Nem bontószökevény ez, csak az alkotóelemek sokszínűsége kicsit furcsa. Aki próbált már tipusidegen alkatrészt beépíteni egy motorba, az tudja, hogy nem egyszerű feladat. Nekem az olajzóval is meggyűlt a bajom, mire el tudtam dugni kellőképpen. Vagy mostanában a nagyobb kerék, a hátsó sárvédő a robogóra.
Oldschool kategória, nem pedig bontószökevény
Videót is szívesen megnéznék róla verseny közben, ha esetleg van ilyen István akkor linkeld be légyszives, de nehogy ide!
Mondjuk a Sevenfifty fórumra, az elbírja
Ez a motor egy igazi öszvér. Az hogy mi vezérelte megalkotóját, csak ő tudja. Lehet amit talált a műhely sarkában, vagy bontókban, abból építette meg. Egy biztos, hogy különböző márkák alkatrészeinek az összeházasítása nem kis munka lehetett.
Fisi cimbora!
Ne fogd már fel ilyen tragikusan, nem vagy Te ennyire vaskalapos, hiszen ettől csak színesebb lesz a fórum. A márkamánia addig jópofa amíg nem árt a kapcsolataidnak, ha viszont ezt annyira komolyan veszed akkor én is elgondolkodok rajta hogy közeledbe menjek-e a Szutyukimmal...
Szép ez az öszvér motor és technikailag is ott van, ügyes ember álmodta, de ettől még az eredeti ZRX semmit nem veszített az értékéből és hiszem, hogy a nagy zöld mindenható Kawa isten is csak mosolyog ezen valahol ott fenn a Fudzsi hegy tetején
Köszönöm!
Igazából én nem ismerem a Fisi olajozó rendszerét csak az elmondottak alapján vonok le következtetéseket, lehet hibásan, viszont ő már annyit szenvedett vele hogy nem tartom egy felhasználóbarát szerkezetnek, ráadásul igen drága bosszúság is, főleg ha még nem is úgy működik ahogy azt elvárná.
Igen. marad is ez még egy ideig.. Jah hát nem szeretném, hogy ilyen legyen, főleg a hátsó fogaskerék..
Jah lehet hogy így működne az eredeti wick, de nekem meg épp az nem tetszik hogy nem az van hogy nyom egyet és lecseppen, hanem hogy nyom 3- at mire egy nyeszledék csepp elhagyja a csövet. Amúgy ez is magában tartja csak egy lehellettel hamarabb el is hagyja az ecsetet az olaj. Meg ugye ez vissza ugrik- elméletileg az eredeti pozícióba, míg az angol eredeti meg ahogy épp megcspja a lánc arra elhajolva úgy marad. Szóval reménykedem..
Amúgy a poti szerintem is teljesen kiszámítható. De a csöves dologban igazad van, az eredeti fej lényege, hogy nem rácseppenti a láncra az olajat, hanem magába szívja és a lánc majd lehúzza róla amikor megcsapja. Mintha mindig egy olajos ronggyal törölgetnéd a láncot, az olajzó meg olajosan tartja a "rongyot". Ez az ecset, ha nem tartja az olajat, közelebb van a csőből rácseppentős megoldáshoz - remélem bejön Fisinek. Végülis mindegy, hogy kerül az olaj a láncra, csak működjön jól a dolog.
Na remélem bejön Neked. Amúgy a lánckerék szerintem még bőven jó, én biztos nem cserélném. Majd ha ilyen lesz: http://sebessegoltara.blog.hu/...
De a poénon túl a linkelt cikk legalsó képén látszik egy kopott lánckerék fogazata, szerintem a Tiéd még attól is messze van.
Amúgy ez érdekes kérdés, sehol nem adnak meg semmi mérhető adatot arra, mikor kell cserélni, "érzésre" állapítsa meg az ember, mennyire kopott...
KAMASUKI?
Épített motorokban amúgy nem vagyok otthon. Kawa felnikről hallottam már többször is, hogy beépítik verseny/utcai motorokba, biztos strapabíróbbak vagy könnyebbek vagy merevebbek... Nem tudom, de ezekbe is tök véletlen futottam bele. Az R1 villát sem most először látom amúgy típusidegen motorban.
Mellesleg ha jól látom ez még nem is a ZRX1100/1200, hanem a még régebbi Z1000R, ami évjárattól függően 10-20 évvel öregebb a ZRX-eknél...
Ez egy oldschool versenykategoríában inditott pályagép...nincs szerintem semmi abban, hogy túrablokk, helyett egy sportblokk szikrázik benne, és szerintem hasonló elven a R1 futómü szükségessége sem kérdöjelezhetö meg. Attól vitától eltekintve, hogy most mennyire volt ütös a GSXR 1100 blokk, vagy mennyire nem a maga korában, rendkivül nagy elönye az ilyen átépitéseknél, hogy bölcsövázas volt a GSXR 1100 váza ellentétben az ekkortájt elöretölö hídvázas vázfelépitésekkel a sportgépeknél. (Nyilván pár száz eurós vételár a blokk esetében is biztos nyomós érv, melyböl sok mindent ki lehet olvasni, hogy sok van még életben belöle, sokat adtak el belöle, vagy hogy egy vizkörrel kevesebb van benne.)
