hogy kell csinálni. Kerék kiköt, sebességbe ne rakd, ne terhels a váltót ilyennel, inkább mellé lépj még a hátsó fékre. Ismerőstől gumistól stb nyomatékkulcs beszerez.
A lényeg hogy hirtelen nagy erővel indítsd meg! Akkor hamar lejön.
Forgás irányt már megint elfelejtettem, szal azt majd leírja más.. Talán fordított..
Irtam is e-mailt, mert már késő van telefonálni.
Újabb kérdés :D Nyomatékkulcsot érdemes használni a lánckerekek meghúzásához? (ha lenne akkor nem kérdezném, de egy kis utánajárással szeirntem tudnék szerezni.., bár gondolom érdemes, mert nem hülyeségből találták ki )
No bocs én is fasz voltam mert elfelejtettem mondani jobba nkeress vissza nekem meg már kopogatnak a tudásaim mert "rég" volt ernyőm.
Szal a gyári lánc az MVXL 520- nekem is ezeket a Srozikat dobta kia gép meg akartak adni mire mondom a póknak nekem gyárilag MVXL van a motoron- amúgy mindenkinek gyárilag, na akkor dobott meg egy MVXZ vagy milyennel az baxott vastag, de ne aggódj ez is jó lesz nincs vele gond. Max pár ezer km vel hamarabb hal el, de olcsóbb is volt neked a lán 10 ezer ft- vel majdnem.
A dobnak kutya baja patent de csak kívülről! Mivel anno épp azért lett levágva mert elkezdett ciripelni ahogy az összes többi is egy idő után. Ettől függetlenül ha kell eladom, majd megegyezünk, de engem ne szídj ha azt hiszik egy tücsök zenekar gyött meg épp...
Mert nem vagy erőszakos mint én. Mondtam neki anno JT kerék köll- az lett, nekem is azt mondta csak Sunstar van. Na nem baj jó lesz az is. Ha utólag rendelsz szemet szólj, mert lefordítottam a használatiját és kiegészítettem pár saját tapasztalattal.
Visszakerestem az egyik hozzászólásodat, Fisi, erről a csavarozható szemről.
Akkor ezekszerint ehhez a lánchoz is megrendelhetem utólag, bár majd felhivom ekchaint és megkérdezem, de ahogy olvasgattam a patentszemnek is kikell birnia, bár a nittelés az megnyugtatóbb.
És JT lánckerék szóba se került, azt mondta sunstar van :D
A lánc pedig ilyen: EK 520 SRX
Még most is imába foglalom a neved a Zé hasidomért!
HA nem sürgős akkor valamikor hétvégén lemérem, nekem fent van az eredeti a palláson levágva, de lehet lesznek itt gyorsabb versenyzők, aztán gyorsan lemérik.
Direkt pofáztam- rendeld meg a csavarozható patent szemet- gondolom az az 1500- 2000 ft nem vágott volna már földhöz?
Ez egy hitvány sima patentszem, amúgy használhatod- 50 lóerőig megengedett. Tehát még épp benne vagy a limitben.
Ez az erősített lánc!? Az árából ítélve gyanús hogy nem
Sunstar se rossz bár megoszlanak a vélemények róla. Ettől függetlenül a Zé gyári hátsó lánckereke Sunstar.
Hutoviz leengedes a gepkonyvben benne van amit már párszor linkeltunk illetve fent van az oldalamon is.
Már a könyv.
Vagy ha kell elküldöm mailben bár talán 100 mega.
Amúgy a motor jobb oldalán van az a kromos kis cső meg ahol a vastag gumi cső befutott. Kör alakú dekli alatta. Annak az alján lévő kis csavar.
Nem vok gép közelben hadd ne keresgeljek most fejvesztve.
Milyen patent szemre gondolsz?
Csavarozhatot vettél!? Remélem igen?!
Sikerült megvenni a láncszettet, én voltam a béna...
Köszi a segítséget
EKchain lánc, 19970 (akciós)
sunstar kerekek, 8900
Kérdés, a patentszem elég erős? Nem kell nittelni?
Illetve a hűtővizet hol kell leengedni, mert néztem a szervízkönyvét de nem nagyon láttam.
Nagyon jó árban és használható a néha a Lidliben vagy Aldiban kapható nyomatékkulcs. Egyetlen hátránya az hogy 28- 210 nm -os tehát ami alatta van ahhoz kell venni megint egy kisebbet. A Louisnál van olyan készlet ami épp átfedi egymást. Én Lidliset vettem, alá meg egy King Tonyt- de az 14.500 ft volt anno. Van belőle nagyobb is de a kettő így már horror árú.
