Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezt most a Zr- 7 - re írtad?
figyelni kell a hangját csörögni szoktak 50000 fölött alapjáraton, először alig tűnik fel utána egyre hangosabb lesz és ekkor gyorsan kicserélik a vezláncot de a csörgés nem múlik el mert a primerlánc lesz szép széles lánc ami átviszi a kraftot a főtengelyről a váltóhoz csak az anyagköltség közel 100000
Köszönöm a gyors választ!
A mail címem: kaiserj@freemail.hu
Sokat olvastam a motorról, itt a fórumon is, és kategóriájában ez teccik a legjobban, naked rajongó vagyok :) Ezért volt egy 600-as Banditom is :)
Szempontjaim voltak hogy könnyű motor legyen a hab testemhez :), teccen külsőre, de legyen benne elég erő 2 személyre.No és a megbízhatóság!Én nem fogok sajnálni tőle semmit!Annak szerintem nem is való motor aki nem tartja karban!
Én Kaposvári vagyok, ahogy néztem a kínálatot, fogok utazni érte nem keveset. Ha Kalocsa felé lenne akkor élek majd a lehetőséggel :)
http://hegylakok.hu/2014/09/ci...

Ez a cikk jutott eszembe a ZR-7-ről, írtak pár kedves sort róla, én szívesen venném (ha érdekelnének a naked-ek. :))
Szerintem szuper kis motor, azok alapján, amiket olvasgattam róla.

Azt viszont nem értem, hogy ezzel miért lesz nagyobb biztonságban? A ZR-7 nem megy úgy, mint az ER-5? Vagy félreértettem valamit?
Menyusként se megy jobban a helyesírás
Köszi. Öcskösnek ez tetszik. Tavaly ezért vette az ER5- öt-is. Véleményem szerint, így talán nagyobb biztonságban is van, mert nem tud ezerrel sokáig száguldozni. (0 km-es rutinnal pattant fel egyből egy ötszázasra.) Amit nemsokára én hajtok, mivel ma elkészült végre hátsókerék is. Mintha új lenne
Szia János!

Mindenképp, ha teheted akkor 2001- utáni évjáratú gépeket nézz!
Ezek már sok mindenben jobbak mint a régebbi széria!
Alkatrész van, nézhetsz külföldi motort is, ebben az olasz szériák azok, általában, amik neccesebbek.
Küld egy mail címet küldök egy kis szösszenetet a típusról, amit még anno mi állítottunk össze.
Ha szólsz akkor nagy valószínűséggel lesz olyan tag innen, aki elmegy veled megnézni a motort, Kalocsa nem túl messzi környékén még akár jómagam is!
Hajrá, egyik legjobb 500- ast nézted ki! Ha nem a legjobbat!
Persze a kijelentés csak a jó műszaki állapotú gépekre értendő!
* nincs tudtommal kehéje
S-est nézzétek
Szia Én vagyok Menyus!

Jó gép a Zr 7, én csak ajánlani tudom! Nincs tudtommal megéri, de menj fel az Index fórumon a Zr7 topicba, vannak ott jó arcok, akik típusspecifikusabbak nálam.
Ha hallgatok rám, akkor az Sem nezettek belőle, sokat számít a fejidom! Mondjuk a műszerfal rondabb, a simanak az Er 5 alakú van, jóformán a skalazas és a fehér hátlap a különbség csak a műszerfalban.
Üdvözlök mindenkit itt a fórumon! Még új vagyok itt. Kawa er-5 vásárláson gondolkodom és lenne egy két kérdésem.
2001-es évjárattól felfelé nézegetem őket.
Kérdésem volna hogy az alkatrész ellátáson kell e aggódnom?
A külföldről behozott gépeket is érdemes nézegetni?
Ha eljutok odáig hogy veszek(kb nyár, nyár vége), akkor tudtok valakit ajánlani aki ért hozzá átnézni, mert én nem igazán értek hozzá, és nem szeretnék mellényúlni.(bár ez attól függ hogy majd hol lesz a választott moci :) )Előre is köszönöm a segítséget.
Na igen, ez megint az a kategória ami szintén kihalt ebből a fene modern világból...
Kár!
Üdv. Öcskös kinézett egy ZR7- est. Tudnátok segíteni, hogy esetleg mi az, amit feltétlen érdemes rajta megnézni a szokásoson kívül (gumik, lánc, fékek, ilyesmik)? Esetleg van -e valami spéci kehéje a típusnak.
Amúgy 99-es 68 e km. 65 ezernél láncszett csere, olaj, szűrők cserélve. Ja, 480 ezerért kínálják. gumikról, fékekről nincs infom.
Éjj, a kurta anyját de jól megy. Kawa..
No problem.
Talán 15 éve reszel a 3 hengerd de annyira ismeretlen hogy senki nem gondol rá.
És hogy stilszerű legyek a kawa is egész szépen szólt 3 hengerrel.

