Van itt valaki, aki festette már a blokkot?
A blokk bal oldalán van egy csúszásnyom, meg le van pattogva picit a festék, kicsit megmarta a só, és ki szeretném javítani, a bal "deknit"..
Úgy néztem, hogy ha csak azt akarom kijavítani, akkor nem kell kiszedni a blokkot, elég csak lecsavaroznom a deknit,festés, utána vissza..
Vagy rosszul gondolom? :S
Köszi, igen közben megtaláltam a weboldalt, így a címet is.
Évjáratról jut eszembe: Az enyém gyártási évére 2001 van írva, viszont A változat, pedig mindenhol azt látom hogy 2000-ig gyártották az A változatot, 2001-től C van. Akkor ezt most hogy is van?
Felesleges a weboldal ez a szakszerviz raktára, megmondod Zolinak milyen évjáratú a géped meg a típus, és hogy mi kell. O meg megmondja az árát és hogy van e vagy rendelni kell e.
Másik alternatíva Steelhorsemotor Pécs, keresd Kawazsoltit. Itt is szokott néha lenni, keress rá a kereskedésre a neten!
Kawasaki szakkereskedes
Györgyfalvai Zoli
+36 30 595 0916
Hivatkozz rám.
A többit szerintem felejtsd el. Én a két bowdenre olyan 13-14 körül saccintok. Az viszont ápolás nélkül elmegy legalább 70 ezer km-t de 65- öt már tutira elment..
Már régóta érzékelem hogy nincs rendben az Er-5-öm gázbowdenje, de szétszerelve a gázkart látom hogy csoda hogy eddig nem szakadt el, mert a gyorsítóbowden szálainak fele el van szakadva.
Úgyhogy ki kéne cserélni, viszont a kézikönyvben semmi info nincs róla hogy milyen kellene, milyen hosszú stb.
Interneten keresgélve 1 üzletben találtam gázbowdent, de ott is ugyan azzal a képpel leírással van több 5000 forinttól 13000 forintig, semmi infoval hogy milyen típushoz valók, vagy ilyesmi, (mondjuk elég közel van, úgyhogy be fogok nézni oda személyesen).
Van aki azt ajánlja hogy szedjem ki a mostanit, és csináltassak az alapján újat, mások viszont azt mondják hogy ezek a csináltatott példányok pár hónap után újra szakadnak, gyárival jobban járok mert az tartósabb...
Ööö.. Nem, a Kawánál rá hegesztik a vázra a szakazervizben..
Amúgy az egy nyulvany már elől a blokk tartó csavarnal meg a bölcső vaznal csatlakozik mereven meg evvel a bilinccsel a blokk alatt.
Ja amúgy mivel ez Kawasaki simán megtartja a két mászás motort mikor rá esik csúszik rajta. Általam tesztelve!
Igen,az olx es hirdetest en is lattam,de az eleg ronda..annal talan a bukogomba is szebb,az ha jol emlekszem 22E Ft korul mozgott ebayen..bar gombat le tudom gyartatni itthon is,nem olyan nagy szam..es legalabb tudom milyen anyagbol van..
Én is sokáig kerestem, aztán végül a másolatot vettem meg, az is tökéletes. De tényleg éveket vártam, 10 évenként jó ha egy felbukkan a magyar piacon, az is sérült. Mert akinek van, az persze a motorral együtt adja-veszi...
Szóval ha gyárit akarsz, marad a kitartó várakozás és minden létező hirdetés figyelése... Most amúgy pont van a német e-bay-en 80 euró körül, természetesen lezúzott és rozsdásodó. Bár kicsit sokkolt, mikor megláttam, hogy az egyik ürge darabját (!) 60 euróért postázza Magyarországra. És akkor 120+80-ért még csak a két fél védőt kaptad, a felszereléshez szükséges dolgokat (pl. blokkon átmenő tartócsavart) még mindig be kell valahonnan szerezni.
Szóval nem egyszerű, és főleg nem olcsó mulatság, ha gyárit akarsz.
Kerestem,sajnos ilyet nem talaltam,pedig csak ez tetszik..probalkoztam hirdeteseknel fokepp kulfoldi behozando motorokrol megvenni,de senki sem akarta eladni..ebayen is a lehertelmesebb a bukogomba volt,azt viszont nem nagy cucc megcsinalni,es nem is annyira szep,mint ez a fajta keret..
Ez a gyári eredeti bukókeret, sajnos a kawa már nem forgalmazza. Egy időben egyik jó barátom le bírta koppintani, de már ő sem foglalkozik vele. E- bayen használt cuccok közt kell nézelődnöd ez ügyben.
Megtalálta, jó kis hangja van!
Én egy Finster dobot vettem hozzá(használtan), kiváncsi leszek rá..
Olyan bukócsövet hol vettél?Kerestem ilyet, de nem találtam sehol!
Van olyan, aki megcsinálja osszekötőcsővel szerelhetőre, csak gondoltam egyszerűbb, ha a gyárit meghagyom, és a sportdobnak egy másikat veszek,bíztam benne,hogy találok "olcsón" valakinél elfekvőben sérült kipuffot, aminek a leömlője szép, de úgy néz ki a legegyszerűbb a gyári átalakítása lesz :)
Volt itt fent apron is egy két bontott Ernő régebben! Lehet azok tudnak fotót is küldeni a cuccrol. Max ha nem megy egy nyári túra alkalmával lejossz bajara. Amúgy én nem sajnáltam a gyári rendszert mondjuk nekem nem is a csúnyábbik rögzítéssel készült hanem a végére platni lett hegesztve azt arra csavarozva a végdob. Hando kérésre megcsinálja neked a gyári vegdobot is ilyen platnival, aztán csavarozgathatod kedvedre oda-vissza!
Hát, csak ez nagyon szemelőtt van,muszáj szépnek lennie, és persze, hogy a bontós azt mondaná, hogy "ilyen szépet még nem láttál"..aztán amikor megérkezik, inkább leadom vasba, mert annyira gázos...és reklamálni persze nem tudnék az ország másik végébe..
A blokk bal oldalán van egy csúszásnyom, meg le van pattogva picit a festék, kicsit megmarta a só, és ki szeretném javítani, a bal "deknit"..
Úgy néztem, hogy ha csak azt akarom kijavítani, akkor nem kell kiszedni a blokkot, elég csak lecsavaroznom a deknit,festés, utána vissza..
Vagy rosszul gondolom? :S