Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát hogy a Gülüvel te pl. mindig csak 70- 80- al mész ...
Akkor mikor hatodikbanötvennelatankonkézzel .Jó így?
Csak a nácikoknál vannak olyan pályaszakaszok ahol mehet ahogy a csövön kifér.van abban élvezet én mondom.(Nem Rosinantéval szoktam ilyet tenni)
Mit?
őőő gondolom igen, aki egy ekkora gépet vezet, az mindig 120- 130- al megy persze csak autópályán. Mesélj még..
Inkább csak Magyaroroszág területén sehol sem lehet 130-nál többel menni.
Csak forgalomtól elzárt versenypályán.







Hát már elgondolkodtam hogy lehet egy első szériás ZZR- 1400- at kellett volna vennem. Épp tegnap előtt verettem Solt előtt 210- el (ja nem szabad ám ezt kiírnom mert mindjárt egy két személy avval jön- no nem ebből a topicból hogy ezzel jamppizok), visszafelé meg 140- 200 közt. Szal mehetne jobban is
Sajna épp akkora pöcsköszörű mint az Er-5- mármint méretileg..
Az új ezres meg még ezektől is kisebb verjem bele a fa..mat a lilliputizálásba!
Természetes fény- vagy világítás?
Der Weg ist das Ziel.( A lényeg ua.)
Hát engem a mentő vitt el olyan hajszál karcoktól ami csak bizonyos fény állásban és csak pl neon vagy ledes munka lámpánál jött elő- úgyhogy szerintem vidd el fényezni!
Black Pearl Magic nem mystic.
+ rétegű technológia. De amúgy inkább csak napsütésben fog elő jönni ha nem találják el. De szvsz tuti lehet reprodukálni, bár vmi 3 rétegű metál kófity..
Néztem a sérüléseid, de ezt én inkább újra festetném. Hívd fel a Kawát- Illetve pl a régi Big Banget, és Beszélj Györgyfalvai Zolival. Ő lehet tud színkódot adni, esetleg festőt ajánlani?!
Illetve végy fel facen.
Natürlicht
Erre gondoltál?: das Ziel des Weges
Google fordító volt nem én.
Egyébként itt az oldalon is számtalan galéria és videó található amit 50-125-250-es motorral teljesítettek. És van közöttük jó néhány ami külföldi, sok száz, esetleg ezer km-es volt. Számukra biztos nagyobb élmény volt, mint egy speed motorral végig száguldani ugyan azt az utat, töredék idő alatt.
Enyém 04-es.Nem babusgattam soha.Látott már sok mindent. Szerintem a Kawasaki túlél egy atomháborút is.Nekem pölö most kell aksit vennem bele mert a szar gyári megdöglött.Az,hogy bő tíz évet bírt nem mentség.
Igazad van a nagy Z tényleg ezres. Nem gondoltam végig, inkább arra akartam utalni, hogy az ER-hez képest nagy a Z. Fisi nem tudom próbálta-e egyébként az ezrest, de valószínű a "kisebb" is bőven elég teljesítményt nyújt.
Pont ezért ódzkodom az újrafújástól. Meg ugye ott a többi elem....
Úgylátszik ragadós a leszarom feeling ,de igazad van. Ami eltűnik eltűnik, rosszabb nem lesz, a többi meg marad. Majd azt mondom egyedi fényezés
Kb egyformán gondolkodunk.Nekem mottóm:a cél az út.Tudom németül arcosabb lenne.
Ja és még annyit hogy megnéztem a Honda-Versys videót én is és pont leszarom hogy ki nyert, élveztem a tájat és az öreg Honda hangját...
Itt a pont!
Szeretem mikor az userek arról vitatkoznak,hogy a bicaj kg/Le aránya jó vagy rossz.Szegények meg addig nem jutnak el,hogy rajtuk esetleg van 30-40kg pölö hozzám képest.Az meg előny ugyi?
Ugye a nagy Z ezres?
Önts bele szörpöt és be vele. Nehogy felesleges legyen a kiadás.
Ezt a black pearl mistic nevű festést szerintem nem fogják megcsinálni.Vagy ha igen akkor nem emberi áron.Az enyém is durván karcos egy fos tanktáska miatt.Marad ilyen.Legalább ha megint felborulok nem fáj annyira.