Mindenféle piszkálás nélkül, szivesen veszem, ha felhesználva a te (ti) márkaismereteteket feldobtok pár olyan példát, ahol Zöld gözkalapács gözölög egy tipusidegen vázban. Futómü tekintetében tudom, hogy szeretik használni az excenteres láncfeszitésü hátsó amúgy igen szép kawa lengöket az épiök, de más nekem még nem akadt fent az ilyen szürön.
Videót is szívesen megnéznék róla verseny közben, ha esetleg van ilyen István akkor linkeld be légyszives, de nehogy ide!
Mondjuk a Sevenfifty fórumra, az elbírja
Ne fogd már fel ilyen tragikusan, nem vagy Te ennyire vaskalapos, hiszen ettől csak színesebb lesz a fórum. A márkamánia addig jópofa amíg nem árt a kapcsolataidnak, ha viszont ezt annyira komolyan veszed akkor én is elgondolkodok rajta hogy közeledbe menjek-e a Szutyukimmal...
Szép ez az öszvér motor és technikailag is ott van, ügyes ember álmodta, de ettől még az eredeti ZRX semmit nem veszített az értékéből és hiszem, hogy a nagy zöld mindenható Kawa isten is csak mosolyog ezen valahol ott fenn a Fudzsi hegy tetején
Igazából én nem ismerem a Fisi olajozó rendszerét csak az elmondottak alapján vonok le következtetéseket, lehet hibásan, viszont ő már annyit szenvedett vele hogy nem tartom egy felhasználóbarát szerkezetnek, ráadásul igen drága bosszúság is, főleg ha még nem is úgy működik ahogy azt elvárná.
Igen. marad is ez még egy ideig.. Jah hát nem szeretném, hogy ilyen legyen, főleg a hátsó fogaskerék..
Jah lehet hogy így működne az eredeti wick, de nekem meg épp az nem tetszik hogy nem az van hogy nyom egyet és lecseppen, hanem hogy nyom 3- at mire egy nyeszledék csepp elhagyja a csövet. Amúgy ez is magában tartja csak egy lehellettel hamarabb el is hagyja az ecsetet az olaj. Meg ugye ez vissza ugrik- elméletileg az eredeti pozícióba, míg az angol eredeti meg ahogy épp megcspja a lánc arra elhajolva úgy marad. Szóval reménykedem..
Amúgy a poti szerintem is teljesen kiszámítható. De a csöves dologban igazad van, az eredeti fej lényege, hogy nem rácseppenti a láncra az olajat, hanem magába szívja és a lánc majd lehúzza róla amikor megcsapja. Mintha mindig egy olajos ronggyal törölgetnéd a láncot, az olajzó meg olajosan tartja a "rongyot". Ez az ecset, ha nem tartja az olajat, közelebb van a csőből rácseppentős megoldáshoz - remélem bejön Fisinek. Végülis mindegy, hogy kerül az olaj a láncra, csak működjön jól a dolog.
De a poénon túl a linkelt cikk legalsó képén látszik egy kopott lánckerék fogazata, szerintem a Tiéd még attól is messze van.
Amúgy ez érdekes kérdés, sehol nem adnak meg semmi mérhető adatot arra, mikor kell cserélni, "érzésre" állapítsa meg az ember, mennyire kopott...
Épített motorokban amúgy nem vagyok otthon. Kawa felnikről hallottam már többször is, hogy beépítik verseny/utcai motorokba, biztos strapabíróbbak vagy könnyebbek vagy merevebbek... Nem tudom, de ezekbe is tök véletlen futottam bele. Az R1 villát sem most először látom amúgy típusidegen motorban.
Mellesleg ha jól látom ez még nem is a ZRX1100/1200, hanem a még régebbi Z1000R, ami évjárattól függően 10-20 évvel öregebb a ZRX-eknél...
A gsxr 1100 blokott akarták feldobni ZRX körítéssel .
Ez egy oldschool versenykategoríában inditott pályagép...nincs szerintem semmi abban, hogy túrablokk, helyett egy sportblokk szikrázik benne, és szerintem hasonló elven a R1 futómü szükségessége sem kérdöjelezhetö meg. Attól vitától eltekintve, hogy most mennyire volt ütös a GSXR 1100 blokk, vagy mennyire nem a maga korában, rendkivül nagy elönye az ilyen átépitéseknél, hogy bölcsövázas volt a GSXR 1100 váza ellentétben az ekkortájt elöretölö hídvázas vázfelépitésekkel a sportgépeknél. (Nyilván pár száz eurós vételár a blokk esetében is biztos nyomós érv, melyböl sok mindent ki lehet olvasni, hogy sok van még életben belöle, sokat adtak el belöle, vagy hogy egy vizkörrel kevesebb van benne.)
Mindenféle piszkálás nélkül, szivesen veszem, ha felhesználva a te (ti) márkaismereteteket feldobtok pár olyan példát, ahol Zöld gözkalapács gözölög egy tipusidegen vázban. Futómü tekintetében tudom, hogy szeretik használni az excenteres láncfeszitésü hátsó amúgy igen szép kawa lengöket az épiök, de más nekem még nem akadt fent az ilyen szürön.
Szóval ZRX blokk.
De végül is egy kawaval olyan menni mintha egy jó szexben lenne része az embernek!
A Szex blokk futomu nincs ilyenre raszorulva nemhogy még megtiszteltetés lenne...
KAWASUKI rulez!