üdv mindenkinek.Szeretnék nektek egy kis történetet elmesélni, és kiváncsi vagyok a véleményekre . Nemrég vettem egy hyosung GT650r típusú motort. kb 11 800 km-rel. Cseréltem rajta benzin csapot, aksit, a generátort megtekercseltettem, olajcsere olajszűrő csere.A motornak rossz a töltése több mint valószínű fesszabályzó is csere lesz. töltöttem egy kicsit az aksit természetesen úgy hogy a pólusokat kicsavartam. Gondoltam kerülök vele egyet és meglepődve tapasztaltam hogy a kilométer óra 102 E felett van. Mit lehet ilyenkor tenni? Vissza lehet csinálni? Járt már így valaki? Ez már így fog maradni? Várom a megtisztelő válaszokat.
Próbáld ki, ha gondolod, de egyébként sincs raktáron.
Nekem is az univerzális van, a kelle.hu-ról, az tutira bevált eddig mindenkinek. Nekem is már 3. éve van benne, azután vettem, miután két db gyári fesz.szab halt meg.
én is univerzálisat raktam be ..azóta teljsen jó..:) nekem sűlyesztett csavar kellett flülre... furatot kicsit "tágítani" meg csináltunk konzolt...mert azt írják, hogy jobb a hűtése, ha fém felületen fekszik fel.. :)
Fesz szabályzó lesz, valószínűleg.
Legolcsóbban az univerzálissal jössz ki, nem nagyon kell alakítani, esetleg furatot tágítani rajta, és a másikról a csatlakozót átrakni.
Hívd a ww. kelle.hu oldalon valamelyik számot, és univerzális háromfázisú motorkerékpár fesz.szabályzót rendelj, 5 vezetékeset, ha nincs, akkor jó a 7 vezetékes is.
Még egy kérdésem volna.megtértem a generátorból kijövő három sárga vezetéket csatlakozóját mind a három vezetékre 71-72 voltot mértem. ez jó? de az aksit nagyon lassan tölti vissza alapjáraton, fordulaton viszont leszívja az aksit. Mi lehet a baja szerinted? Fesszabályzó? és ha igen akkor hogy jövök ki olcsóbban? Az az univerzális fesszabályzó az jó nekem? és nagyon át kell alakítani?köszönöm a segítséget.
csobaikaresz-hez volna egy kérdésem. Remélem tudsz segíteni nekem így ismeretlenül is. Az volna a problémám hogy a hegyekben ott hagyott a motorom (GT650r) és azt mondták nekem hogy a generátor a ludas, meg is néztem az egyik kis vége össze volt égve megtekercseltettem, összeraktam és még sincs töltés kb 11.9V. megmértem a három sárga vezeték csatlatozó végét kb annyit mutatott mind a háromban. Utána azt mondták hogy az én fesszabályzómat rakjam rá egy másik motorra és ha jó a töltés akkor keresgetni kell tovább, ha nem jó a töltés akkor egyértelműen a fesszabályzó a ludas. A kérdésem az volna hogy egy ismerősömnek gt250-es van.az ö fesszabályzója ugyan olyan mint az enyém? és ha rárakom az ö motorjára akkor csinálhat hibát benne? szerinted meglehet így oldani a problémám? Várom válaszod előre is köszönöm. üdv:Kiss Zoltán
Csövi!
Én ez év márciusában vettem egy ugyan ilyen fekete 250-es hy-ot 360.000 Ft volt alig volt benne kilóméter, de én belecsavartam azóta 7.000-et 6 hónap alatt! És semmi baja, alig eszik és nagyon baba :)
(persze volt pár kopóalkatrész csere, de az melyiknél nincs...)
Én bátran ajánlom a 250-eseket!
De ez a Te motorod,ha ilyet szeretnél.Ez jó ár!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/hyosung/hyosung_gt_650_naked-7
215329
Nekem is az univerzális van, a kelle.hu-ról, az tutira bevált eddig mindenkinek. Nekem is már 3. éve van benne, azután vettem, miután két db gyári fesz.szab halt meg.
http://quadalkatreszek.hu/inde...
nekem a 650r hez jó lenne ez? vagy kicsi a teljesítménye?
köszi a választ
Legolcsóbban az univerzálissal jössz ki, nem nagyon kell alakítani, esetleg furatot tágítani rajta, és a másikról a csatlakozót átrakni.
Hívd a ww. kelle.hu oldalon valamelyik számot, és univerzális háromfázisú motorkerékpár fesz.szabályzót rendelj, 5 vezetékeset, ha nincs, akkor jó a 7 vezetékes is.
Én a Mike akksiját úgy vágtam tönkre, hogy a fesz.szabályzót rátettük az ő motorjára.
Ha a sárga vezetékeket méred, a műszert váltó feszültségre kell állítani!
Minimum 70 voltnak kell lennie a sárga vezetékek között.
Ha vissza lapozol néhány oldalt, le van írva.
stílus váltás miatt .... ha érdekel írsz a kole.gege@freemail.hu ra..:)
Én ez év márciusában vettem egy ugyan ilyen fekete 250-es hy-ot 360.000 Ft volt alig volt benne kilóméter, de én belecsavartam azóta 7.000-et 6 hónap alatt! És semmi baja, alig eszik és nagyon baba :)
(persze volt pár kopóalkatrész csere, de az melyiknél nincs...)
Én bátran ajánlom a 250-eseket!
http://aprod.hu/hirdetes/hyosu...
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...