Hát már elgondolkodtam hogy lehet egy első szériás ZZR- 1400- at kellett volna vennem. Épp tegnap előtt verettem Solt előtt 210- el (ja nem szabad ám ezt kiírnom mert mindjárt egy két személy avval jön- no nem ebből a topicból hogy ezzel jamppizok), visszafelé meg 140- 200 közt. Szal mehetne jobban is
Hát engem a mentő vitt el olyan hajszál karcoktól ami csak bizonyos fény állásban és csak pl neon vagy ledes munka lámpánál jött elő- úgyhogy szerintem vidd el fényezni!
Black Pearl Magic nem mystic.
+ rétegű technológia. De amúgy inkább csak napsütésben fog elő jönni ha nem találják el. De szvsz tuti lehet reprodukálni, bár vmi 3 rétegű metál kófity..
Néztem a sérüléseid, de ezt én inkább újra festetném. Hívd fel a Kawát- Illetve pl a régi Big Banget, és Beszélj Györgyfalvai Zolival. Ő lehet tud színkódot adni, esetleg festőt ajánlani?!
Illetve végy fel facen.
Erre gondoltál?: das Ziel des Weges
Google fordító volt nem én.
Egyébként itt az oldalon is számtalan galéria és videó található amit 50-125-250-es motorral teljesítettek. És van közöttük jó néhány ami külföldi, sok száz, esetleg ezer km-es volt. Számukra biztos nagyobb élmény volt, mint egy speed motorral végig száguldani ugyan azt az utat, töredék idő alatt.
Enyém 04-es.Nem babusgattam soha.Látott már sok mindent. Szerintem a Kawasaki túlél egy atomháborút is.Nekem pölö most kell aksit vennem bele mert a szar gyári megdöglött.Az,hogy bő tíz évet bírt nem mentség.
Igazad van a nagy Z tényleg ezres. Nem gondoltam végig, inkább arra akartam utalni, hogy az ER-hez képest nagy a Z. Fisi nem tudom próbálta-e egyébként az ezrest, de valószínű a "kisebb" is bőven elég teljesítményt nyújt.
Pont ezért ódzkodom az újrafújástól. Meg ugye ott a többi elem....
Úgylátszik ragadós a leszarom feeling ,de igazad van. Ami eltűnik eltűnik, rosszabb nem lesz, a többi meg marad. Majd azt mondom egyedi fényezés
Szeretem mikor az userek arról vitatkoznak,hogy a bicaj kg/Le aránya jó vagy rossz.Szegények meg addig nem jutnak el,hogy rajtuk esetleg van 30-40kg pölö hozzám képest.Az meg előny ugyi?
Ezt a black pearl mistic nevű festést szerintem nem fogják megcsinálni.Vagy ha igen akkor nem emberi áron.Az enyém is durván karcos egy fos tanktáska miatt.Marad ilyen.Legalább ha megint felborulok nem fáj annyira.
Csak forgalomtól elzárt versenypályán.
Az új ezres meg még ezektől is kisebb verjem bele a fa..mat a lilliputizálásba!
+ rétegű technológia. De amúgy inkább csak napsütésben fog elő jönni ha nem találják el. De szvsz tuti lehet reprodukálni, bár vmi 3 rétegű metál kófity..
Illetve végy fel facen.
Google fordító volt nem én.
Egyébként itt az oldalon is számtalan galéria és videó található amit 50-125-250-es motorral teljesítettek. És van közöttük jó néhány ami külföldi, sok száz, esetleg ezer km-es volt. Számukra biztos nagyobb élmény volt, mint egy speed motorral végig száguldani ugyan azt az utat, töredék idő alatt.
Úgylátszik ragadós a leszarom feeling ,de igazad van. Ami eltűnik eltűnik, rosszabb nem lesz, a többi meg marad. Majd azt mondom egyedi fényezés