Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

...asszem elszállt a vízpumpám
legalábbis alacsony fordulaton (alapjáraton) kereplő, csattogó hang jelent meg, ütemesen, úgy figyeltem meg, hogy minden fordulaton 1x üt. szerintetek ez vízpumpa hibára vezethető vissza?
hideg motornál annyira nem jelentkezik, inkább mikor kicsit melegedett már (mondjuk lehet h. azért nem hallom hideg motornál, mert szivatóval kicsit magasabb a fordulat)
teljesítményben nem érzek változást, de most nem tudom, hogy így használjam-e...tudok e nagyobb kárt okozni?
nem tudjátok, Kanyar mennyiért csinálja a vízpumpa csapágytuningot?
Ha tényleg 2006-os, akkor nem kell.
Kép van, vagy link róla?
Üdv mindenkinek egy kis segítséget kérnék a hozzá értőktől. A kérdésem az volna hogy egy ismerősöm mondta hogy a hyosung gyár vissza hívott motorokat mert valami hiba volt velük.Valami szelep vagy mi. A kérdésem az volna hogy én kinéztem egy motort és azt nem hívták vissza.Mitől függ hogy melyik motorokat hívták vissza. Illetve ha nem hívták vissza és mégis kel a szerelés az menyibe kerül? ez a motor 2006- os teljes idomos gép. Válaszokat előre is köszönöm.
Nekem sajnos nem a kis csapkodás, hanem a húúúúbazzegmindjártmeghalok érzés. A gumi új, felnit előttem centírozták, az is fasza. Remélem, hogy a kormánycsavar utánhúzása megszünteti a gondot.
Esetleg nem jól centírozták, vagy a felnin olyan sérülés van, amit nem látsz.

A gumi profilja is befolyásol valamenyit, de nem sokat.
Nekem a Contival, ha fent van a doboz, és elengedem a kormányt 50-60 fölött, akkor elkezd csapkodni, a Bridgestone gumival nem csinálja.
Aztán Conti van most rajta, és megint csinálja.
Doboz nélkül nem feltűnő.
Gumi új. Kormánycsapágy jó, akkor valószínűleg kicsi nyomatékkal húztam meg. 10 Nm helyett csak úgy érzésre... Köszi a segítséget. Túrakormányosítás történt.
kagylós, szálszakadt első gumi miatt is lehet, a lengéscsillapítást kizárnám. a másik a kormánycsapágy
Hi Mindenki!

Segítsetek mitől lehet az, hogy 160-70-80-nál elkezd az egyenes úton kacsázni az első kerék? Annyira beszitál, hogy iszonyat, valamint nagyobb sebességnél bele akar esni a kanyarba. Kormánycsapágyat nem nyomatékkulccsal húztam, esetleg?
Talán a két teló eltérően csillapít? Amúgy a kétkedőknek: Marhajó motor ez
A klub fórum adminja írta augusztus 3.-án.

"Most rendeztem a regisztrálókat, egy magyar volt őt beengedtem. Gmail-es címről nem lehet regisztrálni, csináljon egy fríméles vagy akármilyen más címet és lépjen be onnan. Utána már átírhatja magát gmail-re ha akarja."

Ennek a szériának is vannak problémák a fesz.szabályzóval.
Itt lapozz vissza pár oldalt, biztos találsz róla írást!
Nem lehet, hogy a lámpán csak állítani kell, hogy merre világítson?
A www.hyosung.hu oldalon találsz szervíz leírásokat is, angol nyelven.
Gt650R-t szerettem volna irni, szoval a full idomos valtozat :)
Sziasztok, üdv a klubban.
Friss motoros, es friss hyosungos vagyok. Kb egy honapja boldog tulajdonosa lettem egy gt650s-nek (2006os fekete vazas), azota jart kanyarnal, mert parszaz km megtetele utan rangatni kezdett. O megallapitotta h rozsdas tank dzsuvas benzin ezert belulrol le lett kenve vmi mugyantafelevel karbipucolas szinkron, meg benzinpumpa es akku csere is volt.
Ugy tudom h ennek a szerianak mar nincsenek fesz.szabalyzo hibai, de biztos ami biztos ramernek. Ezt hol tudom megtenni?
Azert gondolom h valami baj van, mert elvileg xenon szett van a tompitottban, de nagyon gyerul vilagit, a fenyszororol nem is beszelve...
Nappal jol latszik szembol, viszont en ejjel nem nagyon latok vele :)
A masik kerdesem az lenne, hogy hatso rugostagbol milyet tudok betenni? Ugyanis a jelenlegiben szinte semmi csillapitas, valoszinu elengedte az olajat.
Elore is koszonom a valaszokert.
Adam
Ps. Probaltam regisztralni hyo clubba, de admin jovahagyasara varakozok mar vagy egy honapja, ezzel nem tudjatok mi a helyzet?
persze. én is úgy gondoltam, hogy először szétszedjük, aztán ha megvan a hiba megoldjuk. csak gyanús a tartály...:/ de rendeltem hőálló bandázst is. betekerem a kiput a tartály alatt. köszönöm a tippet
Azóta teljesen jó!
Előbb nézd meg, hogy mi a hiba.... nekem a gumicső volt elrepedve.... visszavágtam és úgy tettem rá..... a jó javítás költségtakarékos.
esetleg valakinek elfekvőben otthon nincs egy felesleges kiegyenlítő tartálya jó árban?
értem. és mennyire tartós a javítás? mert félek h a sok tágulás húzódás miatt hamar elenged.
Gyári gumija...
Üdv! Nekem a kiegyenlítő tartályt kellett müa.hegeszteni a gyári varrat mentén mert ott szivárgott.
Köszi. Yokohamát ismerem és autón szerettem is. Gugli se dobott rá nagyon sok leírást.
Bár nem engem kérdeztél, és nincs vele tapasztalatom, de nekem Brian ajánlotta amikor kerestem a motorra, és ha valakinek, akkor neki lehet hinni. A leveléből:
" A márka 1946 óta gyárt motorgumit, a fejlesztés Japánban, a gyártás Koreában történik, s korábban Yokohama márkajelzés szerepelt a gumikon, azonban néhány éve újra Shinko van feltüntetve.
A youtube-on a Shinko Apex gumi tapadását jól prezentáló videok vannak, jellemzően 1000-es motorral, versenypályán. A mellékelt német nyelvű leírás szerint – és a nálam ilyet vásárlók visszajelzése alapján (kb. 10 pár) – kiváló tapadás és visszajelzés mellett, túrás, sportos és versenypálya használatban is kiválóan teljesít."
Ez milyen gumi?
segítség!
heló mindenki!
olyan gondom, bajom lenne, hogy a kiegyenlítő tartályomból elfolyik a víz. szemmel látható foltot hagy.( csak abban az esetben ha 100 km-t vagy többet megyek vele) lehetséges, hogy a kipufogó melege miatt megolvadt, kiégett? esetleg ötlet, hogy hogy tudom ezt megelőzni helyrehozni? gt 650 r-ről van szó
köszönöm előre is.
Nem volt zöldben.
Teljes idomos csak piros, sárga, fekete, szürke.
Naked volt még kékben.
Egy kis pingálás :)
üdv mindenkinek.Egy olyan kérdésem volna hogy ajánlottak nekem egy hyosung teljes idomos motort.Még nem láttam de az eladó azt mondja hogy zöld színű. Jött ki ez a gép zöld színnel? Vagy lehet hogy újra van festve?