2005 Gt650r-t vettem. Mechanikusan tuti minden jó benne, mert szét lett húzva, egy-két váltófogaskerék ki lett cserélve, szóval belül minden ok. Azonban - és itt jön a feketeleves - olyat csinál, hogy menet közben lelő az elektronika. Kiteszem üresbe, újraindítok - megy. Teljesen rabszódikusan csinálja, de mintha pár km után mi sem történt volna. Ha tudnátok segíteni, megköszönném. (a lábtámasz kontaktját megpucoltam)
Attól függ, mit hol veszel :)
Elvileg kettő kell bele, egy 32005, és egy 320/28 -as kúpgörgős. (nem szedtem még ki, Santitomtól van az infó, Ő cserélt)
Szóval én csak vettem ha kellene. innen: http://www.autoscsapagy.hu/
én Koyot vettem, most az egyik 2390- a másik 2900- elhozattam, így a szállítás nem került semmibe.
3,2 liter kell.
Szűrőt a legközelebbi autósboltban tudsz venni, vagy rákereshetsz a neten; HIFLO FILTRO HF681.
Fékbetét, szerintem a legjobb a Lucas MCB525.
Méray motornál a legolcsóbb, de ugyanúgy megveheted autós boltban, ha tudnak rendelni.
Lehet, hogy csak egy kis karbantartás kell neki egyébként.
pl. szilikonzsír az úszónyereg csapjaira(Nem a betétet rögzítőkre!).
köszi a jó kívánságot:) eddig minden motoromba ezt raktam. nem tudtam, hogy a v2nek van e valami extra "igénye" és hány liter is kell? meg szűrőt tudok rendelni?
Na meg annyi hogy nem a legolcsóbb sőt mondhatni drága(12-15000Ft/ 4 L)(4000-km-enként csere)
Valaki a Repsol-ra esküszik valaki a Castrol-ra, de lényegében mindegy milyen márka, mindegyiknek tudnia kell a szabványt és nem lehet baja a motorodnak.
A fék meg.. Mennyire akarsz belenyúlni? Egy jó betét már haladás (pl nekema Ferodo FDB 312P bejött, de a többieknek tudnak még mondani tippeket, pláne Karesz) vagy komplett féknyereg csere...
Nekem azt mondták annó, más az elektronika is! Ajánlgatták nekem is, ha gondolom, lehet 25kW-os. De kérdezz utána, ha gondolod. DE ugye tudod, hogy ezzel adót csalsz?
na hát. ma megvettem egy hyo gt 650 r-t.:) 150 km volt a hazaút. tetszik. rezeg az idom az biztos. féken lenne mit javítani, de nem rossz. forgalmiban és valójában is lefojtott.(25kw) ha esetleg valaki tudj milyen fojtása van és, hogy távolítható el jelezhetne.
továbbá lecserélném az olajat. mit javasoltok? köszönöm. üdv:Kolee
Szia, én rengeteget olvastam ez után a típus után, vettem is mostanában egyet, ha rám hallgatsz nem veszel ezüst vázasat, ajánlom a bratyódnak hogy inkább még gyűjtögessen kicsit és vegyen egy fekete vázast, azokon már kijavították a henger-szelep-fék problémákat.
Ha már most ennyire parázol tőle, ne vedd meg!
Mellesleg... Ugye nem te is valami elképesztően olcsót néztél ki, aztán majd megy a nyafogás, hogy baj van vele?
A hengerfejgond legbiztosabb megoldása pedig a 2005 utáni, fekete vázas motor. A fojtás pedig tuti nem előny ebből a szempontból! A hajkurászást bírta, csak a tötymörgést nem!
Menyi km van benne ?
9-12000 km körül a szelep törések előjöttek általában.
Ebből a szempontból szerintem nem előny a fojtás .
Alváz és motorszám alapján talán meg tudja mondani az importőr, hogy volt-e cserélve hengerfej.
és ha 2005-ös modell és a srác nak nem volt hengerfej csere, de nemtudja, hogy az előző tulaj cserélte e?! tegyük fel h nem volt cserélve . az nagy baj? meg le van fojtva 25kw ra. ez lehet előny, hogy nem tudták szét hajtani? meg utolsó kérdés, hogy helyemben vennél e ilyet most? (A2 jogsim van ezért érdekelne ez)
2005 Gt650r-t vettem. Mechanikusan tuti minden jó benne, mert szét lett húzva, egy-két váltófogaskerék ki lett cserélve, szóval belül minden ok. Azonban - és itt jön a feketeleves - olyat csinál, hogy menet közben lelő az elektronika. Kiteszem üresbe, újraindítok - megy. Teljesen rabszódikusan csinálja, de mintha pár km után mi sem történt volna. Ha tudnátok segíteni, megköszönném. (a lábtámasz kontaktját megpucoltam)