Inkább olajos tapintású, a folt is ott van már szerintem régóta, a bezin előbb utóbb elpárolgott volna. Bevallom nem vagyok egy motor guru, könnyen lehet, hogy mellélőttem és ez tényleg egy túlfolyó cső. Azt hiszem előkapom a service manuált.
Én otthagytam nála a gyári dobot , ha gondolod! Csak vicc volt, hidd el hogy nem gondolsz többet a gyári dob hangjára ha felrakod a Handó-t! Egy kirándulást megér a dolog bár tényleg nem nagy mutatvány, nekem felrakta 20 perc alatt és beszélgettünk még 2 órát. Rám is sötétedett mire elindultam haza
Karbi szinkron, és ha nagyon durrog akkor az alapjárati keverék csavart 1/4 vagy fél fordulattal dúsabbra kell venni!
De menj vele legalább 1000 km-t, és nézd meg a gyertya képet!
Hali!
Ha gyári manias vagy akkor csináltasd meg úgy, ahogy nekem volt! Peti majd tudja hogy volt, hivatkozz rám
Akkor kérheted a gyári dobot is platnisra és cserélgetheted vizsgára. Bár nekem soha nem volt gondom vizsgán és az esetek 99%- ban db killerrel használtam. Ausztria csucskeben Magyar felől sem volt gond vele. Mondjuk tényleg jó hangja volt db killerrel is
Zé
Imádom, már egyre jobb, jöhet egy Z 1000 SX!
Csak vicc volt.
Fogyi 5-6 liter közt ez alá fölé nem tudtam menni vele, bármennyire hajtottam, spóroltam vele!
Kezdünk össze szokni, ebben az idei bő 9 ezer km is besegitett!
Meg már talán jó lesz az a fos Láncolajzó is!
Hát nem érzem magamban a késztetést. Ahogy ismerem magam még rossz helyen vágnám el a kipuf csövet... Na meg persze karbi szinkron is kell gondolom. Szerintem ezt szakira bízom.
Azt hiszem a fórumtársak közül én vettem előszőr "Michelin Pilot Street radial" gumit tavaly májusban.
A gyárihoz képest sokkal jobban tapad és sokkal jobban dönthető.
Én tavasszal raktam fel a Handó dobot.
Különösebb buherálást nem igényel ha van egy kisflexed meg egy fűrészlapod kb 30 perc.
Ja és soha többet nem gondolsz a gyári kipura.
Postával együtt volt 41.000 ft.
Pont most fűztem az Édesemet. Ebből kirándulás lesz.
Gondolom telefonon megbeszéljük Handó mesterrel, aztán a felszerelésre kell csak menni.
A gyári dobot érdemes hegeszteni, vagy kuka? Meg mondom őszintén hogy én olyan "gyári mániás" típus vagyok, ezért még a bontott kipura is gondoltam.
A gumicsere még rám is vár. Én is egy túlkoros gumival közlekedtem idén. A Michelin gumira fogok majd rácsapni.
Akkor ez személyes ügyintézés Mátraszelén?
Nekem ez kell tavasszal, nem akarom égetni magam repedt kipuval, na meg a rezgéstől a végén még teljesen szétválik.
Szerintem erosen felejtsd el azt a gumit. Mi baj a Michelinnel? Most van rá 15 ezred tavaszig gyűjtsd össze hozzá a maradék összeget és kezdj új gumival!
Megoszlanak a vélemények. Valahol valami gumis cikkben tán azt olvastam, 8 év az elfogadható idő, ha tényleg szakszerűen volt tárolva. Utána azért csak elöregszik. Van ahol 5 évet írnak, van olyan ország, ahol törvényi előírás, hogy 3 évnél idősebb gumit nem lehet árulni/feltenni (mondjuk ez lehet csak használt gumira érvényes, már nem emlékszem). Én azért megnézném, ha nincs kirepedezve, jó minőségű, nincs egyéb baja, és fél-egy év alatt úgyis lekoptatom akkor megvenném.
Ha viszont nem sokat mész, nem kopik, és egy gumi 3-5 évig is fent van, akkor azért már necces szerintem. Pont a végén, amikor már kopott, lesz egy 12-14 éves öreg, repedezett gumid, ami már a nyomást sem tartja úgy; kész életveszély.
Képet tudsz felrakni a hibarol?
