Semmi extra, ínszalagszakadás, az egyik ujjam nem mozog, és ki van merevítve, hogy visszanőjön az ínszalag a csontra. Februárban veszik le a sínt, hogy megtudjam, mennyire volt sikeres, már csak 3 hét...
De addig is, motorozni necesse est...
Nem hinném hogy meg enné, én megyek avval a motorral, ráadásul ez a mosás utáni felületi rozsda ami szinte minden féken jelentkezik, gondolom, már Te is észre vetted kocsin, motoron mosás után...
Amúgy ez a beszólás plusz egy kolompér amit természetesen a többivel együtt májusban személyesen adok át!
A Zen amúgy szerintem elmegy 100 körül a gyári tárcsa, az mosáskor sem rozsdasodott pl egy szemernyit sem!
A Goldfren azért rozsdasodik kissé, mondjuk épp felebe is kerül a gyarinak..
Sajnos mint írtam, az újabb Ernőknél, 2001 felett úgy vettem észre hogy az újabb fajta fektárcsák hitványabb anyagból vannak, mint az az előtti régebbi szériáknál!
Az újak sajnos intenzív használat mellett 35- 45 ezer km között cserések lesznek.
Szerencsére a Goldfren tárcsa sokkal olcsóbb mint a gyári és a saját betétjével harmad annyiból ugyanannyit elmegy! S33- S3 carbon kevlar anyaggal.
Mondjuk ez szerintem nagyon stílusfüggő, Te írtad is korábban, hogy a hátsó fékhez nem nagyon nyúlsz, én meg találkoztam olyannal, aki csak vészhelyzetben nyúl az elsőhöz - ez biztos ilyen autós beidegződés volt nála, hogy ha lasssítani akarunk, akkor pedált kell nyomni. :) Hozzáteszem, most, hogy sínben van a jobb kezem, én sem húzom az első féket, nem tudom... Igyekszem óvatosan menni és a hátsóval megoldani mindent.
Meg az sem mindegy, ki milyen féktávokat vesz, van aki inkább motorfékkel begurul a lámpához, van aki meg 2m-en szeret megállni fullgázról csikorogva, nyilván másképp kopik a fék.
Én inkább azon lepődtem meg, hogy már az első tárcsát is cserélni kell. Akkor kamu az, hogy egy tárcsa akár 100e-t is gond nélkül elmegy? Mindenki ilyen 30e körül cserélgeti a tárcsát?
A német srác akitől vettem,ő mondta.Én elhittem neki, vagy csak a mi német nyelv tudásunkkal volt probléma.Én 35 ezernél cseréltettem,olajat(Fuchs 10w40),szűrőt,levegőszűrőt.Minden eredeti német papírja megvan fénymásolatban.(forgalmi,szervizkönyv-eredeti)
Szépe a gép- de elárulod, mi lelte a hátsó féket hogy ily kevés km- el cserélni kellett már benne cuccokat? ÉN 55 ezerrel adtam el az enyéet de még annyi betét volt rajta hogy a kövkező gazdija hja úgy használja mint én még legalább ennyit el megy vele, az tény hogy én leginkább az elsőt használtam rajta szimplán.
Sziasztok!
Sajnos úgy alakult,hogy lehet meg kell válnom a szeretett motoromtól.Ha valakit érdekel ezen a linkeken meg tudja nézni.
http://olx.hu/hirdetes/kawasaki-er-5-25kw-ID32knp.html
http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_er-5-8623298
A hirdetés is így kezdődik "nem minden áron",remélem megoldódnak a dolgaim és nem kell eladnom.
Sziasztok!
Biztos nincs komoly baja, ha járkáltál vele.
A találkozó időpontja lefixálódott: május 23-24., de már 22. péntektől lehet érkezni.
Én pénteken már ott szoktam lenni.
Szia Zimi!
Mint fő házigazdának, Neked is köszönöm a meghívást. Igyekezni fogok megjelenni. A kis Kawa sajna nem hadra fogható, de szeretném valamikor újra használatba venni. Még a Honda nem volt a háznál folyamatosan mentem vele. Utána le lett támasztva, műszaki sincs rajta és a szokásos dugulós és egyéb problémák szállták meg. De ha egyszer elkészül többet nem lesz elhanyagolva.
Cinke utca 2., de teszek fel egy képet a házikóról.
Ez egy zsákutca, a strandra vezető aszfaltos útról nyílik jobbra Tiszakécske üdülő övezetének elején.
De addig is, motorozni necesse est...
Krumpliból meg a marha pörihez kérek majd +egyet.
Nem hinném hogy meg enné, én megyek avval a motorral, ráadásul ez a mosás utáni felületi rozsda ami szinte minden féken jelentkezik, gondolom, már Te is észre vetted kocsin, motoron mosás után...
Amúgy ez a beszólás plusz egy kolompér amit természetesen a többivel együtt májusban személyesen adok át!
A Goldfren azért rozsdasodik kissé, mondjuk épp felebe is kerül a gyarinak..
Elfelejtettem mi történt
Az újak sajnos intenzív használat mellett 35- 45 ezer km között cserések lesznek.
Szerencsére a Goldfren tárcsa sokkal olcsóbb mint a gyári és a saját betétjével harmad annyiból ugyanannyit elmegy! S33- S3 carbon kevlar anyaggal.
Meg az sem mindegy, ki milyen féktávokat vesz, van aki inkább motorfékkel begurul a lámpához, van aki meg 2m-en szeret megállni fullgázról csikorogva, nyilván másképp kopik a fék.
Én inkább azon lepődtem meg, hogy már az első tárcsát is cserélni kell. Akkor kamu az, hogy egy tárcsa akár 100e-t is gond nélkül elmegy? Mindenki ilyen 30e körül cserélgeti a tárcsát?
Szépe a gép- de elárulod, mi lelte a hátsó féket hogy ily kevés km- el cserélni kellett már benne cuccokat? ÉN 55 ezerrel adtam el az enyéet de még annyi betét volt rajta hogy a kövkező gazdija hja úgy használja mint én még legalább ennyit el megy vele, az tény hogy én leginkább az elsőt használtam rajta szimplán.
Sajnos úgy alakult,hogy lehet meg kell válnom a szeretett motoromtól.Ha valakit érdekel ezen a linkeken meg tudja nézni.
http://olx.hu/hirdetes/kawasaki-er-5-25kw-ID32knp.html
http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_er-5-8623298
A hirdetés is így kezdődik "nem minden áron",remélem megoldódnak a dolgaim és nem kell eladnom.
Sziasztok!
A találkozó időpontja lefixálódott: május 23-24., de már 22. péntektől lehet érkezni.
Én pénteken már ott szoktam lenni.
Mint fő házigazdának, Neked is köszönöm a meghívást. Igyekezni fogok megjelenni. A kis Kawa sajna nem hadra fogható, de szeretném valamikor újra használatba venni. Még a Honda nem volt a háznál folyamatosan mentem vele. Utána le lett támasztva, műszaki sincs rajta és a szokásos dugulós és egyéb problémák szállták meg. De ha egyszer elkészül többet nem lesz elhanyagolva.
Azt kis Kawát megnézném közelebbről, nagyon szép!
Cinke utca 2., de teszek fel egy képet a házikóról.
Ez egy zsákutca, a strandra vezető aszfaltos útról nyílik jobbra Tiszakécske üdülő övezetének elején.