Ezt sikerült vennem: http://www.aliexpress.com/item...
A melltartót és annak fedelét (üveg+krómkarika+indítókulcsnál a takaró elem hasznosítható, bár a minőség nem gyári. A takaró elemen kicsit kellett faragni hogy normálisan illeszkedjen. A belső fehér műanyag az előbb leírt probléma miatt használhatatlan. Egyébként volt 45 dodó környékén is ez a pakk.
Hegesztő mesternél már volt amúgy egy főpróba a jobb hátsó farokidommal (eltört egy tartófül).
Onnan vettem, hogy az Er5 met az eladás előtt kb. 1 évvel csináltam meg. Évekig nekem is hegesztve volt, aztán vettem bele egy újat. Bár nem látszott mint írod is, én azért tudtam hogy hegesztve van és úgy voltam vele hogy 7 év után kap egy új belsőt. Nekem a vas is eltört abból szereztem egy bontott darabot így pico bello ujjá varázsoltam a műszerfal környékét. Még az esés miatt a melltartón volt alig látható karc azt is terveztem lecserélni de eladtam a motort mielőtt megvalósult volna a projekt.
Szal ennek durván két, két és fél éve. Akkor vettem ha jól emlékszem 25 ezer Ft-ért a belső műanyagot. A már említett helyről, tudod ahonnan neked is lett színkódod..
Jövő héten ha megtudtam az árát ide irom, de ha pl a belső felment volna is 31-32 ezer Ft - ra, még mindig olcsóbb mint egy szar kínai ami nem passzolt, 24- ért...
Hi. Huh, ez érdekel. Belinkelnéd nekem, hogy mit vettél? Az enyém is rommá volt törve belülről, de ügyesen meghekkeltem. Majd ha feldob a pénz egyszer, veszek én is, de attól tartok, hogy ugyanezt néztem ki. Amúgy egy tipp: Ragasztással semmiképp ne próbálkozz! PP- ből van, marha drága, ami szerkezetileg ragasztja. A hegesztés viszont tökéletesen megoldja a problémát. Sajnos a végeredméynt nem fotóztam le, és már össze van rakva, de kívülről semmi nem látszik és rendesen masszív. Szóval ne aggódj a hegesztés miatt, biztos, hogy tartós lesz.
Csak a fehér elem ennyi de végülis más nem is szokott tönkremenni. Esetleg eseskor vagy hosszú idő után a tartó vas reped el de azt meg meg lehet hegeszteni.
Komplett egység nagyon drága, de ez itthon természetes dolog. Mindent 6 os áron nyomnak a japán eredetihez képest.
Na neee! Ezt nem tudtam . Úgy gondoltam hogy a márka szervízben is legalább annyi mint az ebayon az angoloktól. A komplett egység ennyibe került volna, vagy csak ez a fehér elem?
Jó választás- nagy kedvencem a típus!
Igazából nem sok mindenre kell figyelj a szokásos dolgokon kívül. Ami a GPZ- nél hibának lett felhozva az a műanyag elemek berepedezése a csavarkötések körül, de ezt műanyagos megoldja végső esetben.
A többivel szerintem nincs gond! Itt egy régebbi GPZ 500 S teszt- talán egy kicsit segít?!
Nem bontóra gondoltam hanem a Kawasaki márkaszervízre- az meg ugye új lett volna ennyiért.
HA jó a műanyagos bírni fogja! Nekem a régit meghegesztették- vettem bele egy zsír újat a másikat meg eladtam azóta is köszöni szépen jól van!
Üdv! Mivel alkalmasabb topikot nemigen találtam, nézzétek el nekem, hogy itt kérdezősködöm. Kawa EX 500 S ( GPZ ) vásárlása előtt állok, 1. Ha van itt olyan valaki akinek volt/van ilyen, akkor mikre figyeljek a szokásos dolgokon kívül? 2. Esetleges tapasztalat/vélemény ?
Köszönöm előre is
Á, hagyom a francba.
Igazából egyik bontóban sem volt cucc, ebayen meg vagy ugyanaz a csájna gönc volt németből vagy volt még pofátlanul magas áron angolból. Ez az egész párosult a türelmetlenségemmel és ide jutottam....
Remélem a hegesztés bírni fogja egy darabig.
http://www.aliexpress.com/item...
A melltartót és annak fedelét (üveg+krómkarika+indítókulcsnál a takaró elem hasznosítható, bár a minőség nem gyári. A takaró elemen kicsit kellett faragni hogy normálisan illeszkedjen. A belső fehér műanyag az előbb leírt probléma miatt használhatatlan. Egyébként volt 45 dodó környékén is ez a pakk.
Hegesztő mesternél már volt amúgy egy főpróba a jobb hátsó farokidommal (eltört egy tartófül).
Szal ennek durván két, két és fél éve. Akkor vettem ha jól emlékszem 25 ezer Ft-ért a belső műanyagot. A már említett helyről, tudod ahonnan neked is lett színkódod..
Jövő héten ha megtudtam az árát ide irom, de ha pl a belső felment volna is 31-32 ezer Ft - ra, még mindig olcsóbb mint egy szar kínai ami nem passzolt, 24- ért...
link
Komplett egység nagyon drága, de ez itthon természetes dolog. Mindent 6 os áron nyomnak a japán eredetihez képest.
Jó választás- nagy kedvencem a típus!
Igazából nem sok mindenre kell figyelj a szokásos dolgokon kívül. Ami a GPZ- nél hibának lett felhozva az a műanyag elemek berepedezése a csavarkötések körül, de ezt műanyagos megoldja végső esetben.
A többivel szerintem nincs gond!
Itt egy régebbi GPZ 500 S teszt- talán egy kicsit segít?!
HA jó a műanyagos bírni fogja! Nekem a régit meghegesztették- vettem bele egy zsír újat a másikat meg eladtam azóta is köszöni szépen jól van!
Köszönöm előre is
Igazából egyik bontóban sem volt cucc, ebayen meg vagy ugyanaz a csájna gönc volt németből vagy volt még pofátlanul magas áron angolból. Ez az egész párosult a türelmetlenségemmel és ide jutottam....
Remélem a hegesztés bírni fogja egy darabig.