Az első linknel csak én nem látok ER 5-öt?
Amúgy, úgy tudom, hogy a második szériás Ér-hez már nincs utángyártott javító készlet...
A második is ki tudja milyen jó lenne, hiába Louis.
Én maradnék a gyári tűszelepeknél, kerül amibe kerül..
karbi felújító szett
Ha dobnál egy hátast a gyári áraktól...
Néha lehet minimális sorja a tűszelep fészkében, de nullás fémgyapottal kicsit besimítva orvosolható, ha megbukna a nyomáspróbán összeszereléskor. Vagy...
Mivel gyári leginkább arany áron. Egy új csap ha jól tudom 25-30 ezer ft, előnye viszont hogy ha rendesen használod kb 10-12 évig tuti semmi gondod nem lesz vele! Vagy még tovább is..
Én a régi Big Banget preferálom. Most már Ivanics ezen belül pedig arany lelkű ismerősöm aki minden agymenesemet fáradt mosollyal jutalmazza, Györgyfalvai Zoli raktáros Úr!
Eme számon eléred, hivatkozz rám, tuti nem felejtett el!
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, ER-5-höz hol tudok beszerezni jó minőségű tűszelepet és benzincsaphoz javítókészletet vagy csapot. Ugyanis tegnapra a tankban lévő benzin fele a motorblokkba költözött
Válaszotokat előre is köszönöm!
Üdv: Tibi
Huhh,Livornóból indulva reggel hétkor a horvát pálya háromnegyedénél elkezd picit kanyargós lenni.Normál sebességgel uncsi így a srácok meghúzták kicsit és eltüntek.
Azért a 800 nyeregben töltött 140-160-as sebességű órák után KB delután 4-re nem tudom te vágynál egy nakeddal 180-at mondjuk még egy órát.
Én megpróbáltam de inkább visszaálltam félóra után 150-re.
Ez az ára a motorválasztási preferenciáknál hogy én másra helyezem az én fő szempontjaimat mint más.
Hála az égnek nem megyek sokat autópályán.
Jobban szeretem a másodrendű utakat 120-150-ig.
Több ezer trafi?Hol élsz ember?Voltál már franciáéknál?Na ott trafiból van a kerítés.Nyáron kétszer(amit észrevettem) villantott pofán a trafi.Esküszöm ott a Trabant meg a Riga a legális cucc.A mocikat korlátozzák is száz pacira.Meg tervezik a százas sebesség határ bevezetését is.
Na így már faja. Mi fájt a horvát pályán?, Nem jöt le.
Egyenes úttal meg ne szólogass be, mert a picsshit megírta mikor erre volt, hogy nem kamuztam erre csak egyenes utak vannak, szal erről meg le lehet szállni..
Amúgy az eredeti HSZ pár sorral lejjebb lévő 3 igencsak röhögő smile-ja sejteti a megbújó iróniát.
De valóban motorral szabadon értelmezem a sebességhatárokat..
Kocsival szigorúan 60-100-145.Volt hogy 1 hónap leforgása alatt 2 30 rugós csekket kaptam ez picit negatívan érintett.
Motorral átlagosan főúton 120-160 De mivel a többezer trafi országa vagyunk keveset hasítok 200.-al.Nem vagyok gazdag.
Kinn osztrákban szóltak hogy srácok tudjátok hogy volt 100-as tábla és kamera is kinn........megnyúltam mer ott konkéten legalább 150-el zúztam.
A horvát pályán azért a 800-adik Km után szabályosan fájt a 170-180-as vége.
Nya szóval szó mi szó nem tartom szigorúan a sebességhatárt de nem is élvezem az egyenes vonalú egyenletes max sebességet annyira mint te.
Remélem kielégítő volt.A többit max élőben de nem motoros talin.
Amúgy, úgy tudom, hogy a második szériás Ér-hez már nincs utángyártott javító készlet...
A második is ki tudja milyen jó lenne, hiába Louis.
Én maradnék a gyári tűszelepeknél, kerül amibe kerül..
Ha dobnál egy hátast a gyári áraktól...
Néha lehet minimális sorja a tűszelep fészkében, de nullás fémgyapottal kicsit besimítva orvosolható, ha megbukna a nyomáspróbán összeszereléskor.
Vagy...
Én a régi Big Banget preferálom. Most már Ivanics ezen belül pedig arany lelkű ismerősöm aki minden agymenesemet fáradt mosollyal jutalmazza, Györgyfalvai Zoli raktáros Úr!
Eme számon eléred, hivatkozz rám, tuti nem felejtett el!
+36 30 595 0916
Kurva jó, eredeti minőséget adnak!
Segítséget szeretnék kérni, ER-5-höz hol tudok beszerezni jó minőségű tűszelepet és benzincsaphoz javítókészletet vagy csapot. Ugyanis tegnapra a tankban lévő benzin fele a motorblokkba költözött
Válaszotokat előre is köszönöm!
Üdv: Tibi
A magyar autópályán már lementem 120-ra.
De a redbull tényleg szárnyakat ad.
Menyé.
Azért a 800 nyeregben töltött 140-160-as sebességű órák után KB delután 4-re nem tudom te vágynál egy nakeddal 180-at mondjuk még egy órát.
Én megpróbáltam de inkább visszaálltam félóra után 150-re.
Ez az ára a motorválasztási preferenciáknál hogy én másra helyezem az én fő szempontjaimat mint más.
Hála az égnek nem megyek sokat autópályán.
Jobban szeretem a másodrendű utakat 120-150-ig.
Egyenes úttal meg ne szólogass be, mert a picsshit megírta mikor erre volt, hogy nem kamuztam erre csak egyenes utak vannak, szal erről meg le lehet szállni..
De valóban motorral szabadon értelmezem a sebességhatárokat..
Kocsival szigorúan 60-100-145.Volt hogy 1 hónap leforgása alatt 2 30 rugós csekket kaptam ez picit negatívan érintett.
Motorral átlagosan főúton 120-160 De mivel a többezer trafi országa vagyunk keveset hasítok 200.-al.Nem vagyok gazdag.
Kinn osztrákban szóltak hogy srácok tudjátok hogy volt 100-as tábla és kamera is kinn........megnyúltam mer ott konkéten legalább 150-el zúztam.
A horvát pályán azért a 800-adik Km után szabályosan fájt a 170-180-as vége.
Nya szóval szó mi szó nem tartom szigorúan a sebességhatárt de nem is élvezem az egyenes vonalú egyenletes max sebességet annyira mint te.
Remélem kielégítő volt.A többit max élőben de nem motoros talin.
T9 huszár
Te jobban tudod.