A külső nem is zavarna annyira, egy polírozást kapna maximum, a többi dologgal számoltam, mondjuk féktárcsa csere 15e km-nél elég csúnya volna, nyilván akkor úgy alkudnám le, vagy el se hoznám.
Egyébként a 250-eseknek eléggé elnyűhetetlen a blokkjuk, szóval ha rendben van a gép (lánc,lánckerekek, féktárcsa, betétek,stb) akkor nem várhatóak magas költségek, ha a külsővel meg tudsz barátkozni. Azzal azért érdemes számolni, hogy mondjuk egy láncszett 25körül van alsó hangon, fékbetétek 4-6ezer, tárcsa hátra pl 21, egy szett gumi 50-80ezer, ilyen idős banki visszavettnél már az első teleszkóp olaj/szimmering cseréjével is lehet számolni, nagy valószínűséggel még nem volt neki és persze a kötelező motorolaj/szűrő cserét is el kell majd végezni. Nézd meg alaposan a tankot, ki tudja, hogy tárolták/tárolják, a rozsdás tank elég komoly fejtörést tud okozni.
Igen azt a visszavett motort nézegettem, itt van nem messze a telephely, egyszer voltam megnézni, nem annyira vészes, de sokat kérnek érte, majd próbálok alkudni, ha nem találok mást.
Arra gondolsz ami fent van Hahu-n 340ért? Ha jól látom banki visszavett és írja is, hogy idomok karcosak, kérdés mennyire, voltak-e javítva, miért hiányzik a matrica a farokidomról, a tankon is ha jól tudom 2005-ben csak fehér felirat volt. Tükrök, kipufogó nem gyára, a bal első lábtartó is töröttnek néz ki. Ennél mindenképp ellenőrizd az ütközőket a kormánynyakon, ellenőrizd az egyenesfutást, stb. A gyári gumi van rajta ha jól látom, azt érdemes belekalkulálni az árba, hogy jobb lecserélni. Ha nem erről van szó, akkor igazából nincs nagyon típushiba, a benzincsap szokta magát megadni. Nekem legalábbis mindkettő 250-esemen megadta magát, ezen kívül nagyon nem szokott velük gond lenni.
Motorvásárlás előtt állok és az esélyesek közé jött a Hyosung GT 250, 15000km-el 2005-ös évjáratú. Érdemes lenne megvenni, mik a típushibák mire kell odafigyelni vásárlás előtt?
ha hozzám irányul a kérdés dob iránt, akkor nem..:) ne haragudj, de ha nem kapok érte egy jó "kis " sm-et akkor marad nekem ő....így legalább szép hangja van..:)
Én csak a két gyári furatot, tágítottam meg, az egyik csavart cseréltem lapos fejűre, átraktam a csatlakozót, és beraktam a gyári helyére.
kb. 1 óra volt a csavar keresgéléssel és a tökölésekkel együtt.
Én is olvastam a fémlapos dolgot, de nem foglalkoztam vele.
húú srácok..nem tudom, hogy sikerült cserélni a fesszabot....többen ajánlották itt, hogy kelle.hu-n rendeljek.... megtörtént..első dolog..csúsztak 2 napot..:) 2. alig fért be a gyári helyére..... 3. a leírás szerint jobban hül, ha teli fémlapon van felfogatva..... na míg ennek legyártottunk egy házi tartót......:D:D ráadásul a felfogatási lyukak se passzoltak...:) de laza 1 hét után kész..:D
Ezt pedig Bogen:
"A tank leszereléséhez, az első ülés alatti csavart kell kivenned, ami a tankot fogja... nincs is több csavar benne, csak ez az egy. Elöl két gumibakon ül. Erre a visszatevéskor kell nagyon figyelned, mert könnyű mellétenni és akkor elveszíted a gumit. Ha kicsavartad enyhén felemeled a tankot, alányúlsz és kihúzod a benzincsövet, amit a csatin lévő két kék gomb benyomásával lehet, és ki kell húznod azt a két elektromos csatlakozót is amit lógni látsz ott. Ettől hátrafelé a tank lehúzható a bakról. A hátsó gyertyához már hozzáférsz. Az első gyertyához meg a hűtő alsó csavarját kell kivenned, és előrebillenteni a hűtőt. Ekkor az elsőhöz is hozzáférsz. A gyertya típusa a könyvében le van írva. Légszűrőt meg fogalmam sincs honnan vegyél. Én nem fogok venni, mert mosható. De az importőrnél, és a vaterán is láttam már, hogy kapható."
http://www.kepesmotor.hu/hyosu...