Próbáld meg megreklamálni a dolgot és küldd vissza. Hivatkozz a rossz méretezésre. HA vissza veszi nyert ügy hozzá rakod a hegesztés árát és kijön belőle az eredeti!
Na ez van amikor elkezd valaki variálni, pedig mindig jó szívvel igyekszem a legjobb tanácsot adni ami létezik. Ha jól számol a valuta váltó az okostelefonon akkor a 89 dollár 24 ezer ft majdnem- a gyári eredeti meg ha jól emlékszem 28 ezer ft lett volna... Ehhez azt hiszem nem kell több gondolatot hozzá fűznöm.
Már tisztelettel...
Jó láncok a DiDek is meg a JT iS: Asszem az enumás srác is talán kérésre JT lánckerékkel szállítja a szettet.
Mindenképp javaslom a csavarozható patent szemet ehhez ha kell lefordítottam anno a használati utasítást is.
Nekem Gold volt de az brutál masszív a simához vagy egy DID lánchoz képest majd még egyszer vastagabb.
A csövi által belinkelt szettek sem rosszak, elég baráti az áruk- az ENUMA szett nekem 3-4- éve volt 33 e ft.
Üdv mindenkinek!
Már régóta terveztem a lötyögő kmóra cserét.
Vettem egy komplett kmóra "vázat" csájnából, mivel égen-földön nem találtam itthon. Gondoltam hogy nem gyári lesz, de azt nem hogy méretpontatlan. Annyira hogy a mérőórákat fogadó fehér műanyag elemet nem lehet a fémtartóra szerelni mert az egyik felfogatási pont több cm-rel odébb van. Szóval óvatosan a kínai cuccal (pedig a drágábbat választottam 89 dolcsi). A megoldás a régi eredeti fehér műanyag hegesztése lesz. Remélem bírni fogja.
Köszönöm szépen, akkor JT lánckerék jó, és nem biztos hogy megéri a gyárit venni, de láncból igen.
Néztem amit linkeltél, akkor 520 SRX jó, vagy inkább az ennke megfelelő GOLD kéne?
Nem értem a kérdésed!
Min akarsz spórolni? Gyárilag Enuma lánc van a Kawak nagy részén ebből még az erősített kivitel ami mellett úgy néz ki a DID mint egy bicikli lánc sem kerül több pénzbe max 5-6 ezerrel mint a DID!
A JT fogaskerék jo előre hátra is főleg ha nem tervezel hosszú távra már a géppel!
Annyi a különbség, hogy a JT lánckeréken nincs gumi csillapító réteg mint a gyárin, ezáltal jobban "darál ",rezeg de ezt az első 800 km után meg lehet szokni!
Lényegében a lancon tudsz spórolni meg ha nem rendeled meg hozzá a csavarozhato patent szemet az 3 éve kemény 1500 Ft-ot kostált.
No most ha neked nem ér meg a jobb lánc +5-8 ezret akkor vehetsz DID - et is. Azok is jók.
Amúgy elég sokszor leírom ugyanezt kb havi jelleggel, hidd el anno kipróbáltam jó volt így adtam el a gépet azóta az a lánc majd 20 ezret futott már nem mesélte bitu hogy állított volna különösb rajta, szal ajánlom. Meg a vissza olvasást is a legcsekélyebb rossz szándék nélkül!
láncszett vásárlás előtt vagyok.
Nem szeretnék gyárit, mert nem biztos, hogy megéri nekem (nem biztos hogy fogok még 30ezret menni vele sajnos)
Ezért a JT és DID cuccokat néztem.
Ezek megfelelőek szerintetek?
Illetve olvastam hogy a gyári első lánckerék picivel másabb, esetleg úgy érdemes megvenni?
gyári első, JT hátsó és DID lánc?
Szerintem az egész "mekkora motort vegyek kezdőként história" azon múlik, hogy mennyire érzed magad felnőttnek a dologhoz, ne ragadjon el a teljesítményt és eszednél tudjál maradni.
Ez, hogy mekkora vigyort húz az arcodra? Mindenki másért motorozik.. Ha engem is a sebesség vonzana meg ez az, akkor nekem se ER-5-öm lenne és nem is 750 es kategória.
Az, hogy valaki robogózott simsonozott előtte az csak egy kis pluss ahhoz, amit meg kell tanulnod minden egyes új motor vásárlása esetén...Kezelni, érezni stb...
Na itt látszik, hogy elég jól lép, bár én még soha nem pörgettem 8 ezerig se.
A másik az, hogy fényképen egyik sem néz ki jól, de mikor megláttam az enyémet a kereskedésben, akkor azt mondtam magamban, ez szép bazd+.
Szóval hajrá, én ajánlom mindenkinek.
A személyes véleményem az, hogy tök mindegy, hogy 25, vagy 37 kW.
Az én 8kW-os hondám (bocsánat ) is ment 120-at, ahol már el lehet szépen szállni.
A gondot inkább a 180+ kg jelentheti, akinek az sok, az ne vegyen 500-ast sem.
A 37 kW arra jó, hogy kicsit vigyorogj ha meghúzod a gázt, de nem durva egyáltalán.
