Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gondolom, azt valaki rárakta pluszban, és az akksi negatív sarujára megy.
Ha nem, akkor passz.

Milyet vettél?
Gratula hozzá! Tudjuk mi HYO-sok hogy jó a GÉP!
Ja, feleségem is mindíg mondja. De elég egyszerű volt. Az eredetin lévő plusz egy fekete vezeték miatt felhívtam Kanyart, aki elmondta a titkot. Összeraktam, most megy.Gondolom, ha megy akkor jól raktam össze.
Gyors voltál!
Fesz.szab csere: pipa
Helló márkatársak és mindenki más!
Megérkeztem a "nagy balatoni" túrámról. Főúton tettem meg a távot ami nagyon izgalmas lett végül.
Összesen 1162 km tettem meg :) Spurival kerek 3l-es fogyasztás jött ki 90-120km/h utazó tempóval :D
Hosszú, de nagyon izgalmas út volt. (Családi nyaralással egybekötve sikerült ezt összehozni)
A Hyosung bebizonyította hű társ és megbízható! Aki bizonytalan a motorral kapcsolatban azt csak bátorítani tudom, hogy ne féljen egy nagyobb úttól mert igen élvezetes motorozás hozható össze a kóreai géppel!
Átfújkáltam kontaktsprayal, most meg semmi. Bár pár fokkal.hidegebb is van.
Sajnos a fesszabon felül a generátor is szeret elfüstölni. Legalábbis a gyári. Így ha nincs töltés, azt se árt megvizsgálni. Nekem 46e km van a motorban, a fesszab még a gyári, a generáort már kellett tekercselni.
Belelógott a kezem a látótérbe. Sajna csak ilyen csúnya visszapillantót kaptam rá. Ideiglenesen jó.
Látom az első tükröt szépen leszedted. Tetszik ez a túrakormány.
Igen.
Szia,

Mi találkoztunk a kelomotornál, ugye?
Köszönöm, de a szerelőm (Frecska) már említette, hogy a fesz szabályozó nem sokára el fog szállni. Szerintem ez most bekövetkezett - sajnos.
Van jobban bevált fesz.szab.
A motor bal oldalán, az ülés alatti/melletti műanyag idom elejénél, az idom alatt van.
Két csavar, és két csatlakozó ki-be, de nem biztos, hogy rossz a tiéd! (Mondjuk, ha púpos a hátulja, akkor biztos rossz, nekem az első olyan volt.)
Előbb méricskélni kellene, és még az is lehet, hogy ezek valamelyike rossz, de a produkált hibád mégsem emiatt van.
Ez csak egy tipp volt.
Amúgy szívesen!

Ilyenednek lenni kellene:
http://data.hu/get/6601155/Hyo...

Szerelési kézikönyv:
http://www.hyosung.hu/download...

A következőket csak bemásolom, mert a héten írtam le másnak.:

"Először a generátort kellene megnézni.
Ha a generátor felől feljövő 3 sárga vezetékes csatlakozót széthúzod, akkor a sárga vezetékek között VÁLTAKOZÓ feszültséget kell mérni, ami 5000-es fordulaton bármely 2 sárga vezeték között nem lehet kisebb, mint 70V! Ha ezt méred, ügyelj rá, hogy ne az elmenőt mérd, mert az 0 lesz.
Ez 3 mérés lesz. (1-2, 1-3, 2-3 vezetékek között)

A generátornak testre sem illene tölteni, tehát ugyanúgy váltó feszültséget mérve, de most egyik vezeték testen, a másik pedig valamelyik sárgán, 0V-nak kellene lennie, ezt mind a 3 sárga vezetéken meg kell mérni.

Ha a generátor jó, akkor vagy a fesz.szabályzó rossz, vagy a vezetékekkel van valami, kidörzsölődés, vagy érintkezési hiba.
De ha az akksi rossz, vagy gyengén van töltve, akkor sem tudsz rajta normális töltés értéket mérni.
Ki kell venni, alaposan feltölteni, aztán lehet mérni az akksit.

De ha szerencséd van, akkor csak a csatlakozókat kell átmozgatni, valami kontakt spray-vel, vagy WD40-el befújni.
A fesz.szabályzó kimérési ellenállás táblázata benne van a szerelési kézikönyvben. Van ilyen a generátorhoz is.

Nekem is két feszültség szabályzó ment ki, a másodiknál megtekercseltettem a generátort és vettem a www.kelle.hu oldalról 3 fázisú univerzális motorkerékpár fesz.szabályzót, 3 éve, 13500-ért. Azóta nincs vele gondom. Ha te is ezt fogod választani, akkor arra figyelj, hogy a gyáriról a csatlakozókat át kell rá tenni, mert ezen nincs semmi."

"Nem tudom, mekkora a teljesítménye.
Amit tudok róla, hogy Magyar gyártmány, méretre nagyobb, mint a gyári, 5 kivezetéses, 3 fázisú, univerzális motorkerékpár fesz.szab. 2010 májusban 13500Ft volt az ára, ingyen szállítással.
Délután 16:45 körül rendeltem telefonon, és másnap délelőtt 10:00 körül már nálam volt.
Valamivel több, mint 13000km-t mentem, vele, eddig semmi gondja.
Nekem is ezt ajánlották.
Amikor ezt vettem, akkor egyúttal generátor is volt tekercseltetve, nyíregyházán, 10000-ért."
Na jó Ennyire nem téptem szét. A fesz. szabályozót vajh hol találom? Kicserélem, nem lehet annyira nagy ördöngösség... Gyárit vegyek vagy van jobb bevált? Nagyon köszönöm hogy segítesz. Ezt kellett volna az elejére írnom.
"(a lábtámasz kontaktját megpucoltam)"

Maga az érintkező felület olyan helyen van, ahová nehezen megy be a kontakt spray, vagy akármi.
Nem azt mondom, hogy lehetetlen.

A rendezést állítsd át "Kép neve szerin A-Z"-re!
http://csobaik.xfree.hu/146600
Van.

A kevés feszültség miatt az oldaltámasz reléje kikapcsol, és így leállítja a motort.
Legalábbis én ezzel szívtam.

Legelőször szétkaptam az oldaltámasz kapcsolóját, kipucoltam.
Aztán áthidaltam a relét(így ki van iktatva az oldaltámasz kapcsoló).
Aztán áthidaltam a fesz.szab-tól az akksi negatív sarujára menő vezetéket, ettől nőtt a feszültség.
Aztán ki lett cserélve a fesz.szab, és egyúttal tekercseltetve lett a generátor.
Azóta nincs benne egyik áthidalás sem, és azóta nincs gondja sem.
Működik az oldaltámasz kapcsoló is, ahogy kell.
Lehet hogy dilettáns a kérdés, de a fesz szabályzónak van köze a menet közbeni leálláshoz?
Igaz.
Eszembe sem jutott.

Valamelyik oldalon HifloFiltro levegőszűrőt hirdetnek Hyosunghoz, de a Hiflo katalógusa nem ismer ilyet, úgyhogy szerintem az kamu.
köszi
Kezdheted azzal is.
5000-es fordulaton minimum 70V váltó feszültségnek kell lenni a sárga vezetékek között.
Testhez képest meg 0V-nak, szintén váltó feszültség.

Akksin mérve egyen feszültség 13,5-15V között kellene lennie, jól
feltöltött, jó állapotú akksi esetén.

Fesz.szabályzó szokott meghalni, ha még a gyári van benne.
Ne is menjek el egy kb 400 kmes túrára mi?
Generátorra?
Nézz rá a töltésre!