Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv! Simán megy utánvéttel is, nem kell lemenned érte. Nem gondolom, hogy átvernének. Én is így vettem az elsőlámpát.
Akit ismerek bontóst és bízok is benne, neki nincs, messzebb meg nem éri meg elmenni...Eseteg van valakinek fennt sportdob? Mennyi volt a felrakás? ( összekötő+beállítás? )
Bontókban pl ajánlom a Sugó motor bontot Baján! Ott érdemes szerintem körül nézned! 2004 utáni évjáratú rozsdamentes leomlot vegyél mindenkeppen!
Bontókban nézz körül!
bocs beneztem... :)
ezen mi olyan vicces?
Üdv mindenki!
Esetleg nincsen valakinek er5 leömlője?
Sportdobot szeretnék tenni az enyémre, és azt ajánlották, inkább ne vágjam szét a gyárit, hanem vegyek egy "bontottat"...
Hát ha elhúztok mellettem én meg azt hiszem, hogy nem is jár a motor, aztán leszállok....
Azt meg minek?
Szuper! Remélem egészségügyi ismeretekkel is rendelkeztek
Jöhetsz velünk nyugodtan legfeljebb bevarunk ha kicsit lemaradsz. Voltak, vannak hasonló kvalitasu tagok, nem fogunk elhagyni! Várunk tisztelettel Téged is!
Üdv. Ha július eleje, akkor örömmel mennék. (június végén is, de sok minden van még függőben, ( pl. összejön-e pénz minden alkatrészre, jogsi kézhezvétele, ilyesmik -valószínűleg igen) Azt azért vedd légyszíves számításba, hogy majdnem 0 rutinos leszek még akkor, ha minden összejön, úgyhogy ha nem kellek tehernek a nyakatokba a nagy túrázásokra, akkor - és ezt a legőszintébben mondom - inkább ezt még kihagyom. Mindenféle durci és sértődés nélkül! Helyette majd leficcenek hozzád megszakértetni a paripát . Szóval szerintem részemről úgy fair, hogy ha tuti a rajthozállásom jelzem valamikor később, és ha beférek megyek.
No kissé más téma!

Mint írtam is előzőleg, megvan már a tavaszi nyitó tali időpontja és helyszíne.
Az sem titok hogy a fő talin is gőzerővel dolgozunk, bár inkább Zimi mint én, o a fő szellemi szülője a fő találkozónak!

A kérdés tehát az.

Előreláthatólag Június második felében vagy július elején lesz a fő tali, még nem arulom el merre, de lesz benne újfent külföldön vezető út is! Ha sikerül a szállást lefoglalni akkor az minden igényt kielégítő lesz!

Ezek után kérem jelezze az aki tutira jönne itt a szándékát! Hogy nagyjából tudjuk kire kell szállást foglalni!
A tartam várhatóan csütörtöktől-vasárnapig lesz!

Köszönöm!
Hát ez igaz, elég erős Kawas beállításom van! Ettől függetlenül tudok mindkét márka modellei között 2-5 típust mondani ami tetszik!
Egyébként nem jól látod!
Nekem mindegy milyen márka csak ez épp az említett márka tulajok hozzáállása miatt alakult ki bennem!
És persze nem az itt jelen lévő más márkát hajto emberek miatt van ez!
Szóval majd elmeselem tavasszal hogy jött ez nálam!
Minden esetre elnézést kérek ha esetleg megbántottam volna akár Téged vagy valaki mást itt!
Nálad jobban senki nem nézi le Lacikám azokat a márkákat amit nem a Kawasaki gyártott le, lásd ahogy becézgeted pl a Suzukit vagy tettél X-eket a Honda neve helyett...
Én meg azon röhögök, hogy mindenki lenezte lenezi ebben az országban a Kawasakit, erre mi van? A nagy Honda Kawasakit másol, szutyuli szintén lásd az új ezres csupasz és burkolt gepeiket... Szánalmas..
Itt is lehetne, csak nincs. Én mikor motort akartam venni, fiatal kettőötveneseket nézegettem. Nem sok van eladó. Azok is aranyárban. A szalonban is egy darab 125-ös, a többi 600+.
Itt is menne a 250-es, ha nem 95%-a lenne az ára egy 600-asénak.
Hogy visszatérjek a korábbi mini "sportmotor" témához: olvasom most a Honda CBR250RR cikket, és közben azon röhögök, hogy korábban a Kawa kihozott egy kéthengeres 250-est, utána a Honda egy egyhengerest; most a Kawa a kéthengeres mellé kihozott egy egyhengerest, erre a Honda az egyhengeres mellé kihoz egy kéthengereset... Nagyon szinkronban vannak a gyárak.
De úgy látszik, ezeket a 250-300-asokat vég nélkül lehet eladni, hogy ennyi verzióban kihozzák őket. Mondjuk nyilván tőlünk Keletre.

Hogy Parabellumot idézzem: "Kérek engedélyt meghunyászkodni!"
Tavaly nem mentem még kétezret se. Nem volt rá idő.Se szabad se jó.Talán majd idén.Tervek azok vannak.
A Honda több típusa is érintett volt ebben, a CB-1-en se gyári volt a fesszab, a hűtésük volt alulméretezve állítólag, sajnos nem egyedi eset. Az ER-nél én csak tőled hallottam ezt a korai tárcsaromlást, azért is fogalmaztam kérdésként.
Azt hiszem, ami esetleg könnyen cserélhető, illetve relatíve nem méreg drága- meg kopó dolog az talán nem akkora gáz, ugyanígy a Hondákon- a CB 500- nál meg a fesszabok könyökölnek ki pl.
A tárcsa kopása látható a fesszab kopása nem.. Egyik sem megnyugtató egy elhagyatott úton, de a tárcsára fel tudsz pl készülni, meg az tényleg legtöbbször rajtad múlik, hogy használod.
A fesszab nem ilyen...