Barázdák előfordulnak mert nem zárt a rendszer, a mértékét így képről nehéz megállapítani, a kopáshatár 4,5mm az alá ne menjen a tárcsavastagság. Ha nincs nagy válla a tárcsának akkor elvileg nincs gond, de az a legjobb ha megméred egy mikrométerrel több ponton is a kopófelületet.
Sziasztok! Boldog Új Évet!
Délelőtt gondoltam egy merészet és kivettem az első telókat, hogy majd otthon a jó meleg műhelyben kicserélem a szimmeringeket, meg az olajat. Így alkalmam nyílt megskubizni a fékbetéteket és ránézésre nem igazán tetszik sem a betét vastagsága, sem a felülete. Sajna a vastagságát most nem tudom megmérni ( a cserehatár 1 mm), tuti cserélem, úgyhogy ez mindegy. Viszont csöppet aggódom, hogy a tárcsán is "nyomot" hagyott. Esetleg a képek alapján mondhatnátok valami okosat. Tapintásra és ránézésre is barázdásnak tűnik, nem tudom ez mennyire normális.
Mégegyszer BÚÉK!
Szia!
Nekem is volt hasonló gondom, kosz került a benzincsap membránja alá. Nézd meg az olajszintet, mert nekem telefolyt benzinnel a forgattyúsház is.
Nem olyan orrnehéz, nagyon könnyen, egyedül spaniztam. Egy picit pontosabban 1 cm-el lehetne magasabb az emelő, de megoldottam, tetten alá betonip lapot. Így könnyen tudom az elejét is szerelni, ha le van húzatva a hátulja.
Még egyszer B.U.É.K !
Most ősszel, leállás után nemsokkal észrevettem hogy, ereszt a jobb első telóm. Kiszedtem, és januárban viszem el szerelőhöz szimeringeztetni. Remélem hogy, csak annyi baja lesz.
Most január elején viszem neki, csak már kiszedtem. Úgy beszéltük meg vele, hogy nem kell ebbe progresszív rugó. Jól irányítható, jól viselkedik a kanyarokban, nem kell, felesleges.
Köszi. István megírta a leg valószínűbb választ. Olajszint a régi!? Még esetleg arra saccolok, lehet vizes volt a benya aztán alá fagyott valami jég darab a tűszelephez. Van a benzinben spuri?
No, milyen jó lett!
Tudtam, meg te is hogy Laca jól megcsinálja! Az alap már nekem megvolt, ezt már csak át kellett ültetni a Versys méreteire! :)
Azért ahogy nézem a kis Versys nem olyan orrnehéz ebből a szempontból, mint a Zé!
Vagy neked is kellett segítséget kérni, míg le spaniztad a hátulját?
Sajnos igazad van!
De azért boldog új évet mindenkinek!
A barmok már petárdáznak.
És éljen az EKÁER rendszer január 1-jei indulása, holnap még ez miatt gályázhatok a számítógépekkel.
(Elektronikus Közúti Árufuvarozási Ellenőrző Rendszer)
Egy problémával fordulnék hozzátok!2-3 hónapja leraktam a motort és havonta 1x el szoktam indítani,mert azt mondták többen is,hogy azt kell.Szabadban áll ponyva alatt benzincsap ON állásban.Ma elindítottam(kicsit nehezen indult).Szivató teljesen felhúzva,és kis gázadás mellet de elindult.5-10 percig ment alapjáraton.Este azt látom,hogy minden csupa benzin alatta.Főleg a légszűrőből csöpögött elég rendesen.Így este már nem sokat foglalkoztam vele,hanem leszívtam a benzint amennyit tudtam,és alátettem egy edényt.Meg tudnátok mondani,mitől folyik ennyire vagy mit rontottam el?
Én is BÚÉK mindenkinek! Csak pozitívan! Nekem is jól végződik/kezdődik az év, egy ínszalagszakadás miatt még két hónapig kéz a sínben és nem dolgozhatok... Meg nem is motorozhatok. Legalábbis az orvos szerint, de szerintem mindkettőt megvétózom.
Jó évet kívánok a bandának.Kívánnék boldogat is.De kevés embernek fog összejönni.Pár éve úgy koccintunk az új évre,hogy ne legyen rosszabb.
De mindíg ...
BUÉK mindenkinek!