JAvaslom vegyél egy olyat, és ha lesz pénzed később egy kisebbet, vagy esetleg nézz körül olcsóbb szerszámgyártó cégek kínálatában.
A japó motorok azért már erősen igénylik az ilyet, könnyen meg lehet szakítani bennük egy két csavart, meg nem hiába találták ki az értékeket a gyárba, ráadásul a service manualban minden szépen meg is van adva.
Kérdésre válasz. Fontos is meg nem is. Épp a lánckerék csavar az egyetlen szinte ami a használattól egyre jobban ráspanolja magát a tengely véger, azért is fogod leszopni magad mikor le kell szedni.
Olvass vissza ínno leírtam hogy kell csinálni. Kerék kiköt, sebességbe ne rakd, ne terhels a váltót ilyennel, inkább mellé lépj még a hátsó fékre. Ismerőstől gumistól stb nyomatékkulcs beszerez.
A lényeg hogy hirtelen nagy erővel indítsd meg! Akkor hamar lejön.
Forgás irányt már megint elfelejtettem, szal azt majd leírja más.. Talán fordított..
Újabb kérdés :D Nyomatékkulcsot érdemes használni a lánckerekek meghúzásához? (ha lenne akkor nem kérdezném, de egy kis utánajárással szeirntem tudnék szerezni.., bár gondolom érdemes, mert nem hülyeségből találták ki )
EK X-gyűrűs meghajtólánc (520 SRX):
Teljesítményhatár: 90 LE-ig,
Szakítószilárdság: 37,8 KN
EK X-gyűrűs arany színű premium meghajtólánc (520 MVX):
Teljesítményhatár: 100 LE-ig
Szakítószilárdság: 40 KN
Szal a gyári lánc az MVXL 520- nekem is ezeket a Srozikat dobta kia gép meg akartak adni mire mondom a póknak nekem gyárilag MVXL van a motoron- amúgy mindenkinek gyárilag, na akkor dobott meg egy MVXZ vagy milyennel az baxott vastag, de ne aggódj ez is jó lesz nincs vele gond. Max pár ezer km vel hamarabb hal el, de olcsóbb is volt neked a lán 10 ezer ft- vel majdnem.
Méretek:
a legalsó paintes mórickán remélem így elég?
Akkor ezekszerint ehhez a lánchoz is megrendelhetem utólag, bár majd felhivom ekchaint és megkérdezem, de ahogy olvasgattam a patentszemnek is kikell birnia, bár a nittelés az megnyugtatóbb.
És JT lánckerék szóba se került, azt mondta sunstar van :D
A lánc pedig ilyen: EK 520 SRX
Nem sürgős!
Ha megfelelő a méret akkor megvenném a dobot ha eladnád! Pont levágott kell! Ja és jóó állapotú!
Még most is imába foglalom a neved a Zé hasidomért!
HA nem sürgős akkor valamikor hétvégén lemérem, nekem fent van az eredeti a palláson levágva, de lehet lesznek itt gyorsabb versenyzők, aztán gyorsan lemérik.
A gyári kipufogódob milyen átmérőjű? Milyen hosszú ?
Direkt pofáztam- rendeld meg a csavarozható patent szemet- gondolom az az 1500- 2000 ft nem vágott volna már földhöz?
Ez egy hitvány sima patentszem, amúgy használhatod- 50 lóerőig megengedett. Tehát még épp benne vagy a limitben.
Sunstar se rossz bár megoszlanak a vélemények róla. Ettől függetlenül a Zé gyári hátsó lánckereke Sunstar.
Hutoviz leengedes a gepkonyvben benne van amit már párszor linkeltunk illetve fent van az oldalamon is.
Már a könyv.
Vagy ha kell elküldöm mailben bár talán 100 mega.
Amúgy a motor jobb oldalán van az a kromos kis cső meg ahol a vastag gumi cső befutott. Kör alakú dekli alatta. Annak az alján lévő kis csavar.
Nem vok gép közelben hadd ne keresgeljek most fejvesztve.
Milyen patent szemre gondolsz?
Csavarozhatot vettél!? Remélem igen?!
De szerintem még nem volt leengedve szóval ki kellene cserélni.
Köszi a segítséget
EKchain lánc, 19970 (akciós)
sunstar kerekek, 8900
Kérdés, a patentszem elég erős? Nem kell nittelni?
Illetve a hűtővizet hol kell leengedni, mert néztem a szervízkönyvét de nem nagyon láttam.