Szerintem jobban jársz ha HANDO rakja fel neked, de jó páran postán megrendeltek és otthon felraktak. Keress vissza milyen kivitelek vannak. Ha az egyszerű elég akkor postán is megoldható. Ha nem akkor inkább menj el hozzá
Nagy nehezen sikerült leállnom télire néhány hete, persze nem én nem bírtam leállni a motorozással, hanem helyet találni nem volt egyszerű a motornak. Ma ránéztem kicsit a gépre és gyanús olajos foltot láttam alatta. Ha jól láttam akkor a kartercsőből jöhetett ki, az egyik cső vége olajtrutymós is volt. Ez mi a túró lehet? A motor leállítás után hogy tud kifolyni 2 tenyérnyi helyre olaj?
Kicsit jobb hír hogy tavasszal fel pakoltatnék egy Handó dobot, mert hogy a gyári dob a cső és a dob hegesztésénél elrepedt. A Handóztatás amúgy hogy műkszik? Mesternél megrendelem aztán jön postán és én megyek felszereltetni vagy el kell mindenképpen menni a mesterhez?
Nem lehet hogy ez benzin? Milyen a tapiintása?
De menj vele legalább 1000 km-t, és nézd meg a gyertya képet!
De amúgy tényleg egy top guma!
Ha gyári manias vagy akkor csináltasd meg úgy, ahogy nekem volt! Peti majd tudja hogy volt, hivatkozz rám
Akkor kérheted a gyári dobot is platnisra és cserélgetheted vizsgára. Bár nekem soha nem volt gondom vizsgán és az esetek 99%- ban db killerrel használtam. Ausztria csucskeben Magyar felől sem volt gond vele. Mondjuk tényleg jó hangja volt db killerrel is
Zé
Imádom, már egyre jobb, jöhet egy Z 1000 SX!
Csak vicc volt.
Fogyi 5-6 liter közt ez alá fölé nem tudtam menni vele, bármennyire hajtottam, spóroltam vele!
Kezdünk össze szokni, ebben az idei bő 9 ezer km is besegitett!
Meg már talán jó lesz az a fos Láncolajzó is!
A gyárihoz képest sokkal jobban tapad és sokkal jobban dönthető.
Különösebb buherálást nem igényel ha van egy kisflexed meg egy fűrészlapod kb 30 perc.
Ja és soha többet nem gondolsz a gyári kipura.
Postával együtt volt 41.000 ft.
Gondolom telefonon megbeszéljük Handó mesterrel, aztán a felszerelésre kell csak menni.
A gyári dobot érdemes hegeszteni, vagy kuka? Meg mondom őszintén hogy én olyan "gyári mániás" típus vagyok, ezért még a bontott kipura is gondoltam.
A gumicsere még rám is vár. Én is egy túlkoros gumival közlekedtem idén. A Michelin gumira fogok majd rácsapni.
Z ügynök hogy muzsikált eddig?
Nekem ez kell tavasszal, nem akarom égetni magam repedt kipuval, na meg a rezgéstől a végén még teljesen szétválik.
A dobnál meg igazából nem gondoltam semmi extrára, gyári kinézetű legyen és persze egy kis hangja
Ha viszont nem sokat mész, nem kopik, és egy gumi 3-5 évig is fent van, akkor azért már necces szerintem. Pont a végén, amikor már kopott, lesz egy 12-14 éves öreg, repedezett gumid, ami már a nyomást sem tartja úgy; kész életveszély.
Szerintem jobban jársz ha HANDO rakja fel neked, de jó páran postán megrendeltek és otthon felraktak. Keress vissza milyen kivitelek vannak. Ha az egyszerű elég akkor postán is megoldható. Ha nem akkor inkább menj el hozzá
Nagy nehezen sikerült leállnom télire néhány hete, persze nem én nem bírtam leállni a motorozással, hanem helyet találni nem volt egyszerű a motornak. Ma ránéztem kicsit a gépre és gyanús olajos foltot láttam alatta. Ha jól láttam akkor a kartercsőből jöhetett ki, az egyik cső vége olajtrutymós is volt. Ez mi a túró lehet? A motor leállítás után hogy tud kifolyni 2 tenyérnyi helyre olaj?
Kicsit jobb hír hogy tavasszal fel pakoltatnék egy Handó dobot, mert hogy a gyári dob a cső és a dob hegesztésénél elrepedt. A Handóztatás amúgy hogy műkszik? Mesternél megrendelem aztán jön postán és én megyek felszereltetni vagy el kell mindenképpen menni a mesterhez?
Nem néztem a t9 javaslatot..