Megnézve a naptáram, nekem nem jó az időpont. Én (mi a könyvtárban) szombaton dolgozzuk le az aug.19-ét, pénteken, vasárnap, dolgozom és istentisztelet van. Egy vagy két talin, egy délutánra voltam ott Fulánál Bogácson, most is köszönöm neki és a szervezőknek, hogy ott lehettem. Jó emlékeim vannak ezekről az alkalmakról.
Hali hó! Rég jártam erre, de ahogy olvasom a gondokat bajokat, nem tűnik vészesnek ez a márkájú motor! :)
Örömmel látom, hogy vannak új Hyosungos társak is, pl.: itt Hajdúböszörményben is vett egy srác egy 650-es teljes idomost! De kúrva jó érzés volt látni, hogy nem vagyok egyedül!
Pár képet megosztok veletek, hogy merre jártam augusztusban.
-Tokaj motoros tali
-Hortobágy hídivásár
-Bükk
Sose motoroztam még ennyit mint ez évben 7.000 csavartam eddig a kis Hyosiba, imádom!
2007-2008-tól vannak injektorosak, ha jól tudom.
Ezen a Pro jelzésűn viszont már nem Mikuni injektor van, hanem valami furcsa kínai vagy koreai nevű valami.
Legalábbis azon, amelyiket láttam, és vezettem.
Holnap megkérdezem a dr. urat, hogy megadhatom-e a telefonszámát.
Neki is volt több új motorja, Yamaha, Kawasaki cruiserek, és már másodszor vett Hyo GV 650-et.
Az első karbis volt, a második ez a Pro, injektoros.
Az utóbbival voltak terhelésváltási problémái, amit úgy tudom, orvosoltak.
De ha megadhatom a számát, felhívod, és ő szépen elmesél mindent.
Ez esetben jobb lenne egy e-mail cím, vagy valami hasonló, ahová küldhetem majd a számot, hogy ne ide írjam ki.
Az enyém nem szitál, hanem úristencsapkod. Az állítást nem en csinálom, hanem egy versenyszerelő. Ő mondta, hogy a görbe tengely miatt kopik így a fékbetét. Csapágyat sajna megrendeltem már a hyotol. Azért köszi.
Üdv mindenkinek!
Egy ideje nézegetem a Hyo GV650-es cruisereket, komolyan gondolkozom hogy tavasszal veszek egyet.
Néhány kérdésem lenne a hozzáértőkhöz: Melyik évjárattól szerelték a motort injektorral? Találtam már 2007-est, amit így hirdettek. Miből lehet megállapítani? Az újak már GV650i PRO névre hallgatnak, ez lenne a megkülönböztető jelzés?
Mik a tapasztalatok? Van érdemi különbség a karbis változathoz képest? Fogyasztásban, menetteljesítményben mennyire tér el?
Ennél a típusnál van esetleg gyermekbetegség az első évjáratoknál?
Előre is köszi a felhomályosítást!
Széles utat mindenkinek!
A fékbetétek sajnos mindig asszimmetrikusan kopnak. Legalábbis nálam mindig úgy járt. A kormány pedig akkor csapkod nálam, ha kopott a gumi, de csak picit szitál inkább. Ha csapkod, akkor vélhetően a csapágy az oka.
Én itt vettemc sapágyat bele: http://www.autoscsapagy.hu/ite...$32005X%5CQ$SKF.html?act=search&ID=516
3&typ=Item
igaz, még csak tartalékba, nekem még rendben, így 47 e km-nél.
Hogy állítasz a villakiflin? Elvielg ezek merevek! DE igaz, a villaszög, és az utánfutás hatással van a kanyarviselkedésre, vagy a csapkodásra, de az egyenesfutásra is. Jellemzően egyszerre minden nem megy :)
apának van egy XRX 125-öse (az szerintem ugyan az, mint az RX, csak később XRX-nek hívták) de sok mindent nem tudok elmondani. Kb 4 éve van meg, akkor volt benn kb 10e km, most 12, sokat nem megy vele. Akkut kellett benn cserélni, (elöregedett, meg a kevés használat se túl jó neki) meg tükröt, mert elcsúszott vele. Illetve láncot, de ő csak erdőbe megy vele (rendszámos, műszakis, és legálisan megy erdőbe, mielőtt valaki "huligánnak" gondolná)
Amúgy nincs rá panasz,d e sok használat se. HA sokat áll, akkor úgy indul könnyen, hogy a gyorsítófúvókát felhasználva párszor hirtelen rárántod a gázt, ezzel megszivatod, és indul. Illetve egy panasz van, a ritka használat miatt a benzincsap rendszeresen "kiszárad" és szorul, ilyenkor szét kell szedni, szilikonzsír, és egy darabig újra könnyen jár. Olajat nem eszi, igaz, még egy csereintervallumot se futott le, csak legkésőbb 2 év után lecserélem benn. Ilyenkor sárga olaj folyik le a blokkból :)
Amúgy ránézésre ez a példány nem olyan üdítő látvány, az előző tulajnál kinn állt vagy 4 évet, és kifakultak a burkolatai. Igaz, éppen ezért elég kedvező áron vettük, műszakilag meg tip-top. (lejárt műszakival, és elveszett törzskönyvvel vettük, így először az okmányirodába kellett leinfózni, hogy valóban megvehető-e így, és pótolni az elveszett dokumentumot, szóval kicsit macerás volt.
*****************************************************
Ben
zincsap
Halihó!
Csak jelezni szeretném, hogy a fiamnak van egy GT 650 SH-ja utóbbi időben a vákumos üzemanyag csappal volt problémája. Javítani nem igazán lehetséges, ezért vett 10e forintér gyári újat sajna nem sokáig bírta, pár hónap és kb 1000km tett meg azóta. Keresgettem hogyan tudok neki segíteni. Ekkor rátaláltam a hasonló tankra rögzíthető yamaha robogó vákumos üa. csapra. A fiam elvitte a Hyo csapot összemérte tökéletes a felrögzítés méretre, a szigetelés is azonos. Ami különbözik az a helyzete, a Hyo fekvő elrendezésű a Yam... álló de elfér a hátsóhenger felett bőven. Azóta be is lett építve, remekül működik.
Kikeresen és teszek fel képet is nem sokára, a típusát is leírom.
Megtaláltam mellékelten küldöm az üa csap helyettesítőt.
Ezekbe a típusokba használható elsősorban de jó a Hyosung GT650-be is. Ára katalógus szerint 4200Ft de szűrővel együtt a fiam 2750-ért vette.
Üdv mindenkinek.Egy kérdés. Ma vettem egy hyosung gt 650r típusú gépet. A tank alján ahol kijön a benzin van egy kis kocka valami amiből kijön két cső.Ezen a kis kocka valamin van egy lyuk amin ha húzok egy kis gázt akkor kijön egy kis benzin.Szerintetek mi lehet a gond?válaszokat köszönöm.
Megnézve a naptáram, nekem nem jó az időpont. Én (mi a könyvtárban) szombaton dolgozzuk le az aug.19-ét, pénteken, vasárnap, dolgozom és istentisztelet van. Egy vagy két talin, egy délutánra voltam ott Fulánál Bogácson, most is köszönöm neki és a szervezőknek, hogy ott lehettem. Jó emlékeim vannak ezekről az alkalmakról.