Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vagy beindul vagy nem.
99%, hogy beindul.
Baja nem lehet.
Ha beindul, akkor pedig menni is lehet vele.
Én úgy tudom, hogy az ülés alatt, oldalt vannak a vezérlő elektronika dolgai.
Az egyik cső nagyon gatya (nem az csepegett) így az tuti csere. Mondjuk inkább csak valami tulfojo lesz az szerintem úgy hogy nincs nagy jelentossege, de most hogy megláttam már piszkalja a lelkiismeretem. Ha lesz egy kis kedvem (a többi jármű elég sok feladatot ad) akkor lekapom a tankot és atnezek minden csovezest meg csatlakozast. Szeretném sokáig ilyen jó állapotban megőrizni meg ha csak ritkán is megyek vele
Ha nem csepeg, ne cseréld még ki!
Lehet, hogy csak ki volt valami száradva, ahogy írtad.
Az a 4 évente csere szerintem biztonsági okokból van előírva, nehogy tüzet fogjon a gép.

Az enyém hét éves lesz 3 hét múlva, nem csepeg sehol.
Van egy pár járművem, de ilyen egyiknél sem volt.

Mindegy, mert nem egy nagy dolog, de azért meglepett mivel eddig csak jó tapasztalataim voltak a hyo-val.
nem probálkozok inkább nem akarom hogy valami baja legyen.
heló mindenki!:)
megoldódott a fojtás problémám( 25 kw)
csak azért írom, ha valakinek lenne ilyen féle baj.
a tolattyús kocsin volt 2 - 2 lyuk. beragasztottam ezeket, valamint 127 es fúvókák voltak benne . ezek helyett kapott 2 db 150 es fúvókát.:)
a kiput meg lecseréltem egy teljesen nyitottra.:) érzésre meg van az erő...;):D
Nem biztos, de valószínű.
Próbáld ki!

Nekem Naked van.
na látod egy jó témát vetettél fel.Így műszerfal nélkül is lehetne használni?Csak azért kérdezem mert az előző motorom (piaggio X9) az olyan volt hogy a műszerfalon keresztül ment minden így be se lehetett indítani.
Köszönjük!

Megyen az óra nélkül is, idom sem kell rá, csak lámpája legyen!
A csöveket 4 évente cserélni kellene. Könyvében is benne van. Benzin, és az idő vas foga idővel megeszi.
Sziasztok.

Korábban nem tapasztalt dolog lépett fel tegnap a gt650-emben. Nagyjából 4 hónapja nem volt indítva a motor, sajnos így jött ki a lépés. Aztán tegnap átmozgattam minden járművet így a hyot is. Pöccre indult, igaz előtte az akkut azért töltöttem. Ráadásul a kipu dugót is benne felejtettem, azt átlőtte a szomszédba. Szóval hagytam kicsit pöfögni. Egy pár perc után kezdtem benzin szagot érezni. Elég erősen csöpögött belőle. Hogy honnan az nem derült ki mert sötét volt. Leállítottam, akkor abbahagyta. Vissza toltam a garázsba és átnéztem amennyire tudtam bontás nélkül. Átmozgattam a benzinnel kapcsolatos csöveket. Újra beindítottam és nem csöpög. Menetem vele egy kört és nem csöpög.

Elképzelhető, hogy annyira kiszáradt valami tömítés hogy mikor újra benzint kapott (EFI) akkor egy darabig átengedett?

Egyébként tavasszal pár vezetéket le fogok cserélni rajta, mert az öregedés jeleit mutatják. Ez azért fura mert a motor 5 éves és mindig garázsban áll valamint 15000 km van benne.
szóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóval
a lényeg az hogy miután megvettem a gépet (GT650r) elkezdett szenvedni a töltésem.azt mondták/mondtátok hogy generátor vagy fesszabályzó.Kiderült hogy generátor.Megtekercseltettem, és kiderült hogy fesszabályzó is lesz, vagy az új generátor nyírta ki.Vettem rá univerzális fesszabályzót.Ezután csinált egy kis viccet a motor hogy a kb 12000 km helyett lett benne 130 E és ezt kellett orvosolni.Gondolom az elektronikája megbolondult.Van is egy emberke de öt nem tudtam elérni egy ideig de aztán már igen. úgyhogy megoldódott az a probléma hogy nem értem el. A másik probléma még folyamatban van.ennyi a történet de már remélem hogy kész lesz mostanság mert olyan jó idő van hogy fáj a szívem hogy nem tudok egyet kerülni.úgyhogy most egyenlőre várok.
Nekem ugye nem mért az óra,kaptam egyet.Hibakeresés közben véletlenül megkínáltuk kilenc volttal,nem tetszett neki.Nagy volt az öröm mert csak próbára kaptam,de ekkor már tudtuk a hiba okát, amit ugye nem árulhatok el (vezeték ) Az emberke meg már meg volt,kicserélt benne valamit ami kiengedte a füstöt,szerencsére megkaptam ajándékba.Most ezzel üzemel,a saját meg néha lefagy,azzal egyenlőre nem bírnak.
Ezt már nem.
Írni akartam, hogy úgy látszik, nem értem a magyar nyelvet, de kitöröltem.
Illetve nem küldtem el, hanem kiléptem.
Ezt már nem tudjuk meg!
Azaz abban az esetben lehetséges,ha elérjük az "emberkét" mi is és talán elmeséli miért keresték lázasan,mi volt a hibajelenség és tapasztalatot is gyűjthetünk.
nem az emberkét nem tudtam elérni és az volt a gond.se elértem ugy hogy megoldódott a probléma.:-)
Magától megjavult?
az a hiba még nem tom mi miatt volt de gondolom hogy lett csinálva a fesszabályzó meg a generátor és lehet hogy ezt nem bírta.de a probléma amit mondtam az az volt hogy a szerelőt nem sikerült elérnek de az mególodott.:-)
Erre emlékszem.
Úgy értem, hogy mi volt a hiba oka, ami már megoldódott?
Mi okozta a hibát?
már írtam régebben hogy meg bolondult a kiló méter óra. és még mindig az de már megoldódott.
És mi volt vele?
azt hiszem tudom mire gondolsz.:-))))) amúgy már megoldódott de azért köszi.
Érdeklődj a használt autó kereskedésekben!
üdv mindenkinek.Nem tud véletlenül valaki Debrecen környékén kiló méter órához értő elektromos szakit?
cseréld ki az O gyűrűt :)