Nekem kb 150 ezerben van az, hogy nem mertem elsőre 500-as venni... pedig azon vizsgáztam.
Na mondjuk erre a fojtásos dologra nem gondoltam, jó hogy mondod, tényleg így van. Ennek egyébként sose tudtam, hogy van a jogi procedúrája. Mert ha kiveteti valaki a fojtást, akkor forgalmit is kell cserélni, változik az adó összege meg egyebek, nem? Ez mi alapján megy, műszakin valaki leméri a teljesítményt? Nem nagyon hallottam még ilyenről...
Másik ami miatt egyébként nem a szívem csücskei a fojtott motorok, hogy alapvetően egy erősebbnek tervezett motor van lebutítva. Szóval például a nagymotor súlya megvan, de a teljesítmény csak fele-harmada... Szerintem akkor már jobb egy gyengébb gép, amit eleve kicsinek és könnyűnek terveztek.
Egyébként egyetértek, lehet nagyobb motorral kezdeni, ha van rá igény (meg ész hozzá), ezt írtam is korábban. Csak mondjuk igény nem biztos, hogy van rá. Ez is egyéni dolog, valaki frászt kap még a két kerék gondolatától is, van aki simán ráül az ezresre és otthon érzi magát.
Meg még egy dolgot akartam elmondani, hogy szerintem a motoros tudást csak sok gyakorlással lehet (és kell) karban tartani. Aki egy évben 2x ül rá a nagymotorra, annak szerintem elsőre mindig ijesztő lesz. Aki minden nap ráül, az hetek alatt összeszokik bármilyen nagy és erős és "ijesztő" motorral, és onnantól kezdve élvezni fogja.
Egyetértek
De azt nem írta senki ha már úgy gondolja hogy az er5 is erős lépés lenne egyszerre létezik belőle 25kw-os változat is amit esetleg később amikor már tapasztalatokat szerzett, összeszokott a motorral,a fojtást ki lehet venni és 37kw-ra lehet megnyitni.És nem kell eladni a szeretett motort nagyobbra váltás miatt.Nem egy két motoros barátom van aki 600-as vagy 750-es géppel kezdte motoros pályafutását. 47-évesen nem gondolnám hogy ész nélkül kezdene motorozni ! Mert ugye mindenkit haza várnak lehet az robogós vagy sportmotoros ! Egy valamivel meg nem értek egyet a fazer nem csak 98 lóerős van!
kiadták 25kw,57kw,72kw-os változatban is.De a z 750 is van 25kw-os változatban. ER5 is van pl:http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_er-5-8623298 A döntés motorvásárlásnál nem egyszerű az biztos egyetértek veled ! A döntés Itom67-é akinek sok sikert kívánok a választáshoz !
A Kawasaki er5 fórom olvasóinak pedig korai tavaszt széles utat és élményekben gazdag motoros szezont kívánok !
Igazából mindenki elmondott mindent innentől már rajtad áll mit veszel. Ha továbbra is tetszik az Er -5 abban tudunk segíteni ha további kérdések merülnének fel.
Folyamatosan figyelem a nagyon hasznos válaszokat és mindenkinek köszönöm, hogy hozzátett ahhoz, hogy jól dönhessek!
Ha még valakinek van véleménye, akkor azt is elolvasnám.
Köszönet és széles utat! :)
Már tisztelettel...
Mindenképp javaslom a csavarozható patent szemet ehhez ha kell lefordítottam anno a használati utasítást is.
Nekem Gold volt de az brutál masszív a simához vagy egy DID lánchoz képest majd még egyszer vastagabb.
A csövi által belinkelt szettek sem rosszak, elég baráti az áruk- az ENUMA szett nekem 3-4- éve volt 33 e ft.
Már régóta terveztem a lötyögő kmóra cserét.
Vettem egy komplett kmóra "vázat" csájnából, mivel égen-földön nem találtam itthon. Gondoltam hogy nem gyári lesz, de azt nem hogy méretpontatlan. Annyira hogy a mérőórákat fogadó fehér műanyag elemet nem lehet a fémtartóra szerelni mert az egyik felfogatási pont több cm-rel odébb van. Szóval óvatosan a kínai cuccal (pedig a drágábbat választottam 89 dolcsi). A megoldás a régi eredeti fehér műanyag hegesztése lesz. Remélem bírni fogja.
Néztem amit linkeltél, akkor 520 SRX jó, vagy inkább az ennke megfelelő GOLD kéne?
http://www.m0moto.hu/did-chain...
http://www.m0moto.hu/chain-typ...
Én ezekben gondolkodom jelenleg.
Min akarsz spórolni? Gyárilag Enuma lánc van a Kawak nagy részén ebből még az erősített kivitel ami mellett úgy néz ki a DID mint egy bicikli lánc sem kerül több pénzbe max 5-6 ezerrel mint a DID!
A JT fogaskerék jo előre hátra is főleg ha nem tervezel hosszú távra már a géppel!
Annyi a különbség, hogy a JT lánckeréken nincs gumi csillapító réteg mint a gyárin, ezáltal jobban "darál ",rezeg de ezt az első 800 km után meg lehet szokni!