http://youtu.be/kzaBsGvXcsw
Legtöbb pontban egyetértek, viszont a sportmotor nálam a sokhengernél kezdődik ccm-től függetlenül
Bocs Zoli, természetesen a Triumph se tegnap kezdett el motorokat gyártani csak most az valahogy fókuszun kívülre került
Jaaa... OK. A Honda modelljeivel annyira nem vagyok képben, főleg a régiekkel. Amúgy tőlem lehet sztárolni. :)
Amúgy először pont erre gondoltam, a "sportmotor" láttán mosolyogni kezdtem...
De végülis, mitől sportmotor egy sportmotor? A hengerszámtól?
Számos helyen népszerű pl. az egyhengeres sportmotor, főleg a tengerentúlon, nem egy Super Single kupát rendeznek, és kifejezetten egyhengeres krosszmotorokhiz csinálnak jópáran gyorsasági pálya átépítő kitet.
2 hengeresekkel ugyanez a helyzet, ld. Super Twin Cup.
Ahogy Zoli32 is mondta, a KTM szerint minden sportgép 1 vagy legfeljebb 2 hengeres.
Az én 2 hengeres 250-es Ninjám nem egy kimondott sportgép szerintem, mégis pl. az EJC (Superbike betétfutama) egy időben csak ilyenekkel mentek.
Aztán ott van pl. a MotoGP: a királykategóriában is megy kéthengeres, de a Moto3-ban csak 1 hengeres 250-esek versenyeznek. de régebben volt 1 hengeres 125-ös kategória meg 1 hengeres 50-es is. Talmácsi is egy 1 hengeres 125-ös Apriliával lett világbajnok.
És még sorolhatnám...

Akkor mitől sportmotor egy motor? A hengerszámtól? Nem.
Nem tudom a jó választ; talán az a sportmotor/túramotor/stb., amit sportolásra/túrázásra/stb. használnak.

Személy szerint úgy gondolom, hogy egy (gyorsasági) sportmotornál minden annak van alárendelve, hogy a (pályán) minél gyorsabban tudj menni.
Ahol ehelyett ilyenek kerülnek előtérbe, mint gyártási költség, megbízhatóság, fogyasztás, kényelem, szervízigény, emissziós normák stb., az már nem annyira sportmotor. Más kérdés, hogy akkor a hétköznapokra melyik a jobb... És így milyen nagy(szűk) lenne egy valódi sport 250-es vásárlórétege. (És ha így nézzük, ez a 250SL sem sportmotor, de nem csak az 1 henger miatt.)

Másik személyes véleményem, hogy én egyértelműen a többhengerest választanám, ha a mostani 250SL mellé raknák a Ninja 300-at, vagy a régebbi 250R-t. Szinte nem is értem, miért forgalmazzák itt együtt...

Harmadik személyes véleményem meg, hogy valószínű ez is a távol-keleti igényekre lett tervezve, mert Indiában pl. ez már bőven nagymotor, ott olyan ritkán látnak 1000-es motort mint nálunk H2R-t. Egy kis Moto3 utalással ott ez csúcsgépnek számít. Aztán valaki azt gondolta, "Miért ne próbáljuk meg eladni Európában is?", hát így került ide. Aztán max. úgy járnak mint a 130-as robogóval, a Kaze-val, hogy nem vette senki, és el is tűnt a palettáról csendben (az is egyébként a Távol-Keleten sikermodell).
Hőőőő.
Volt sor4-es CBR 250-es is csak azt itt nem lehet sztárolni mert tényleg a bográcsban végzem tavasszal, eszembe se volt a mostani egyhengeres pedig tudom hogy van de arról is ugyanaz a véleményem... mondjuk régebben a 3hengereseket is isten ellen való véteknek tartottam, mindaddig amíg a Yamaha megmutatta hogy abból is lehet jót csinálni.
Azért az vicces volt mikor jóelőre hallottam a kanyar előtt állva hogy láncfűrésszerű visítással közeledett egy sornégy fülre 15000-en pörögve.Majd elhúzott előttem 90-el.

Jójó de nem hat ki a nosztalgiára az hogy az ember a 15-16 éves koráa gépeire rózsaszín ködön keresztül emlékszik?
Amúgy ha a CBR250R-re gondolsz, az is 1 hengeres...
A ZXR 250 nagyon komoly gép volt, tényleg pályára való volt minden része... A teljesítménye a mai 500-asokával vetekedett... Viszont a fogyasztása és emissziós értékei is az egekben voltak. Szerintem nem nagyon fog már visszajönni, pont ezért: nem gazdaságos gyártani, nem lenne megfizethető, és az emberek úgyis inkább vennék az egyhengerest, ha a marketingcikkekben mindenhol az van, hogy az könnyű és keveset fogyaszt (ld. mai Duke-os cikket). Az embereknek ma ez kell.
Esetleg valami erősen butított sor4 elképzelhető lenne, de az meg minek...
Mondjuk nehéz lenne Moto3-as Kawát találni... Amúgy kösz a linket! :)
* Csaszi..
Megint t9 es bűntény történt!
Bocs!