Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Értem srácok, köszönöm válaszaitokat!

Holnap megnézem a gyertyákat, majd próbakör, ha nem tuti akkor gyertyacsere, vagy a szervizbe vissza...

A gép ám úgy viselkedett, hogy: elindultam vele semmi problem 15-20 perc mocizás után jött elő ez a dolog, ment az mint a golyó csak olyan 1000-4000 közt traktorozott.
120-at lazán megy meg minden, csak kis fordulaton dadogatott. . . Na remélem nagy baja nem lesz mert nagyon tetszik ez a motor csoda jó :) örülök, hogy végre van egy V2-ő a seggem alatt :P
Széles utat!
A jelenség milyen sebességnél,vagy milyen fordulatszámnál van?
Nálam is volt már traktorhang,és akkor valóban az volt hogy nem járt az egyik henger,de nálam az 150 felett történt meg.Illetve januárban csinálta egyszer amikor elmentem egy körre ,s tankoltam és indulás után az a jelenség volt mint 150 körül,de szerintem akkor hideg volt neki.
Ki is takarították a karbit de állítólag régen nem használták már a gépsast. . . Nem tudom jól be volt már melegedve 20 perc motorozás után csinálta ezt meg minden 120-at lazán verte de 4-ezer alatt olyan mint egy traktor, nem pörög föl
A gyertyacsere meg otthon elvégezhető dolog és 3000 Ft kb két gyertya bele, javaslom.
1, én visszavinném ahol csinálták a szinkront, hogy ez igy bakfitty gyerekek
2, nézd meg a gázbovdenedet, nekem volt olyan ,hogy egy erősebb jobbos kanyarban gázt adott, hát majd beszartam :D Aztán csak beállították.
3, alapjáratra tehetsz egy picit, de még az is lehet ,hogy hideg van neki odakinn. Hidegben nekem a beállítások óta, leesik kicsit a fordulat 2-3 perc járatás után.
4, pucoltak is karbit vagy vmi folyadékkal? mert azt ugy egyben szokták
Tudnátok é segíteni, vagy találkoztatok már e hasonló jelenséggel?

Karbiszinkron, benzincső + csap csere után a gépsasom (250GT Naked) furcsán dadog kis fordulaton, mint egy traktor, majd erőre kap s felpörög. . . Mintha egyik henger nem akarna dolgozni.
Mi okozhatja ezt? Esetleg gyertya csere megoldaná a dadogást?
Ja ja így van 2 kell venni, mert annyit lehet. Csodálkoztam mondom 2 lityót bele o.O de így már érthető : )

Nekem most lett benzin csap cserélve mert eresztett a régi + karbi szinkront csinálnak ma rajta, fék ellenőrzés, benzincsövek cseréje.
Valamiért ingadozva, rángatva ment tegnap, hol vissza esett a fordulat, hol meglódult. Remélem a karbi szinkron segít a problemáján. . .
Az enyémbe (GV250, 2006) eddig minden cserénél szintén 1,7 körül lehetett beleönteni.
Annyit kell megvenned egyszerre, minimum.
Szerintem így értettem, a nagyhoz pedig 4 litert kell venni.
Bár lehet, hogy van fél literes kiszerelés is.
Nem fordították le teljesen az angol kézikönyvet.. abban ugyanis benne van, h csak olajcsere 1450ml, ha olajszűrűt is cserélsz akkor 1500ml, ha teljes nagyjavítást végzel,akkor 1800ml. Nem szoktam a dekniket levenni,de meleg állapotban eresztem le,a szűrűnél is,és be is nyeli az 1,7-1,8litert.
Mióta kell 2l olaj a kis Hyosungokba?
Gépkönyvében 1500ml van !
(évjárat 2006, 250 gt naked )
Szia!

A hyosung.hu oldal viszonteladói között ezt találtam:

Prior motor

5540 Szarvas, Csabai út 10, tel: 06-30-9554529, Fax: 06-66-214189

De azért csörögj rájuk, mielőtt elindulsz!
Sziasztok!
Kis segítséget szeretné tőletek kérni. Békés megyében, vagy a közelben hol találok olyan kereskedést, ami foglalkozik hyosung forgalmazásával és van is benn 1-2 megtekinthető gép?
Valakinek nem lenne eladó sport dobja 20.000 ft környékén hyosungra ?
Balesetmentes közlekedést az új motorhoz, majd élőben meg sasolom.
Találtam pár jó dolgot.

http://www.ebay.de/itm/Hecksch...

http://www.ebay.de/itm/
Superbi...


