Karesz!
Egyébként amire gondolsz az valószínű a nyomaték görbén lévő lyuk, az nem nagy problem kicsit pihen a gép majd megy tovább. Ám az a jelenség ami nekem elő üt a motorból az durvább, olyan mintha egy hatalmasat besatuzna a lánc vagy a hátsó kerék, esetleg a motorba valami egy fél másodpercre épp egy pillanatra, aztán megy tovább... (Ahoz lehetne talán legjobban hasonlítani mint mikor pl üresbe kivágja a váltó magát, csak itt durvább a jelenség o.O)
Bár ritkán jelentkezik, de félelmetes, na mindegy odafigyelve motorozgatok véle aztán, majd lesz valahogy...
He he akkor megnyugodtam, köszönöm a Kóreai gyárnak eszt az extrát és neked Karesz a megnyugtató hozzászólásaidat! :)
Jövőhét hétfőn megyek a Balatonra Hajdúböszörményből(380km). Először autópályán akartam, de a főút fele hajlok (barátságosabbnak tűnik) remélem egy szép nagy túra lesz kicsit izgatott is vagyok miatta, bár nem ez lesz az első túrám...
Lehet most ezért is kapom fel a fejem minden apró hibára.
Üdv mindenkinek!
Már több mint 4. éve van meg a Hyosung GT250R-em, és egyik napról a másikra elromlott.
Mentem egy kört a faluban, leraktam a kis helyére és másnap reggel már nem indult be.
Elvittem egy szerelőhöz ott 2 hét alatt tudták csak beindítani.
És a motor erőtlen kb 70-80 a végsebessége.
Nem tudom mi lehet a baja.
Esetleg valakinek van valami tapasztalata ilyennel kapcsolatban?
Előre is köszönöm a választ.
Az történik a kis 250-es Hyosungommal, hogy néha ha húzatom 8-9-10-ezerig egyszer csak egy hatalmasat rándul a motor majd mintha mi sem történne megy tovább. Fél másodperc az egész, félelmetes, de nem tudom mi lehet.
Gyertyák 4-eret futottak, karbiszinkron+puculás volt. Lánc nem feszes...
Mi lehet ? o.O
Naponta szervizelni kell, gyenge, mint nagyanyám villany biciklije, és még megbízhatatlan is. Főleg a 2005-ös .
hyosung gt650 r ről tapasztalatok? erő szerviz igény stb. mennyire megbízható gép? amit kinéztem egy 2005 ös.
köszi előre is
üdv:Kolee
Egyébként amire gondolsz az valószínű a nyomaték görbén lévő lyuk, az nem nagy problem kicsit pihen a gép majd megy tovább. Ám az a jelenség ami nekem elő üt a motorból az durvább, olyan mintha egy hatalmasat besatuzna a lánc vagy a hátsó kerék, esetleg a motorba valami egy fél másodpercre épp egy pillanatra, aztán megy tovább... (Ahoz lehetne talán legjobban hasonlítani mint mikor pl üresbe kivágja a váltó magát, csak itt durvább a jelenség o.O)
Bár ritkán jelentkezik, de félelmetes, na mindegy odafigyelve motorozgatok véle aztán, majd lesz valahogy...
Amúgy jó utat! Gond lenne, bátran keress! Én Vonyarcvashegyi vagyok.
Jövőhét hétfőn megyek a Balatonra Hajdúböszörményből(380km). Először autópályán akartam, de a főút fele hajlok (barátságosabbnak tűnik) remélem egy szép nagy túra lesz kicsit izgatott is vagyok miatta, bár nem ez lesz az első túrám...
Lehet most ezért is kapom fel a fejem minden apró hibára.
Ha erről van szó, akkor az gyári extra.
Már több mint 4. éve van meg a Hyosung GT250R-em, és egyik napról a másikra elromlott.
Mentem egy kört a faluban, leraktam a kis helyére és másnap reggel már nem indult be.
Elvittem egy szerelőhöz ott 2 hét alatt tudták csak beindítani.
És a motor erőtlen kb 70-80 a végsebessége.
Nem tudom mi lehet a baja.
Esetleg valakinek van valami tapasztalata ilyennel kapcsolatban?
Előre is köszönöm a választ.
Nem 7000 környékén csinálja?
Érdekes jelenség...
Az történik a kis 250-es Hyosungommal, hogy néha ha húzatom 8-9-10-ezerig egyszer csak egy hatalmasat rándul a motor majd mintha mi sem történne megy tovább. Fél másodperc az egész, félelmetes, de nem tudom mi lehet.
Gyertyák 4-eret futottak, karbiszinkron+puculás volt. Lánc nem feszes...
Mi lehet ? o.O
Köszönöm mindenkinek a segítséget,hasznos tippeket adtatok!
Üdvözlettel:Dave