Szerencsére nekem még nem kellett emiatt kutakodnom. (kopp-kopp).
Ez a barátom szerelő ismerőse és ebben az esetben neki ennyiben állt meg a dolog. Ha én mennék hozzá, lehet hogy több lenne a vége. Csak azért írtam, mert kis szerencsével olcsóbban is megúszhatja, mint amennyibe sajnos neked belekerült a javítás.
A 200e ft az csak az egyik véglet. Barátomnak is elszállt a 3-as fokozata 40-50e km között valahol. Domonkostól vette a fogaskereket talán 10e ft körül, +tömítések, + ismerős szerelő (fizetős) és így megállt neki 40e ft alatt a javítás. Lehet, hogy az olaj még rájött erre, arra már nem emlékszem. A szerelő dicsérte a blokk belsejét. Kopások nem voltak benne, maximum kifényesedtek az egymással érintkező alkatrészek. Arra figyelj, hogy a hengerek alá kell a fém(es) tömítés, mert hővezetőként is funkcionál. A tömítéseket ha anyagilag megéri, akár le is gyártathatod, ha van feléd egy ügyes tömítésgyártó.
Itt próbálkoztál? "http://hyosungclub.hu/index.ph..."
Elméletileg nem zárt,majd megemlítem a problémát.Olvasgatni,tapasztalatokat gyűjteni regisztráció nélkül is tudsz,van néhány dolog amit nem látsz,de azok inkább csatolmányok.
Sziasztok!
Tegnap végre enyém lett egy GT650 -es.
Most még csak ismerkedünk egymással, de azért szeretném egy hozzáértő szerelővel megnézetni. Tudnátok valakit ajánlani (Csepel) a környéken?
Sajnos a Hyo fórumba nem tudtam regisztrálni. Zárt klub?
Köszönöm
Na akkor tegyél a zsebbe vagy 100 ezer forintot és a blokk széthúzása után a szerelő megmondja, melyek azok a fogaskerekek, amiket cserélni kell. Az enyém is csinálta ezt, ha jól emlékszem, 6 fogaskereket kellett cserélni, kell új hengerfej tömítés, új olaj...
Munkadíjjal együtt talán megúszod kétszázból.
Köszi az infókat meg a szemléltetést. Én is a kapcsoló körmökre gondoltam, de azt viszont nem, hogy ez így letörhet.. A robbantott ábrát letöltöttem már. Első körben leszedem alul a fedelet és talán kidül a turpisság. Csak nem akartam széthúzni a blokkot, de félő, hogy muszáj lesz. A léptető villát azért zárnám ki, mert az a villa kapcsolja a 4-est is, az meg rendben van. Köszi még egyszer.
Vagy inkább a kettes fokozati körmök. Olajleeresztésnél alul le lehet csavarozni egy háromszögletű fedelet, ott körbe kellene nézni, van e vas sép vagy egyéb idegen test. Lehet még léptetővilla is talán.
Hali. Az alábbi képeken egy hármas fogaskereket látsz. Az oldalsó körmökből letört kettő, lehet hogy neked abból mind a négy. Javaslom a robbantott ábra letöltését ott meg tudod nézni pontosan. (hyosung szervíz oldalról) Alkatrész nem horror, de valószínűleg a mellette lévő mindkét oldali fogaskereket cserélni kell, ha ez a baja. (sanszos)
Tippet szeretnék kérni, hogy mi lehet a probléma.
Nincs 3-as sebesség fokozat a motoromban (GT650). Ennek okát nem tudom már így került hozzám. Mikor 2ből váltok fel reccsenés nélkül veszi a nem létező 3ast, onann tovább váltva már 4est kapcsol. A váltásoknak nincs semmi recsegő hangja. De olyan a 3as fokozat mintha ott üres lenne. Leállított motornál emelőn forgatva a kereket 3as fokozatban semmi fémes hang nem érződik és hallatszik a motorból, de ugyanugy ellenállás nálkül forog a kerék mintha üresben lenne. Az összes többi fokozat megvan és rendesen kapcsolható. Vélemények?
Valaki tudja e, hogy a benzin szint jelző mért mutat kevesebbet ha a gyújtás rá van adva a motorra?
Mikor gyújtás rajta van azt mutatja tök üres, míg ha nincs rajta akkor meg azt, hogy egy negyedéig van a tank.
Megelőzés céljából lenne így? Mert valóban mikor már üreset jelez, tankoláskor kiderül, hogy még 4 L volt benne...
Valami feszültségstabilizáló szirszar volt. Kanyar azt mondta, hogy nem releváns. Magyart onnan, ahonnan javasoltad. Azótakicsit drágább 16500 kemény izzadságszagú magyar forint.
Ez a barátom szerelő ismerőse és ebben az esetben neki ennyiben állt meg a dolog. Ha én mennék hozzá, lehet hogy több lenne a vége. Csak azért írtam, mert kis szerencsével olcsóbban is megúszhatja, mint amennyibe sajnos neked belekerült a javítás.