Mindegy, tanulópénz megvolt. Csak nem bírtam ki és el is csesztem a másik foncsort, vagy eleve szar volt, de szép folton lepattogzott. Viszont van megoldás. A Chromedesignal leveleztem egyet és 5500 + postáért vadi új foncsort kap a törött lámpám (amin az üveg törött). A bontottról meg ügyesen levágtam az üveget és ragyogóvá varázsoltam. Így cakkumpúder 25500 FTt + postáért sikerült egy szinte új pilácsot szerválnom. Figyelembe véve, hogy 25.000 -ért kaptam volna bontóból "jó" állapotút így nem fáj annyira. Legalább "új". De hogy többet nem nyúlok fényszóróhoz az is tuti.
Ebben igazad van eryk, csak én megnméztem a srác többi vidijét, nem kíméli az öreg csirkepirclit!
Azt meg ne feledd el, hogy a CBX 100 köbbel, és kb. 23 lóval erősebb, hiába régebbi! A Versysen meg két személy ül!
De nem is ezen van a hangsúly, épp ezért írtam ezt, hanem, hogy itt is lehet látni, ennek ellenére hogy gyengébb a Versys, mégis milyen dinamikusan, és jól motorozható!
Ergo, nem a Honda fikázása volt a lényeg, hanem a kis Versys menettulajdonságainak kiemelése!
Így utólag tényleg félreérthető de nem arra gondoltam, rossz hasonlat volt, inkább azt szerettem volna érzékeltetni hogy nem a piálásról szólt a dolog mégis jó hangulat volt.
Végül is csak bő harminc év választja el őket. Futómű geometria, rugózás, önsúly...stb. stb.
Nyáron volt egy ilyen technika a csapatban, talán emlékszel rá.
Nem márka csaatát- vitát akarok indítani, de ahogy a 91 lovas xxxx 750- et szopatja, leköveti a gyereke a Versyssel- utassal!- no az nem semmi!
A táj sem! Meg ahogy mennek, az is nagyon faja!
Huh de titokzatosak vagytok.
Asszem a lámpapucolásról letettem. A próbadarabot gyakorlatilag lenulláztam. A vatta szöszöl és karcol, mint állat. A gyógyszertári alkohol teljesen lemattítja egy idő után, a denszesz meg konkrétan leoldja a foncsort. Túl kockázatos. Úgyhogy jó ez ahogy van. Vagy esetleg azon törpöltem, hogy a bontottról levágom az üveget és régi töröttet foncsoroztatom (merhogy az már úgysem jó semmire), aztán így gyakorlatilag 25 -ből van egy übertuti elsőlámpám. (A jobbakat is ennyiért vesztegetik a bontók).
Nem trükk hanem varázslat, vagy ha úgy tetszik beavatás. Minden ER-5-ös kezdő pilótával megcsináltatják, ez egyfajta extatikus kitágulás a makrokozmoszba, vagyis a fizikai világ mögött működő szellemi erők és lények megtapasztalásáról szól.
Az értelmét én se látom de biztosan jólesik a meleg kipufogógáz az elgémberedett kéznek, főleg hidegebb időben.
A krumplit meg az én motoromba akarták dugni, egy hasonló beszólás miatt mint a mostani.
Gyógyszertárban sem lesz olcsó. Tiszta/denaturált szeszt szerintem lehet kapni háztartási vagy festékboltban (szóval ilyen vegyszeres üzletben), de még szupermarketben is láttam (igaz Belgiumban, otthon nem tudom, mi az aktuális Tesco kínálat...). Ha abszolút alkoholt szeretnél, azt már tényleg csak patikában, de az meg ölég húzós lesz... De szerintem értelmetlen, a laborokban 70%-os etanolt használnak fertőtlenítésre, az is nyom nélkül felszárad.
Te egyáltalán emlékszel vmire az estéből?
Azt meg ne feledd el, hogy a CBX 100 köbbel, és kb. 23 lóval erősebb, hiába régebbi! A Versysen meg két személy ül!
De nem is ezen van a hangsúly, épp ezért írtam ezt, hanem, hogy itt is lehet látni, ennek ellenére hogy gyengébb a Versys, mégis milyen dinamikusan, és jól motorozható!
Ergo, nem a Honda fikázása volt a lényeg, hanem a kis Versys menettulajdonságainak kiemelése!
Nyáron volt egy ilyen technika a csapatban, talán emlékszel rá.
Ezt Nektek küldöm!
Nem márka csaatát- vitát akarok indítani, de ahogy a 91 lovas xxxx 750- et szopatja, leköveti a gyereke a Versyssel- utassal!- no az nem semmi!
A táj sem! Meg ahogy mennek, az is nagyon faja!
Ja és Kawa forever!
Ha ez megnyugtat, messze nem Te vagy az első és egyetlen, akinek a krumplis büntetés be lett ígérve.
De tényleg, most komolyan, mi ez a befogós módszer? Befogom kézzel a kipufogó végét, és ettől hallanom kell valamit, amitől nekem jó?
a jéger mellé!
Asszem a lámpapucolásról letettem. A próbadarabot gyakorlatilag lenulláztam. A vatta szöszöl és karcol, mint állat. A gyógyszertári alkohol teljesen lemattítja egy idő után, a denszesz meg konkrétan leoldja a foncsort. Túl kockázatos. Úgyhogy jó ez ahogy van. Vagy esetleg azon törpöltem, hogy a bontottról levágom az üveget és régi töröttet foncsoroztatom (merhogy az már úgysem jó semmire), aztán így gyakorlatilag 25 -ből van egy übertuti elsőlámpám. (A jobbakat is ennyiért vesztegetik a bontók).
Az értelmét én se látom de biztosan jólesik a meleg kipufogógáz az elgémberedett kéznek, főleg hidegebb időben.
A krumplit meg az én motoromba akarták dugni, egy hasonló beszólás miatt mint a mostani.