Szerintem ha tél előtt nem volt vele bajod, most állásban nem megy tönkre semmi. Valószínűleg leüllepedett szöszmocskok miatt beszívhatta s egyenletlen lehet az égés, vagy a szivatód túl sokat adagolt!
Nekem is lenne egy kérdésem!
Állított már be velaki 125-250 es Nakedet odahaza. Van egy Takkoni sportdobom,de folyamat durrog vissza , és a gyári kipufogón is látszik h túl sokat kap illetve 4,2 Les fogyim volt :( :( Mielőtt persze eltettem télire. Szeretnmn kipucolni a karbiját és beállítani szépen.
ha valakinek van segítőkész gondolata szívesen fogadom.
A szervízkönyv már megvan németül.
Lehet hogy egyszerűen anyaghiba volt! Megjegyzem görgős csapágy van benn tudtommal (a 650-esbe tuti) az meg kb tök érzéketlen az olajra, csak legyen ott, még az se kell, hogy nyomás alatt! Gondolj bele, a kétüteműek alig kapnak valamit, és elég!
Azt tudom, hogy a sofőrnek és az utasnak is kényelmesebb egy ilyen kapaszkodóval.
A szerelőm, úgy magyarázta a problémát, hogy a tank azon része, ahova lecsavarozza az ember a sapkát külön anyagból van mint a tank és nem túl erős hegesztéssel van rögzítve. Én ne tudom, hogy mi az igazság, nem értek hozzá. Nem mertem megkockáztatni, hogy kiszakadjon a helyéről.
Ilyen problémáról még nem olvastam, csak jókat, hogy mennyire nagy segítség az utasnak és a sofőrnek sem zavaró. A legtöbb negatív véleményt eddig azzal kapcsolatban olvastam, hogy ha esel, akkor a srácok a mogyeszokat féltik leginkább, na meg ki tudja, hogy nem e akadsz szerencsétlenül fent rajta és akár belsővérzést is okozhat neked... bár, ha már ennyire nagy az esés, akkor ha az utaskapaszkodó nem is, más úgy is csúnyán eltalál...
Engem is érdekelne, mennyibe kerülne egy utaskapaszkodó, mondjuk egy 2003-as R6-ra? Valahogy így néz ki a tanksapka: http://www.xjrider.com/gallery...
Használt már valaki ilyen tank kapaszkodót? Én pár éve gondolkodtam ilyen cuccon, de a szerelőm nem ajánlotta, mert szerinte nem bírná el tanksapka tartója.
Persze, semmi nem akadály, mivek egyedileg gyártom :) ( az oldalt ,a felsőt sorozatban ) . a számom 06 30 9610855 azt hiszem a tankkapaszkodó is jó a hyiosung- ra majd megnutatom azt is személyesen .
Csak oldalkonzol 20000.- a kettő oldal összesen, monokey rögzítőkkel amire gici kappa motodetail és sok kínai doboz felcsatolható. De kell hozzá nekem a motor 2-3 órára mert egyedileg teszem fel.
Amikor az enyém meg állt,még azon a héten kettőről hallottam.Az enyémben a főtengely csapágy darálódott le sehol nem könyökölt ki,csak meg szorult,menet közben 110-nél,előzés közben.Úgyhogy kuplung, motor le áll,fék lehetőség szerint és egy gyenge 9km-es tolás hazáig.
Én az este óta fuchs 20w50 silkolene super 4-t használok.Amúgy Castorl 10w40 volt benne,de azt mondták,hogy van ami Ukrajnából származik és valószínű hogy az enyém ez volt.Na mármost ha én be megyek egy autós boltba és kérek egy olajat ki a tök tudja hogy mióta tárolják és honnan származik .
2011.októberében vettem,óra szerint 13850 km-l.az olaj közép fölött volt,én cseréltettem tehát friss olaj volt.Szét nem hajtottam mivel 30-évet vártam az első igazi motoromra,még a széltől is óvtam és óvom.
Nekem is lenne egy kérdésem!
Állított már be velaki 125-250 es Nakedet odahaza. Van egy Takkoni sportdobom,de folyamat durrog vissza , és a gyári kipufogón is látszik h túl sokat kap illetve 4,2 Les fogyim volt :( :( Mielőtt persze eltettem télire. Szeretnmn kipucolni a karbiját és beállítani szépen.
ha valakinek van segítőkész gondolata szívesen fogadom.
A szervízkönyv már megvan németül.