Hát hogy csúnya! Bár tudjuk, a túra motorozás nem szépségverseny- illetve nem a szépségről szól, de nálam ez is úgy játszana mint az Ernőnél- túra vége- zsumesz le a motorról..
Mi a bajod vele? Az egy Monorack 3-as, olyan van nekem is csak Suzukihoz való. Teljesen jó, sőt tökéletesen illeszthető hozzá oldalkonzol is. Az egyik erdélyi túra előtt külön-külön megértem a három doboz súlyát, a középdoboz 11kg volt az oldalsók 9 és 10kg-ot nyomtak, ez akárhogy is számolom 30kg! Ez mind a Givi "alvázát" terhelte, mégse történt semmilyen alakváltozás. Ha nekem középkonzol kellene azonnal lecsapnék rá 16ezerért.
Ha felmesz az oldalamra akkor a régi széria csomagtartó keret felszerelését felraktam nem bélyeg méretben.
Amúgy ha kell jó szakember akkor tudok adni majd elérhetőséget
Milyen hátsó doboztartót és dobozt érdemes hátra rakni az ER-5-re? (2001-es)
Ezt a givi 440F-et találtam, és hát elég pofátlan áron adják azt a pár fémdarabot, ráadásul a hátsó lefogatást ami ott az utas fogódzkodónál csinál valamit nem tudom átlátni, mondjuk ennek főleg az az oka, hogy a felszerelési útmutatókból csak bélyegméretűt találok a neten...
Igen jelent. Hideg a motor, kicsit tovább kell tartott gázzal alapjarat felett tartani. Illetve az először kissé maradhat a szivató is tovább mondjuk egy percet. Tartott gázt direkt írom, ugyanis a sok szivató felhigitja hosszú távon a motor olajat. Lődd be kézzel kb. 1500 környékére hagyd úgy 2-3 percig közben aprókat raprobalva a gáz karra majd látod hogy veszi a gázt. Télen nyűgös ribanc az Ernő, de mint egy jó ribanc ennek is megtalálható a G - pontja kellő gyakorlattal!
Ma beindítottam az er-5-t picit, hogy "ne ragadjon le" a télen, és azt vettem észre hogy ha nagyon enyhén gázt adok üresjáratban (900-1000 fordulatról 1300-ra kb), akkor néha egy kattanást hallani és akkor visszaesik a fordulatszám alapjáratra (tudom az a 900-1000 kevés, de majd tavasszal beállítom), anélkül hogy megmozdítanám a gázkart. Nagyobb gáznál nincs ilyen.
Ez normális, vagy jelenthet valamit?
Nem egészen!
Ugyanis a srác adja hozzá a felfogató lemezt és az összekötő gumi harangot is!
Aminek pl darabja a Kawanal kb. 2000-2500 Ft. No meg egy új index sem 4 ezer ft alapból. Ettől függetlenül nem olcsó, ez tény!
Itt vannak Kawa indexek. Igaz nem az a gyönyörű ER5 index, de a felfogatása olyan. Ha nem zavar, hogy nem rávaló, de legalább olcsó. http://olx.hu/hirdetes/kawasak...
Köszönöm szépen! Nektek is, Fisi, Zimi! Fisi, ej de szép... az a 636-os...
Bocs a késői válaszért, hétvégén ritkán szoktam gép elé kerülni. Elég az, hogy hétköznap folyton ott vagyok. :)
A dátumokkal amúgy én is hadilábon állok, sosem tudom fejben tartani az ünnepeket... Ha már a feleségem név/születésnapja eszembe jut, az már nagy szó. Valahogy nem mennek a fejembe ezek az adatok, én is még a sajátomat is elfelejtem. ;)
Nekem szimpatikus a fickó, főleg a türelme, régebben voltak nehéz esetek akiket csoda hogy nem küldött el azonnal melegebb éghajlatra. Ért is ahhoz amit csinál, érződik az írásaiból.
Legtöbbször a sajátomat is elfelejtem, most viszont itt van előttem a naptárban Boldog névnapot Smice!
Mint K. István is írta, próbálj meg egy polírt, sajna evvel a fény is el fog menni a gyári félfényestől a fényes felé, tehát lehet kijön belőle, de nme lesz lehet annyira lelkesítő a tükörfényes blokk...
Amúgy gépi paszta kellen ide kézzel felvíve, de az meg drága. A Turtle Wax nagyon jó cucc, de nem igazán erre való. Van belőle erősebb csiszoló hatású is, talán azt próbáld meg.
De szerintem a fényezéshez fogsz kilyukadni a végén...
Alulról felfelé :
Heidenau K-63-64
Bridgestone BT 45
Michelin Pilot Street rádiót.
Ha csúszkálni akarsz :
Gyári Dunlop Arrowmax
Erre még kis mértékben jó a Continental is.
Ha szopni occoert akkor megveheted a Savanyú-t, ami még egy Etz - n is le kopik 4 ezer km alatt.
A döntés rajtad áll!