Így néz ki a karbis SV650-é, képról hasonló, de a fülei mintha rövidebbek lennének és így a csavarok furatközéptávja sem biztos, hogy smakkol. Ugyanakkor ha más tekintetben jó, akkor a furatokat lehet módosítani.
Komoly hátrány, hogy a szívócsonk nagyon rövid. Az egyetlen használható barkácsmegoldás talán egy rövid, aluból készített ajakos csonk a henger oldalára, amire utána egy rövid gumi összekötőt lehet bilincsezni. Kvázi lekoppintani a Honda szívócsonkokat és azok illesztését.
Nem ismerem a porlasztó méreteit, de biztos van olyan, egyéb gyártó által készített gumi szívócsonk, ami működhet. Egyes Mikuni és Keihin karbikhoz pl. van csak rövid összekötő gumi - ez alá kell egy olyan fém interfész, ami a hengerre csavarozható és a megfelelő irányba hajlik.
A mellékelt képen egy Honda hengerfej szívó oldali csatlakozása látható az ajakos kialakítással. No, szerintem azt kellene kialakítani ezeken is. Remélem, nagyjából érthető az elképzelés. Hyosunggal tapasztalatom nincs, de más motorokon, ahol a gyári porlasztó helyett tesznek fel más karbikat, ott ez barkács szinten és kisipari szinten is gyakori megközelítés.
Jó látni, hogy újra éldegél a Hyosungos fórum. Nekem Gt650 van, immár 17 éve, újként vettem, kb 85e km van benn. A szívócső hibával évek óta riogatnak, szerencsére nekem semmi bajuk. Viszont ha valaki errefelé lakik (Balatonalmádi) és kölcsönadna nekem egy ilyen tönkrement szívócső párat, szívesen megnézném alaposan, hátha le lehet valahogy gyártani kicsit másképpen. 3D modellt mindenképpen készítenék róla. Így alig ismerve az jutott eszembe, hogy esetleg a talpát a cső elejét hátha alumíniumból, vagy rézből lehetne, a nyaka meg nem alakos gumicső.
Üdv! Úgy látom nekem is az a problémám mint Fenyö75-nek. ( 2005) Hyosung GV650-em van. Nekem is elsö, hátsó szivóházak kellenének amik a villágon nincsenek még a koreai forgalmazonál se! Nekem egy hyos azt ajánlotta , hogy probáljam meg a Suzuki SV650 1999 szériás motoréval potolni az jó hozzá. Sok helyen kerestem de nem sok sikerrel.Egy picit bizonytalan vagyok. Előre köszi a segítseget.
Ha ott a baj, akkor igen. Látatlanban csak gondolataim vannak, mitől lehet. Multiméterrel, oszcilloszkóppal, mérőkábelekkel dolgozom, nem kristálygömbbel.
Ez ugy hangzik, mintha az onindito szolenoid ragadt volna be vagy az azt aktivalo Start gomb.
Nem tudom, mennyire bonyolitotta meg a Hyosung az onindito aramkoret, mert sok motoron van egy segedrele, ami jaro motornal nem enged a Start gombbal rainditozni - ezeken a motorokon a szolenoid megragadasa a lenne a legvaloszinubb. De nem hangzik ilyen egyszerunek a dolog.
Bonyolito tenyezo, hogy a kulcs es a veszleallito nem vette el a gyujtastol a tapfeszultseget. Az onindito szolenoid, ha beakad, az tekeri a fotengelyt akkor is, ha nincs a kulcs ON allapotban, de elindulni nem tud, mert a gyujtas nincs aktivalva.
Ez olyan szinten kibogozasra varo hiba elso hallasra, ami (szerintem) kello villamossagi jartassag nelkul otthon nem javithato, esetleg csak akkor, ha szemmel lathato a hiba es valahol osszeolvadt vagy osszecsipodott par vezetek (lampafejben pl.).
Üdv mindenki.
A hyosung GT650n EFI 2011 most érdekes hibát adott ki. Indítózás után szépen futott, majd mikor le akartam állítani nem tudtam sehogy sem. Sem a kulcsra, sem a vészleállítóra nem reagált. A motor futott tovább. Mielőtt az aksit lekötöttem (csak úgy tudtam lekapcsolni), még olyan hangot adott mintha az önindító menne. Le is merítette az aksit, a csatlakozói is forrók voltak.
Találkoztatok ilyen hibával?
Ha igen hogy lehet orvosolni?
Mondjuk fontos megjegyezni, hogy az se mindegy, karbis vagy EFI, más cikkszámon fut - egy a lényeg, nem egyszerű találni és a németek vagy a csehek vannak a legközelebb hozzánk, se vám, se efféle.
Érdekes, hogy a magyar alkatrészforgalmazónál nincs is a katalógusban, csak az o-gyűrűje. Németeknél úgy nézem, van. Olyan 15 euró tája a posta onnan. https://www.hyosung-ersatzteil...
Ott lesz a baj. Nem tudom, milyen doksid van, de a gyári Hyo könyv nem ír ilyet.
3.0 litert kér. 3.2-t szűrővel.
Jótanács a jövőre nézve: MINDIG az olajszint-kémlelőablak ellenőrzésével cserélj olajat! Ne is indítsd addig, amíg az ellenőrző ablakban (vagy ha nívópálcás a motor, akkor azon) nem stimmel a szint.
Nem tettél bele túl sok olajat, vagy esetleg nem lehet, hogy nem jött ki az összes?
Ha túl van töltve, a főtengelyig ér a kenőanyag, az belever és az olajba merülve próbál kalimpálni. Az okozhat túl alacsony alapjáratot, ha csak egy olajcsere volt az előzmény.
A sztenderkapcsoló akkor tiltja az indítást, ha sebességben van és nincs a kuplung meghúzva. A legtöbb motoron nem csak a szikrát veszi el, hanem az önindító se működik olyankor.
Üdv mindenki.
Nagy kérdésem lenne felétek.
Van egy Hyosung GT650n EFI 2011 gépem.
Lecseréltem az olajat benne, a szűrővel egyetemben.
Viszont azóta dobálja le az alapjáratot, konkrétan van mikor leáll a motor.
Van mikor nem is indul csak pörgeti.
Mi lehet a probléma, valaki tud ebben segíteni?
Lehetséges hogy az sztender miatt csinálja ezt?
Sajnos le lett mosva féktárcsa tisztítóval a szender, ezért is kérdezem.
A segítséget előre is köszönöm.
Kuplung dorzstarcsa szett: Tourmax CDF-359
Asszem fektarcsat gyart az EBC hozza, a kerdes, hogy csak elso kell-e, illetve hogy mi az evjarat? Utana tudok nezni. Cikkszamra keresve konnyebb dolgod lenne.
Kuplung cuccot pl az M0moto.hu arul es emesztheto aron.
Üdv mindenkinek. GV 650-hez keresek kuplung szettet és féktárcsákat. Tud valaki segíteni, hogy hól tudom megvenni? A gyári oldalt leszámítva. Előre is köszi
GV650 friss vásárlásu,de használt. Nem indul, pontosabban 100-ból 2 szer igen egyébként nem. Akksifeltöltve, gyertyák OK, uj a motorvezérlő. Tudna vki sugni merre mozduljak ?
A KFM- től rendeltem suzukl sv-re valót. Pontosan ugyan az a méret. Bátran rendelhetitekl A jobb oldali az új.