Találkozott e már valaki hasonló jelenséggel :
Hidegen a 250-esem nem akar indulni, szivatóval vagy a nélkül nem akar begyúlni. Önindító forgat, forgat, majd elgyengül és semmi, vagy kattog máskor pl az aksi felől valami.
Ha viszont betolom, könnyedén beindul, majd leállítom és újból rá indítok, akkor már gond nélkül indul, majd másodjára is.
Most cserélek egy gyári dobot szintén gyárira, csak herélve van az... Persze nem az én patent dobomat cserélem el, hanem netről hyosung dobot 12.000 ft értékben : )
Nekem is gyári minden, így 3,4-3,9 csapatva, városban 90%-ban. 4fölé még sosem sikerült küldeni,pedig autópályán 2személlyel is mentem vele 150-et tartósan.
Ilyet (GV250, gyári dob, gyári áttétel). Ez majd' 30 ezer km összes tankja. Lesz benne több bejegyzés is, ha a párom fölviszi őket, elvégre övé a motor. Bár eleinte én is elég sokat vezettem, ma már csak ha nagyon muszáj, nem vagyok olyan egészséges rá nézve
Valaki valami komoly kis magyar oldalt nem tud a Hyosung márkáról, hogy lel enne írva részletesebben minden a márka felől. Pl a motor blokk az Kóreai gyártmány e vagy a Japcsik szállítják e be nekik, hasonló érdekességek... ?
Rendeltem Kuplung bowdent 3300ft + 1500ft posta költség. Ha jó lesz fene bánja! : )
250-es modelleknél ki milyen fogyasztási értékeket mért?
Nekem gyári dobbal 3,2-3,5l/100km
Nem tudom, hogy foglalkoznak-e még vele.
Ha sürgős, akkor biztos van ott valaki, aki megtekercseli.
Vagy pedig a www.hyosung.hu oldalról rendelhetsz, vagy akár Kanyar mestert is megkérdezheted, ha szerencséd van, még bontott is lehet nála.
Ha válaszolnak Robiék, azt megírom.
Szesz Karesz! Don Roberto foglalkozik még alkatrészekkel? A Hyomban elszállt a generátor állórésze és az kéne. Egyébként már nem én hajtom :( hanem a párom tesója, csak megígértem neki, h segítek alkatrészügyben. Készül már Kanyarhoz is mert itt a "mester" nem tudta a szinkront beállítani :), mondjuk attól is félek, hogy esetleg nem jól diagnosztizálta ezt a generátoros dolgot sem... akkor szivattyú :) Egyébként a vas még egyben van, szebb mint újkorában, Yoshimura meg a Brembók teszik a dolgukat :)
Vagy bontott vki esetleg 650-est, mert az is jó lenne.
Én meg is forrasztom, volt, mikor sima saját készítésű dióval, de volt, mikor olyan csavarost, de mindig forrasztom. No meg vettem egy tartlék komplett bowdent, mert 3500 Ft nem tűnt vészesnek. Erdeti darab, Hyos zacskóba :) De amíg a másik javítható lesz, nem kerül be. Ha nem javítható (a külső ház is tönkremegy) akkor kerül előtérbe :)
Ha nem akarsz tényleg csinálni magadnak (nekem simson fékbovden van fent 10e km óta,magam csináltam), akkor a márkakereskedésben sem vészes ~4e Ft, szóval emiatt nem érdemes megállni :)
Hidegen a 250-esem nem akar indulni, szivatóval vagy a nélkül nem akar begyúlni. Önindító forgat, forgat, majd elgyengül és semmi, vagy kattog máskor pl az aksi felől valami.
Ha viszont betolom, könnyedén beindul, majd leállítom és újból rá indítok, akkor már gond nélkül indul, majd másodjára is.
Megszívná magát a motor vagy mi lehet a problem ?