Köszönöm a segítséget! Debrecenbe érdeklődtem már, de nincs semmi alkatrész, bár ezt a kis gumitömítést be lehet szerezni állítólag bárhol. . .
Majd keresgetek, ha meg nincs akkor jön Nyíregy : )
Szia!
Üdv a klubban! Nekem is szivárgott,meglehetősen gyakori hibajelenség, de a komplett csap ~10e Ft (a már linkelt www.hyosung.hu -n),szóval nem akkora gríz. :) Am. milyen állapotban van a gép? Nem komoly a balján a sérülés?
Volt már, de nem azzal, amit te írsz.
Egy kicsi benzinszűrő is van ott, az eresztett, nem csak nekem.
Nem lehet, hogy csak meg kell igazítani azt a gumit?
http://www.hyosung.hu/
Oldal elérhetőségein tudsz alkatrészt rendelni, kipostázzák, ha kéred.
Debrecenben volt egy viszont eladójuk, aki már a márkát nem forgalmazza, de lehet, hogy alkatrészben tud segíteni neked.(Nem vagyok benne biztos)
KOKO motorsport
Cím: 4025 Debrecen, Erzsébet utca 48. Vasútállomástól Hajdúszoboszló irányába, a nagy kanyarban.
Telefonszám: (52) 536 582
Nyíregyházán viszont biztos, hogy a http://www.showbike.hu/ tud neked segíteni, de ott sem biztos, hogy van raktáron, lehet rendelniük kell. Ők a Nyírpláza mellett vannak helyileg. Elérhetőségeiket megtalálod a weblapjukon.
Ha érdekel, akkor a http://www.hyosung.hu/download... oldalról letöltheted a szervíz utasítást, és az alkatrész katalógust is, mindkettő angol nyelvű, de azért nem haszontalan.
Felső táblázatban a katalógus, alsóban a szervíz utasítás.
Tipikus, hogy az előzős fazon nem nézett előre, csak pontosan az orráig, vagyis az előző jármű seggéig. Az, hogy oka van a lassításnak meg a húzódásnak, már nem jutott el a csöppnyi agyáig. Valami ilyesmi lehetett a dolog hátterében. És igen, nagyon meg kell nézni, mi van körülötted. Nekem meg kell egy új tükör, mert a mostaninak akkora holttere van, mint ide Nagykáta :(
Üdv!
Meg vettem az első Hyosungomat, 250-es naked, 2006-os (karburátoros).
Segítségeteket kérném!
Kérdésem lenne: volt e már problémátok benzin szivárgással az üzemanyag ellátórendszernél, pontosan a vákumos csapnál, közvetlenül a tank alatt?
Nekem ott nem tömít rendesen a kúpos gumigyűrű. . . Honnan lehet beszerezni ?
Amit le szeretnék írni, az nem esés, de ha az lett volna, akkor már valszeg nem élnék…
Ma reggel történt.
Munkába menet egy kis falun hajtottam át. Előttem egy csuklós helyközi busz, kb. 45-50-nel haladtunk. Mögöttem egy kék (talán) Ford Courier. Balra szerettem volna kanyarodni, kiindexeltem, behúzódtam balra (volt időm szépen megcsinálni a manővereket a haladási sebességünk miatt).
A Ford vette a lapot, ő elkezdett kihúzódni jobbra. Már éppen fordítottam a kormányt, amikor még egyszer belenéztem a tükörbe – és szerencsémre, mert nem volt holttérben –megláttam azt az állat autóst, aki kb. 100-zal előzött minket a szembejövő sávban! Leblokkoltam, és a következő pillanatban jobbról elhúzott mellettem a kék Ford, balról – még azt sem tudtam megállapítani milyen autó – ez a fehér színű valami. Nagyon gyorsan ment, mert azonnal el is tűnt a busz előtt.
Ha a holtteremben van ez az ökör, vagy netán nem ellenőrzöm a tükröt még egyszer, és kifordulok…….
Befordultam a kis utcába és meg kellett állnom 5 percre. Megijedtem.
Kétsávos úton előttem tötymörgött a nagyika 30 al...60as zónában. Meguntam és gondoltam majd jobbról,ha nem lát.
A tükörben nem láttam semmit, de a fejemet nem fordítottam ki jobbra, így nem láttam az Audit...aztán a tükrét behajtottam.
5 cmes karc miatt hívott rendőrt meg mindent(Németeknél vagyunk), aztán végül lerendeztünk mindent szépen.
A rendőr 35 Euróra megvághatott volna a jobbrol való előzési szándék miatt ,de azt mondta most szóban figyelmeztet... :( :)
El nem burultam a fék karom kicsit meggörbült de semmi vész. Jól megúsztam. Van ilyen ,elcsesztem, sokat kell még tanulnom.
Ezért is van 125 ösöm 2 éves motorjogsival ;)
Végigolvastam az Erdélyi túráról írt riportod.
Irigyellek....
Nagyon sok élménnyel gazdagodhattál.
Talán egyszer én is eljutok Oda,mert tervezem egy ideje.
Mindig van fontosabb.
2000-ben voltam utoljára azon a vidéken,és nagyon megfogott.
Véleményeitekre lennék kíváncsi, hogy 2006-os évjáratú 250-es Hyosung Gt Nakedbe milyen olajat, olajszűrőt, és fékbetéteket ajánlotok (ami nem enné meg a féktárcsát ...)
Nekem is le kellett durrantani a tankot de az egy csavar és húzni le :)
Gyertyakulcsot vettem hosszú száram meg volt.
Olajhűtőtől odafértem. Szeretem ezt a gépet, kicsit olyan mint amikor apám mesélte h árokpartán samarát nem moszkvicsot szereltek, mert lehet ,mert egyszerű és átlátható, de én szeretem. :)
Ma vittem el -5 fokban és hóban műszakira és karbiszinronra... majd odafagytam :D Pénteken megyek kb érte.
Nekem a kis GV-n le kellett szerelni a tankot (a hátsó henger miatt) illetve az olajhűtőt (az első henger miatt), majd valami iszonyat hosszú szárú gyertyakulccsal kellett benyúlnia Kanyarnak a gyertyához....
Tegnap megkaptam a K.and.N sportlégszűrőt, meg az új gyertyákat.
Gyerekek, ez a gép megtáltosodott :D Előjött a ménes mind a 14 lovával és nem is fulladozik, egyenletes az alapjáratom. Irridium gyertyák voltak benne,de olyan lazán volt betéve,h sztem még levegőt is kapott :( A gyári légszűrő meg ...meg volt barkácsolva. Ki volt tágítva kb 5 ször akkorára a bemeneti nyílás. Fent biztos jobban pörgött, de az alsó ford. tartományban , nyökögött és fulladt, sok volt neki. Utálom,ha barkácsol valaki és nem ért hozzá....áááh.
és még csak jövő héten jön a karbiszinkron... jujj devárom a tavaszt
hello!
cserelt mar valaki hyosung gt650r - ben elso es hatso kerek csapagyat? 40 000km van a motoromban, gondoltam kicserelni oket igy szezon elott... ha valaki tud nekem segiteni. milyent vegyek?
Azért ennyi pénz nem kevés, még ha új Hyo -t is kapsz érte..
Viszont ez még nem az új, bogárlámpás "P" verzió, hanem a kereklámpás "N". Nekem ez sokkal jobban tetszik - ha csak ezen múlna én biztosan ilyet vennék!
;)
Majd keresgetek, ha meg nincs akkor jön Nyíregy : )