Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Majd keresek képet a Goldfrenrol az NG rol Jani nemsokára rak fel képet!
Motult is ajánlom az is jó. Fuchsot azért szeretem mert az a gyári olaja a Kawanak
Jah, meg korábban írtál telóolajokról. Megnéztem a fuchs-ot, amit ajánlottál valakinek és nincs is vele gond. Viszont ahol azt árulják nincs szimering. Megmondom őszintén a postaköltségen gondoltam, hogy spórolok és nem rendelnék két helyről emiatt, ezért érdekelne, hogy pl. Motul, Repsol, Castrol 10w villaolaj is frankó -e az ER5-be, vagy van amit kerüljek?
Köszönöm Fisi Egyenlőre nem tudom milyen tárcsákra bukok, mert első "nagymotorom" és első szezonom lesz az idei. Inkább most arra bukok, hogy műszakilag kifogástalan legyen a gép, úgyhogy maradok az "autentikus" cuccoknál és nem kísérletezek. Ez a goldfren féle történet tetszik, úgyhogy hiszek neked és ezt a szettet fogom megvenni. Amúgy ha már a tárcsák szóba kerültek csak kapkodom a fejem mennyiféle forma létezik. Ennek pl van jelentősége, vagy csak design? Úgyértem ha a felfogatás meg az átmérő stimmel, akkor gyakorlatilag mindegy milyen cikcakkos meg csipkézet tárcsát tesz fel valaki? (persze most leegyszerűsítve a dolgot és mellőzve, hogy mire használja a motort)
Esetleg ha a vastagabb tárcsákra buksz, akkor még HajduJan- nak NG tárcsa lett feltéve (spanyol) ami 5 mm vastag- és geci ronda kinézetű!
HA kell kép szólok neki azt tol fel róla
Itt a tárcsa- a betétből meg az S 3- at ajánlom!
Annak is ott a képe, ami a tiédhez való!
Megoldódott a cseréljem-ne cseréljem dolog a tárcsával. 3,5mm vastag, úgyhogy ez eldőlt....
Igen a közlekedési stílus is sokat számít. Pl. ki milyen arányban használja az első/hátsó/motorféket. Mondjuk én ha normálisan közlekedek, akkor pont nem ez a "piros lámpához is teli gázon érkezek" stílus jellemző rám.
Az sem utolsó szempont, amikor nem húzom a gázt az utolsó pillanatig hanem visszakapcsolok, és motorfékkel lassulok. A fékre szinte alig van szükség!
Ha nagyon bántja majd a szemed, úgyis megcsinálod. Mondjuk én nem néztem olyan tüzetesen apróra a nagy "Z"-t, de, hogy akkora hibája nincs az szinte biztos. Egyébként pont az ilyen hűvös (hideg) napok jók az ilyen csinosítgatásra. Mikor jó az idő meg menni kell ezerrel.
Éljen a Spuri!
Moci pöc-röff!
Nem, szerintem tuti műanyag mert pl ahol a vazhoz caatlakozik ott a csavaroknak fém hüvely van bele sajtolva. De nem szeretném ha fejbe vagnanak vele mert nagyon masszív amúgy...
köszönöm!
Hát szalon sosem lesz, ahhoz túl karcos meg rozsdás de ezek már túl sok, értelmetlen és drága javítást hozna magával. Talán ha egyszer úgy Lesz dolgom vele akkor azokat is megcsinálom majd..
Szerintem is fém lesz az, csak a festés miatt látszik műanyagnak.
Ja, jól van! Még tényleg nem tértem magamhoz eléggé...
A porfestésnek van olyan műanyagos hatása, nem?
Az én tapasztalatom szerint is a tisztítás nagyon fontos. A csúszócsap különösen!

A Ninjánál most 24e-res szervíznél cseréltettem a hátsó tárcsát, mert már bőven a kopáshatár alatt volt. Nem esett jól, nem tervezett költség volt... A szerelő csak nézett, mit csináltam ezzel, hogy ekkora válla van. Ami az érdekes, hogy amikor Pestre vittem azt hiszem a 6000-es szervízre, már akkor szóltak, hogy furán barázdás a hátsó tárcsa, és pici válla van, aztán meglátták mennyi km van benne, aztán úgy hagyták, mert nem létezik, hogy ilyen hamar elkopik. Biztos felraktam valami használt tárcsát vagy nem tudom, mit hittek...
A slussz poén, hogy az első tárcsa, ami gyárilag még vékonyabb is, az meg most sem barázdás, és szinte nem is mérhető még kopás rajta... Pedig az első fék elvileg jobban is van terhelve. Egy pár betétet már azzal is elkoptattam.

Szóval nem hiszem, hogy ekkora anyagminőségbeli különbségek lennének első és hátsó tárcsa közt, így az én tippem is az, hogy anno még rögtön az elején beakadt pár apró kavics, aztán hamar leszedte a kopóréteget, és/vagy elkoszolódott a csúszócsap... Ráadásul nekem osztott betétem van, középen van egy mély árok rajta, amibe szépen be tudnak szorulni kisebb kavicsok. Csak hát akkor még kezdőként nem mertem szétszedni, úgy voltam vele, a fékhez nem szabad nyúlni otthon.

Tanulság, hogy a fék rendszeres ellenőrzése és tisztítása alapvető, ha nem akarunk korai tárcsacserét és egyéb kellemetlen meglepetéseket!
Azért mert Te maximalista vagy.
Mikor nyáron megláttam az akkor még -ezek szerint- "félkész" motorod, már-már szalon állapotúnak tűnt. Szóval nem volt okod akkor sem szégyenkezni, azóta meg csak szebb lett.
Az Ernőn is olyan van, ezen vmi buzi erős meg nem is könnyű műanyag, ha csak nem műanyaggal bevont fém?
Aszittem fasza fém................suzukin azvót.
JA- és persze ebből a léből lófasz nem látszik szinte a motoron...
Rücskös műanyagot? Na nem. Meg kapaszkodót festetni? Amikor folyton az utas taperolja? Semmi értelme. Így is sokkal olcsóbb lett mint terveztem, mert újat akartam először, csak szerencsére beesett ez a lehetőség.
Nem lett volna olcsóbb festetni?
Buék Mikikém!
Látom, még nem józanodtál ki- vagy euróban számolsz- szóval a 6 számjegy az 100 000 azaz százezer Ft...
Konrkétan 5 el számolj kb ebből. De hamarosan elkészül!
Épp nemrég cseréltem ki a hátsó kapaszkodót mert még horzsolttal vettem. Az újért 24 ezret akartak kérni- de szerencsére az aprón itt , egy srác bontott egy S- t így 7 ezerért+ 2500 utánvét meglett az egy pár tökéletes minőségű- és persze ez is gyári..