Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Utassal mindegyik leül valamennyire.
Ja és még valami, a hátsó lengéscsillapító szerintem gyengélkedik, hétvégén vittem utast és nagyon leül, pedig 50kg plusz súly volt csak.
Valahol olvastam, hogy a suzuki sv650 lengéscsillapítója jobban bírja és kompatibilis. Erről tapasztalat, vélemény?
Tegnap este elhallgatott a reflektor. Izócseréhez mekkora méretű szopómaszkot kell feltolnom?
hello! GT 650 R -em tavasz óta 5-6-ban kb 100 felett ha odatekerem rángatva gyorsit ki! Már karbit ,tankot pucoltam mi lehet még ! gyertya kb. 3000km-es!
Olyan plexit honnan lehet szerezni, ami a hirdetésben szereplő mocin van?
Azta Karesz nézted mennyire nincs áruk? Lassan a pótalkatrészeim többet érnek, mint maga a motor :)
Ez is, az is. városban magamban sportosan, két személlyel hosszabb úton, teljesen vegyes használattal + párszor a 140-et is megütöttem szóval nagyon baba :D
Egyszer meglepődtem, hogy mi a gránát van 4-et evett? o.O Majd eszembe jutott, hogy nem adtam spurit neki :) Pedig ugyan úgy hajtottam mint most...
Semmi érdekem dícsérni, mégis hányszor leírtam már hogy egy csodaszer.... nem egyszer hülyének néztek!
Nekem mindig van a nyereg alatt!
Túrázni voltál?
Éljen a Spuri adalékanyag!
4-4,2l/100km helyett 3,4l-es átlag fogyasztása lett a 250-esnek GT-nek :)
Ha az is lenne, szerintem már biztosan javították.
+ annyit szólnék mellé, hogy ha ez az a motor amit tesztben írtak itt a sportmotoron akkor messziről elkerülendő, mert ott írta a faszi, hogy miután a garanciális javítása megvolt, még mellette megrepedt a blokkja annyira meghajtotta )el is ismerte a tesztben) Nem tuti, hogy ez a motor volt az, de szürke és sport kivitel volt...
Egyébként ha egy jóba beleválasztotok, csak dicsérni fogjátok tapasztalataim szerint... :)
Garanciában cserélték a 2006 előtti modelleknél, szelep törés után, vagy annak megelőzése miatt.
Üdv!
Ezt hogy érted hogy a hengerfej cserélve ?
Nem árt,ha megvan a szervíz füzet, és benne van, hogy cserélve volt mindkét hengerfej.
Üdv kollégák!

Nálatok,Hyosung oldalon még nem jártam.
A bátyám kinézett magának egy GT 650-t Ő az
És szeretnék érdeklődni esetleg valaki ismeri e a tulajt,vagy ha tudnátok tippeket adni hogy mik a gyengéi ennek a típusnak,mire érdemes oda figyelni.
Válaszokat előre is köszönöm szépen.

Üdv:Dave
Nem magyaráztad túl : ) köszönöm a választ!
Sokáig. Ez csak egy általános intervallum, ami az átlag felhasználó számára jó lehet amellett, hogy a gyár bebiztosítja önmagát. Mert 5ezer zaklatott városi illetve 5ezer békés alföldi km között nagyon sok különbség van terhelés szempontjából. (A versenypályát ide sem írom.) Mindenesetre az tény hogy a motorolajak is túlteljesítik az elvárásokat, a mai gépek többsége nincs olyan precízen összerakva hogy SJ minősítésű olajra legyen szüksége, viszont a technika lehetővé tette, tehát beletesszük. Bajt nem csinálunk vele. Ne érts félre, nem akarlak lebeszélni a gyár által előírt szervízintervallumról, én is mindig lecserélem időben, csak arról van szó hogy vannak benne tartalékok, és nyugodtan használhatod tovább, semmi nem fog történni. Kicsit túl felkapott ez az olajtéma mostanában, mindenki ragaszkodik a pontos km szerinti cseréhez miközben hidegindítás után leterheli a motort.. Márpedig ha valamikor, akkor hidegen kell a kenés az alkatrészeknek (mivel a kopásnak ez az egyik fő oka), és túrán te pont egész nap melegen tartod, tehát ezzel sem lehet probléma. Kicsit túl is magyaráztam úgy nézem.
Motorolaj...

Ugye 5000 km-ként cserére szorul, de mi van ha pl.: nem tehetjük meg mert elbambultunk, és egy komolyabb túrán mondjuk túlszalad 6000km-ig egy olaj életpályája a motorunkban.
Károsíthat a motorban, meddig képes kitartani egy jó minőségű olaj ?
Ahogy a színét néztem nem mai. Megnézzük, köszi a tippet.
Igazából én is csak a város miatt félek.
Ha már kijutsz a nagy faluból, nem fog annyira melegedni.
Hűtőfolyadék mikori?
2 évente cserélni kellene.
Nem is tart sokáig, ha nagyon ráérősen csináljátok, akkor max. 30 perc.
Fék megjavítva, most a víz melegszik.
A relékkel van valami bibi. kapott egy új hőgombát, az még nem oldotta meg a dolgot, de átpakolta a szerelő az oldalstandard reléjét a hűtőventillátoréra és most időnként már bekapcsol, de még így is későn, mert belecsúszik a pirosba.
Pedig holnap Krakkóba akartam menni.
Bár már kicserélted... De erre van egy egyszerű módszer. A baj ugye, hogy nem túl ellenálló a dugattyú a korróziónak, amit még a fékolaj is elősegít, rozdásodik, berohad. Szét kell szedni, kipucolni, összerakni, és a porvédő gumi alatt (a külső oldalon) telenyomni zsírral, akkor nem lesz esélye rozsdásodni!
Bizony!
Akkor most már indul a motorozás?