sziasztok!
futyul az 5. sebesseg a motoromon szerviz utan... nem ertem miert, 4000km-kent olajcsere, szerviz mindig ok. 40 000km van benne. valami otlet?
ha hajszárítóval vagy egyéb hősugárzóval megmelegíted akkor könnyebb lesz, illetve a maradékot tiszta szesszel le lehet szedni, de ezt nem szakértőként mondom.
Én is nagyon remélem, hogy jól jártam vele. Aki sokat jár vele hosszabb túrákra annak illik rendesen karban tartania a jószágot.
Legalább is erre alapoztam vásárláskor. De azért, mint lentebb írtam, azért van rajta némi tennivaló.
Az én órám is kevesebbet mutat, mint amennyit futott :) PEdig első tulaj vagyok, és sosem tekergettem... Csak a leszakadt tórusz tekercs miatt elveszett némi km :)
Amúgy Kizs motorjával szerintem nem jártál rosszul, akkor sem, ha nem futott éppen keveset. De azon ne csodálkozz, ha minden rejtett zuga koszos, no nem azért, mert Kizs "endurozott" volna vele, csupán nem arról volt híres, hogy ha egy porszem van rajta, már lemossa :) Viszont ha van türelmed visszaolvasni, meglátod, hogy bármi volt vele, sosem sajnálta, javíttatta, és nem az "olcsó" megoldást kereste!
Azzal semmi bajom nincs, én szívesen elmondtam eddig is. (Le is rakták a telefont..) A baj ott kezdődik, hogy ha évente több mint 2000km megy egy motorba, akkor az már sokat futott. Ugyanis a 10 éves motorokba 20e km van Magyarországon. Mindenki csak kenyérért megy a boltba vele. Illetve a határon átlépve is sokat fiatalodnak, mert hát ez az elvárás, a piaci igényekhez mint mondtam igazodni kell.
Az eladó korrekt módon 55.000 km-el hirdette a motort, csak akkor láttam, hogy kevesebb van benne óra szerint, amikor megnéztem.
Most adtam el az autómat 270e. km-el, sokan sokallták, de hát mennyi legyen egy tizenéves dízelben?
Motornál inkább számít az állapot, jónak tűnt minden, de Kanyar mester azért írt nekem egy szép, hosszú listát!
Én pont ilyen gusztustalannak tartom hogy km-t vesz mindenki, nem állapotot. Már nem ítélem el a kereskedőket sem, mert többször tapasztaltam eladóként én is. Az előző motoromat 100ezerrel adtam el. A hyo-t a km miatt nem tudom most. Akik felhívtak, minden csak ezt kérdezték, egy kérdés se irányult a kompresszióra vagy általános állapotra.. Tekerjem vissza? Nem fogom, mert nem sürget a dolog szerencsére, de aki ebből él meg az nem tud mást csinálni. Minden a látszat.
Azért kérdeztem, mert az első gazdája valamivel 50000 felett adta el.
A második gazdája ezt lecsökkentette már nem tudom mennyire, a harmadik gazdának, miután ezt megtudta, sikerült némi árengedményt kapnia, a második tulajtól, utólag.
Egy olyan problémával fordulok hozzátok, hogy az önindító nyomógombja megadta magát, ezt kellene valahogy pótolni. Valaki tud tanácsot adni? Vagy esetleg nincs valakinek elfekvőben egy komplett jobboldali kapcsoló?
Óra szerint 31.000 van benne...
De bevallottak még 25ezret. Remélem tényleg "csak" ennyi. Bár tulajdonképpen mindegy, voltam Kanyarmesternél -aki gyorsan elárulta, hogy nem szereti ezt a nevet- és megnyugtatott, hogy jó állapotban van a Bagoly, persze azért néhány dolgot rendbe kell rajta tenni.
Úgy látom sikerült egy "híres" gépet vásárolnom!
http://www.motorrevu.hu/motorteszt/Hyosung_GT_650_Naked_
olvasoi_teszt
Pont ezt. De jó nekem. Jó nekem? :-)
Eloszor volt egy vizpumpa, utána egy első hengerfej síkolás és hengerfej tömítés csere. Ezután volt egy fesszabályzó csere, majd a harmadik fokozat eltűnése után szinte komplett váltó csere. Utána letört a vezérmű tengely végéről a fogaskerék. Szelepcsere, vezérmű lánc, meg tengely. Ezután volt a generátor. Kb. ennyi röviden.
futyul az 5. sebesseg a motoromon szerviz utan... nem ertem miert, 4000km-kent olajcsere, szerviz mindig ok. 40 000km van benne. valami otlet?