Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Találkozott e már valaki hasonló jelenséggel :
Hidegen a 250-esem nem akar indulni, szivatóval vagy a nélkül nem akar begyúlni. Önindító forgat, forgat, majd elgyengül és semmi, vagy kattog máskor pl az aksi felől valami.
Ha viszont betolom, könnyedén beindul, majd leállítom és újból rá indítok, akkor már gond nélkül indul, majd másodjára is.

Megszívná magát a motor vagy mi lehet a problem ?
Kösz az ajánlatot! :D majd teszek videót.
én 10ért odaadom gyári,herélt! de amúgy sok sikert hozzá,majd tegyél fel videót,meg oszd meg a tapasztalataid, hogy milyen lett!
Most cserélek egy gyári dobot szintén gyárira, csak herélve van az... Persze nem az én patent dobomat cserélem el, hanem netről hyosung dobot 12.000 ft értékben : )
Nekem van gyári, fúrt dobom ha érdekel :) haver motorján volt fent, elég hangos lett tőle,de nem ment jobban és olyan 4-4,2 volt a fogyasztás.
Most 300 km után vegyes használattal, 2 személy, magamba csapatva, városban s azon kívül 3,6 : )

Kíváncsi leszek mennyi lesz ha egy gyári herélt dobot ráteszek mennyivel nő ...
Nekem is gyári minden, így 3,4-3,9 csapatva, városban 90%-ban. 4fölé még sosem sikerült küldeni,pedig autópályán 2személlyel is mentem vele 150-et tartósan.
Itt a tavaly nyári Erdélyi túraleírásom képekkel, fogyasztási adatokkal (GV250):
http://motolog.hu/posts/open/4...
megvan még a régi számom? Tudod ami mind 25
Gt 125 -Sportlégszűrő- Sportkipu + Vadabb karbi beállítás
és Shell Fuel Save + Spuri 3,8 L/100 ebből kb 60% város.

Most Super + van benne a Jetről....majd kiderül :D
Ilyet (GV250, gyári dob, gyári áttétel). Ez majd' 30 ezer km összes tankja. Lesz benne több bejegyzés is, ha a párom fölviszi őket, elvégre övé a motor. Bár eleinte én is elég sokat vezettem, ma már csak ha nagyon muszáj, nem vagyok olyan egészséges rá nézve
Sajnálom.

Kisfiadhoz gratulálok!

Hová üzenhetek, ha nem ide akarom írni?
ÁÁ köszönöm! :D
Valaki valami komoly kis magyar oldalt nem tud a Hyosung márkáról, hogy lel enne írva részletesebben minden a márka felől. Pl a motor blokk az Kóreai gyártmány e vagy a Japcsik szállítják e be nekik, hasonló érdekességek... ?

Rendeltem Kuplung bowdent 3300ft + 1500ft posta költség. Ha jó lesz fene bánja! : )

250-es modelleknél ki milyen fogyasztási értékeket mért?
Nekem gyári dobbal 3,2-3,5l/100km
...á nem vettem most már csak robogózom, kicsit elmúlt a láz Közben született fiam is úgy hogy nincs idő csavargásra
Szia!

Nem tudom, hogy foglalkoznak-e még vele.
Ha sürgős, akkor biztos van ott valaki, aki megtekercseli.
Vagy pedig a www.hyosung.hu oldalról rendelhetsz, vagy akár Kanyar mestert is megkérdezheted, ha szerencséd van, még bontott is lehet nála.
Ha válaszolnak Robiék, azt megírom.

Megvetted az Apriliát?
Szesz Karesz! Don Roberto foglalkozik még alkatrészekkel? A Hyomban elszállt a generátor állórésze és az kéne. Egyébként már nem én hajtom :( hanem a párom tesója, csak megígértem neki, h segítek alkatrészügyben. Készül már Kanyarhoz is mert itt a "mester" nem tudta a szinkront beállítani :), mondjuk attól is félek, hogy esetleg nem jól diagnosztizálta ezt a generátoros dolgot sem... akkor szivattyú :) Egyébként a vas még egyben van, szebb mint újkorában, Yoshimura meg a Brembók teszik a dolgukat :)
Vagy bontott vki esetleg 650-est, mert az is jó lenne.
Köszönöm a segítségeteket! : )
Én meg is forrasztom, volt, mikor sima saját készítésű dióval, de volt, mikor olyan csavarost, de mindig forrasztom. No meg vettem egy tartlék komplett bowdent, mert 3500 Ft nem tűnt vészesnek. Erdeti darab, Hyos zacskóba :) De amíg a másik javítható lesz, nem kerül be. Ha nem javítható (a külső ház is tönkremegy) akkor kerül előtérbe :)
Ha nem akarsz tényleg csinálni magadnak (nekem simson fékbovden van fent 10e km óta,magam csináltam), akkor a márkakereskedésben sem vészes ~4e Ft, szóval emiatt nem érdemes megállni :)
Szerdán jön a fizu juhuu :D

http://kleinanzeigen.ebay.de/a...
Az hogy kevesebbnek hittem :)
Bár most vissza fog a lendület, hogy nincs kuplung bowdenem :/
Mi eben a meglepő?