Lényegében a lancon tudsz spórolni meg ha nem rendeled meg hozzá a csavarozhato patent szemet az 3 éve kemény 1500 Ft-ot kostált.
No most ha neked nem ér meg a jobb lánc +5-8 ezret akkor vehetsz DID - et is. Azok is jók.
Amúgy elég sokszor leírom ugyanezt kb havi jelleggel, hidd el anno kipróbáltam jó volt így adtam el a gépet azóta az a lánc majd 20 ezret futott már nem mesélte bitu hogy állított volna különösb rajta, szal ajánlom. Meg a vissza olvasást is a legcsekélyebb rossz szándék nélkül!
Nem szeretnék gyárit, mert nem biztos, hogy megéri nekem (nem biztos hogy fogok még 30ezret menni vele sajnos)
Ezért a JT és DID cuccokat néztem.
Ezek megfelelőek szerintetek?
Illetve olvastam hogy a gyári első lánckerék picivel másabb, esetleg úgy érdemes megvenni?
gyári első, JT hátsó és DID lánc?
Hol a pébe vagy eltűnve?
Szerintem az egész "mekkora motort vegyek kezdőként história" azon múlik, hogy mennyire érzed magad felnőttnek a dologhoz, ne ragadjon el a teljesítményt és eszednél tudjál maradni.
Ez, hogy mekkora vigyort húz az arcodra? Mindenki másért motorozik.. Ha engem is a sebesség vonzana meg ez az, akkor nekem se ER-5-öm lenne és nem is 750 es kategória.
Az, hogy valaki robogózott simsonozott előtte az csak egy kis pluss ahhoz, amit meg kell tanulnod minden egyes új motor vásárlása esetén...Kezelni, érezni stb...
Na itt látszik, hogy elég jól lép, bár én még soha nem pörgettem 8 ezerig se.
A másik az, hogy fényképen egyik sem néz ki jól, de mikor megláttam az enyémet a kereskedésben, akkor azt mondtam magamban, ez szép bazd+.
Szóval hajrá, én ajánlom mindenkinek.
Az én 8kW-os hondám (bocsánat ) is ment 120-at, ahol már el lehet szépen szállni.
A gondot inkább a 180+ kg jelentheti, akinek az sok, az ne vegyen 500-ast sem.
A 37 kW arra jó, hogy kicsit vigyorogj ha meghúzod a gázt, de nem durva egyáltalán.
Nekem kb 150 ezerben van az, hogy nem mertem elsőre 500-as venni... pedig azon vizsgáztam.
Nyugodtan vegyen egy nyitottat az Ernő annyira kezes hogy nem lesz vele gond!
Másik ami miatt egyébként nem a szívem csücskei a fojtott motorok, hogy alapvetően egy erősebbnek tervezett motor van lebutítva. Szóval például a nagymotor súlya megvan, de a teljesítmény csak fele-harmada... Szerintem akkor már jobb egy gyengébb gép, amit eleve kicsinek és könnyűnek terveztek.
Egyébként egyetértek, lehet nagyobb motorral kezdeni, ha van rá igény (meg ész hozzá), ezt írtam is korábban. Csak mondjuk igény nem biztos, hogy van rá. Ez is egyéni dolog, valaki frászt kap még a két kerék gondolatától is, van aki simán ráül az ezresre és otthon érzi magát.
Meg még egy dolgot akartam elmondani, hogy szerintem a motoros tudást csak sok gyakorlással lehet (és kell) karban tartani. Aki egy évben 2x ül rá a nagymotorra, annak szerintem elsőre mindig ijesztő lesz. Aki minden nap ráül, az hetek alatt összeszokik bármilyen nagy és erős és "ijesztő" motorral, és onnantól kezdve élvezni fogja.
Hasonló jókat Neked is!
De azt nem írta senki ha már úgy gondolja hogy az er5 is erős lépés lenne egyszerre létezik belőle 25kw-os változat is amit esetleg később amikor már tapasztalatokat szerzett, összeszokott a motorral,a fojtást ki lehet venni és 37kw-ra lehet megnyitni.És nem kell eladni a szeretett motort nagyobbra váltás miatt.Nem egy két motoros barátom van aki 600-as vagy 750-es géppel kezdte motoros pályafutását. 47-évesen nem gondolnám hogy ész nélkül kezdene motorozni ! Mert ugye mindenkit haza várnak lehet az robogós vagy sportmotoros ! Egy valamivel meg nem értek egyet a fazer nem csak 98 lóerős van!
kiadták 25kw,57kw,72kw-os változatban is.De a z 750 is van 25kw-os változatban. ER5 is van pl:http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_er-5-8623298 A döntés motorvásárlásnál nem egyszerű az biztos egyetértek veled ! A döntés Itom67-é akinek sok sikert kívánok a választáshoz !
A Kawasaki er5 fórom olvasóinak pedig korai tavaszt széles utat és élményekben gazdag motoros szezont kívánok !
Ha még valakinek van véleménye, akkor azt is elolvasnám.
Köszönet és széles utat! :)