Találtam csomagtartót két oldalsó és egy hátsó dobozt lehet rajta vinni 100 Euróért :)
Végül Valvoline 4t durablend olajat vettem a kis hyosiba. Próbáltátok már ?
Hát én soproni vagyok, de jelenleg 970 kmrre vagyok az országhatártól a németeknél. A gépet is itt vettem. Júliusban megyek majd haza és viszem a kis gépet is :)
Utána 1 hét papírozás aztán menetkész vagyok! :P Addig mág van egy kis idő!


Amúgy a kiput odahaza annyira nem nézik, amit rá tudsz faragni jó lehet,de hagyjd meg a gyárit műszakira szerintem. Vagy csináltatni is lehet 40 ből az is ki tud jönni.
ÁÁ én 25.000 ft-nál többet semmiféle kép nem áldozok egy kipufra, használtan pattintok majd valahonnan. . . : )

MOst egyenlőre a benzin csapot kell lecserélni, meg olajat + átnézni kicsit a gépet mert nem volt használva, addigra meg már itt a jó idő és go :D

Ahogy éreztem az ETZ-től nem nehezebb vezetni, majdnem ugyan az csak erősebb s nehezebb, de könnyen kezelhető tényleg.
Régóta vágytam már egy Hyosira :)

Na majd remélem összefutunk! :D
Én syntetikusat tettem bele :) , de sztem fél synttel sem lesz baja!


Viktor neked meg GRATULÁLOK! :) Majd ráérzel milyen kezes jószág...a méreteit észre sem veszed imádok városban cirkálni vele!

Én vettem egy Sportkipufogót ami a125/250 jó és adnok róla német elismervényt...átszámítva most 65 Ezert Ft ért újan ,német ebayről!

Itt lakom, ha szeretnél vmit meg tudjuk beszélni. Van accountom paypalom ebayhez, max a posta még haza ami járulékos költség ,de vannak cégek akik 16Euroért egyszerre MOra postázzák.

Néha ki lehet fogni használtat is...hülye voltam multkor volt egy 130 Euroért ugyanilyen, de nem volt rá zsém... :(

A link:


http://www.ebay.de/itm/TAKKONI...


Itt pl 15 Euró rá a posta tehát magyar forintra átszámolva 300 al 73500ra jön ki...ami azért sok sajnos...rohadt ojró Ft árfolyam.

Létezik feketében is 10 ezerrel többért.

Csináltam egy videót annó, de elég sz@rul hallani... élőben nagyon jó, egy 250esen meg huncutabb lehet.

Amugy Ixil dobok vannak még itt , de azok 350 Eurótól kezdődnek!

Minden jót!
üdv
Funny
http://www.youtube.com/watch?v...



Milyen olaj kell a motorba?

Szintetikus vagy fél szintetikus ?
No meg vettem első Hyosungomat! : )
Nagyon tetszik :D

Első problem a benzincsapjánál van, szivárog. Le cserélem kompletten mert gumigyűrűt sehol nem tudnak bele adni. . .

Kérdésem lenne, hogy:
250-es GT Nakedre milyen kipufogót tudnátok ajánlani? Ami nem túl drága, de jobban ki adná azt a V-2 hangot ami benne van mint a gyári dob.
Na most ,hogy lement az izgalom rólam.

Már jöhetne a tavasz,mert mindent amit terveztem megcsináltam/tattam a mocin.

új olaj olajszűrő
KnN sportlégszűrő
2 gyertyusz ( normál)
üzemanyag szűrő hamár 300Ft os tétel!

Szervízben pedig a karbiszinkron és tisztítás megtörtént illetve új műszaki!

Jelentős a változás, kellett a karbi beállítás a sportkipuff mellé meg az új szűrő!

A képeket linkeltem és Repsol olajat vettem 20 Euró volt itt postával együtt full syntetikus. Az olajcserekor az üllepítő szűrőt is kitisztítottam, és találtam ott egy a sziloplasztra emlékeztető anyagot...nem tudom ,honnét kerülhetett oda. Amúgy mindenhez könnyen hozzá lehet férni, ez szerintem a 250 esre is igaz.
Az olajszűrőnél érdemes vigyázni a kis menetekre mert mint nálam a képen is látszik az előző tulaj gondolom beleszabta a menetet és ezért fúrhatták ki, mind1 a lényeg ,hogy most igy is tömít rendesen.

A hozzá kapott könyvben ilyen kisszervízek tök jól le vannak írva.
Szeretem,hogy ilyen egyszerű! :)

Még az is lehet,hogy meghirdetem, bár kezdem megszeretni! :)
Kis Audi gyilkos Tank :D
Az igen nem olcsó a csap, na majd meglátom, hogy lesz. Ám a sérülés, hát látható, de nekem az a legkevesebb. . .